Proszę o sprawdzenie logów OTL
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 11 lut 2014, 22:44
Proszę o sprawdzenie logów OTL
Witam, mam problem z reklamiarzem, wsykakują mi ciągle jakieś nowe karty z dziwnymi stronami i na koniec doszedł awesomehp. Wykonałem skan OTL i mam raport logów i extras - Proszę o pomoc.
Podaje:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Podaje:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Proszę o sprawdzenie logów OTL
i na koniec doszedł awesomehp.
i z tym będzie największy kłopot, bardzo trudno go usunąć.
1) Odinstaluj:
"Mobogenie" = Mobogenie
2) Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3) Użyj Shortcut Cleaner > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - log będzie na pulpicie.
4) Zrób nowy log z OTL.
5) Zrób logi z FRST http://forum.hotfix.pl/bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
6) Włącz wszystkie przeglądarki.
Do >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników wklej:
:filefind
awesomehp*.*
:regfind
awesomehp
Naciśnij Look i pokaż raport.
F.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 11 lut 2014, 22:44
Proszę o sprawdzenie logów OTL
Oto jaki rezultat:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
co dalej - nic nie pomogło
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
co dalej - nic nie pomogło

-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Proszę o sprawdzenie logów OTL
trochę mi zajmie przejrzenie tego wszystkiego...
brak logu OTL
za to dwa logi z SystemLook.
Do Notatnika wklej:
Z Menu Notatnika >> Plik >> Zapisz jako >> Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki >> Zapisz jako> FIX.REG >>
plik uruchom (dwuklik i OK).
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Daj ten log.
Odinstaluj ten program.
Zrób nowe logi z FRST.
Włącz wszystkie przeglądarki i zrób nowy log z SystemLook - ustawienia te same, co poprzednio.
Zainstaluj nowszą, bezpieczniejszą wersję Javy:
>Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (wybierz: Windows x86 Offline)
F.
brak logu OTL
za to dwa logi z SystemLook.
Do Notatnika wklej:
Kod: Zaznacz cały
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.com/"
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Default_Page_URL"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\awesomehpSoftware]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\awesomehpSoftware\awesomehphp]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\MAIN]
"Default_Search_URL"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\MAIN]
"Default_Page_URL"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\MAIN]
"Start Page"="http://www.google.com/"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\MAIN]
"Search Page"="http://www.google.com/"
[HKEY_USERS\S-1-5-21-1298836341-4026005709-1876630503-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.com/"
[HKEY_USERS\S-1-5-21-1298836341-4026005709-1876630503-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Default_Page_URL"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"
Z Menu Notatnika >> Plik >> Zapisz jako >> Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki >> Zapisz jako> FIX.REG >>
plik uruchom (dwuklik i OK).
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\appshat_generic.exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\AutoRun.exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\AutoRunGUI.dll
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\DaleSearchTB.exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\drm_dialogs.dll
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\drm_dyndata_7330005.dll
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\EAInstall.dll
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\GameuxInstallHelper.dll
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\GUninstaller.exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\htmlayout.dll
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\jre-7u7-windows-i586-iftw.exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\LiveSupport_setup.exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\maucampoSetup.exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\OptimizerPro.exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\Quarantine.exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\SetupAuto.exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\SetupUpdater.exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\Silverlight.exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\smt_awesomehp_new.exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\uninst1.exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\utt1EE5.tmp.exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\utt98C0.tmp.exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\uttCD95.tmp.exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\windows-movie-maker(1).exe
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Temp\windows-movie-maker.exe
S2 Update maucampo; "C:\Program Files\maucampo\updatemaucampo.exe" [X]
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Local\Mobogenie
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Mobogenie
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Roaming\newnext.me
SearchScopes: HKLM - Yahoo URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}\
SearchScopes: HKLM - Yandex URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}\
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}
HKU\S-1-5-21-1298836341-4026005709-1876630503-1000\...\Run: [NextLive] - C:\Windows\system32\rundll32.exe "C:\Users\Kola & Seb\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll",EntryPoint -m l
HKLM\...\Run: [mobilegeni daemon] - C:\Program Files\Mobogenie\DaemonProcess.exe
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Daj ten log.
VLC media player Packages (HKCU Version: - ) <==== ATTENTION
Odinstaluj ten program.
Zrób nowe logi z FRST.
Włącz wszystkie przeglądarki i zrób nowy log z SystemLook - ustawienia te same, co poprzednio.
Zainstaluj nowszą, bezpieczniejszą wersję Javy:
>Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (wybierz: Windows x86 Offline)
F.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2014, 20:42 przez filutka78, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 11 lut 2014, 22:44
Proszę o sprawdzenie logów OTL
jasne - widocznie się zagalopowałem -podaje:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
wielkie dzięki! Czekam na podpowiedz/ pomoc
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
wielkie dzięki! Czekam na podpowiedz/ pomoc

-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Proszę o sprawdzenie logów OTL
wróć do mojego poprzedniego postu.
F.
F.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 11 lut 2014, 22:44
Proszę o sprawdzenie logów OTL
zorientowałem się 
wykonałem i taki wynik ( przed zainstalowaniem javy oracle x86 offline
teraz wygląda to tak wg. FRST:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
wygląda na to że największy wróg pokonany
Spójż proszę jeszcze czy czegoś podejrzanego nie widzisz, VLC odinstalowałem, ale nadal otwierają mi się nowe karty z jakimś adwerem chyba - np strona WHATApp, albo takie coś:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
poradzisz? To trwa dłużej niż awesomehp....

wykonałem i taki wynik ( przed zainstalowaniem javy oracle x86 offline
teraz wygląda to tak wg. FRST:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
wygląda na to że największy wróg pokonany

Spójż proszę jeszcze czy czegoś podejrzanego nie widzisz, VLC odinstalowałem, ale nadal otwierają mi się nowe karty z jakimś adwerem chyba - np strona WHATApp, albo takie coś:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
poradzisz? To trwa dłużej niż awesomehp....
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Proszę o sprawdzenie logów OTL
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Daj ten log.
Zrób nowy log z FRST.
W logach nic nie ma z "WHATApp" i "ilovemobi".
Do SystemLook wklej:
Naciśnij Look i pokaż raport.
FF DefaultSearchEngine: awesomehp
S2 Update maucampo; "C:\Program Files\maucampo\updatemaucampo.exe" [X]
C:\Users\Kola & Seb\AppData\Roaming\newnext.me
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Daj ten log.
Zrób nowy log z FRST.
W logach nic nie ma z "WHATApp" i "ilovemobi".
Do SystemLook wklej:
:filefind
awesomehp*.*
*ilovemobi*.*
*whatapp*.*
:regfind
awesomehp
ilovemobi
whatspp
Naciśnij Look i pokaż raport.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 11 lut 2014, 22:44
Proszę o sprawdzenie logów OTL
takie wyniki:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
chyba coś znalazł? Jak to usunąć?
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
chyba coś znalazł? Jak to usunąć?
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Proszę o sprawdzenie logów OTL
chyba coś znalazł? Jak to usunąć?
Chodzi Ci o to, co znalazł SystemLook?
Ależ to już jest usunięte, jest w Kwarantannie FRST.
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
FF Extension: Smart Suggestor - C:\Users\Kola & Seb\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\cqoepem8.default\Extensions\{3628D7BD-FD0D-47b8-8C8B-865CEB7DD779}.xpi [2012-05-25]
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Daj ten log.
Czy dalej pojawiają te niechciane "rzeczy"?
A jeśli tak, to na której przeglądarce?
F.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 11 lut 2014, 22:44
Proszę o sprawdzenie logów OTL
wynik:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
nadal pojawiają się te irytujące nowe karty w mozilli...
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
nadal pojawiają się te irytujące nowe karty w mozilli...

-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Proszę o sprawdzenie logów OTL
Nie mam Firefoxa, więc tylko ogólnie:
F.
W Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox.
F.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 11 lut 2014, 22:44
Proszę o sprawdzenie logów OTL
wygląda na to, że wszystko wróciło do normy
Wielki wielki szacun i podziękowania za pomoc - KLASA! Super! Jeszcze raz dziękuję


Wielki wielki szacun i podziękowania za pomoc - KLASA! Super! Jeszcze raz dziękuję

-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Proszę o sprawdzenie logów OTL
W takim razie kończymy:
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
przez SHIFT+DEL usuń pozostały folder C:\FRST
SystemLook- przez SHIFT+DEL usuń
Shortcut Cleaner - przez SHIFT+DEL usuń
W Adw-Cleaner kliknij na przycisk Odinstaluj (UNINSTALL)
F.
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
DeleteQuarantine:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
przez SHIFT+DEL usuń pozostały folder C:\FRST
SystemLook- przez SHIFT+DEL usuń
Shortcut Cleaner - przez SHIFT+DEL usuń
W Adw-Cleaner kliknij na przycisk Odinstaluj (UNINSTALL)
F.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 11 lut 2014, 22:44
Proszę o sprawdzenie logów OTL
Zrobione i wszystko ok - jeszcze raz dzięki!!!!
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości