Proszę o sprawdzenie logów OTL

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
emus1994

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 12 lip 2011, 15:01

Proszę o sprawdzenie logów OTL

Post29 gru 2013, 13:10

Witam, mam problem z procesem ping.exe, proszę o sprawdzenie logów, będę bardzo wdzięczny :)

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

filutka78

Użytkownik
Posty: 1485
Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40

Proszę o sprawdzenie logów OTL

Post29 gru 2013, 13:30

W logu Extras.txt widać ślady wirusa SALITY - czy to już wyleczone i pozostały tylko ślady?

1) Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner.txt

2) Podepnij zarażonego pendrive'a.
Użyj MBAM http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-m ... re-a55.htm (pełne skanowanie)
Daj z tego raport.

3) Użyj >>Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na obrazek x64 po Lien de téléchargement :)
Kliknij w nim SCAN, a po wyszukaniu szkodliwych rzeczy kliknij DELETE. Pokaż oba raporty z niego.

4) Zrób log z Farbar Service Scanner >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (do skanowania zaznacz wszystko).

5) Zrób nowy log z OTL.

6) Zainstaluj nowszą, bezpieczniejszą wersję Javy:
>Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (wybierz: Windows x86 Offline lub Online)

F.


filutka78

Użytkownik
Posty: 1485
Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40

Proszę o sprawdzenie logów OTL

Post29 gru 2013, 19:42

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
:OTL
@Alternate Data Stream - 40928 bytes -> F:\F:.exe
[2013-10-04 21:27:17 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\Właściciel\Dane aplikacji\1J1F1H1E2Y2Z1P1C1B2W1L1T2ZtF1E1I
[2013-12-29 14:56:21 | 000,012,393 | ---- | C] () -- C:\Documents and Settings\Właściciel\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Bron.tok.A8.em.bin
[2013-12-25 21:56:30 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Documents and Settings\Właściciel\.android
[2013-12-25 21:56:29 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Documents and Settings\Właściciel\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\cache
[2013-12-25 21:56:27 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Documents and Settings\Właściciel\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\genienext
O32 - AutoRun File - [2013-06-16 18:31:51 | 000,000,255 | RHS- | M] () - C:\autorun.inf -- [ NTFS ]
O32 - AutoRun File - [2013-06-16 18:31:51 | 000,000,337 | RHS- | M] () - E:\autorun.inf -- [ NTFS ]
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\DOCUME~1\WACICI~1\USTAWI~1\Temp\cpuz136\cpuz136_x32.sys -- (cpuz136)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Unknown] -- -- (TrueSight)

:Files
netsh advfirewall reset /C

:Reg
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-1085031214-616249376-1417001333-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\917820F1099E498EAA3D756E5739596D]
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-1085031214-616249376-1417001333-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{6820BEA6-4ED7-442C-85C7-A6F021965309}]
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-21-1085031214-616249376-1417001333-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\AuthorizedApplications\List]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\AuthorizedApplications\List]

:Commands
[emptytemp]

Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.

>>START>>URUCHOM>>wybierz (lub wpisz): services.msc> w okienku po prawej znajdź Centrum Zabezpieczeń>>prawoklik >>Właściwości > w okienku Typ Uruchomienia wybierz: Automatycznie (opóźnione uruchomienie) >OK
Kliknij na "Uruchom ponownie".

>>START>>URUCHOM>>wybierz (lub wpisz): services.msc> w okienku po prawej znajdź: Serwer>>prawoklik >>Właściwości > w okienku Typ Uruchomienia wybierz: Automatycznie >OK
Kliknij na "Uruchom ponownie".

Co do Sality, nie mam pojęcia.

To mnie zaskoczyłeś: takiej infekcji nie da się nie zauważyć!
Na wszelki wypadek:
Użyj Sality Killer -->Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Link zapasowy, gdyby wirus zablokował stronę narzędzia: > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Napisz, czy coś wykrył?

F.



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości