Proszę o sprawdzenie logów.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 lut 2014, 20:30
Proszę o sprawdzenie logów.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Logi wklejasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a na forum podajesz link do nich.
XMan.
Logi wklejasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a na forum podajesz link do nich.
XMan.
Ostatnio zmieniony 06 lut 2014, 20:41 przez XMan, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: edycja tytułu tematu, wkleiłem logi na zewnętrzny serwer, przeniosłem temat z działu Problemy --> Bezpieczeństwo
Powód: edycja tytułu tematu, wkleiłem logi na zewnętrzny serwer, przeniosłem temat z działu Problemy --> Bezpieczeństwo
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów.
Powód sprawdzania? Może więcej informacji? Może słowo ,,proszę" ?
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 lut 2014, 20:30
Proszę o sprawdzenie logów.
Od jakiegoś czasu podczas urochamiania komputera wyskakuje taki komunikat:
Problem podczas uruchamiania pliku
C:\USERS\\SZWEDZIK\APPDATA\LOCAL\CONDUIT\BACKGROUNDCONTAINER\BACKGROUNDCONTAINER.dll
NIE MOZNA ODNALEZDZ OKREŚLONEGO MODUŁU
Byłam przekonana ze słowo prosze padło ale nie ma sprawy moge poprosic jeszcze raz!Bardzo prosze o pomoc, pierwszy raz korzystam z takiej formy pomocy wiec przepraszam za ewentualne niedociągnicia informacyjne.
Z góry dziekuje za poświecony mi czas
Problem podczas uruchamiania pliku
C:\USERS\\SZWEDZIK\APPDATA\LOCAL\CONDUIT\BACKGROUNDCONTAINER\BACKGROUNDCONTAINER.dll
NIE MOZNA ODNALEZDZ OKREŚLONEGO MODUŁU
Byłam przekonana ze słowo prosze padło ale nie ma sprawy moge poprosic jeszcze raz!Bardzo prosze o pomoc, pierwszy raz korzystam z takiej formy pomocy wiec przepraszam za ewentualne niedociągnicia informacyjne.
Z góry dziekuje za poświecony mi czas
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów.
1. Do deinstalacji: V-bates / Mobogenie
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować).
4. Wklej nowe logi z OTL.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować).
4. Wklej nowe logi z OTL.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 lut 2014, 20:30
Proszę o sprawdzenie logów.
Wykonałam wszystkie instrukcje.
Raporty
AdwCleaner
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
nowe OTL
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dziekuje i pozdrawiam
Raporty
AdwCleaner
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
nowe OTL
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dziekuje i pozdrawiam
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów.
1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem.
2. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników i do okna wklej:
Klik w Look i przedstaw wynikowy raport.
:OTL
O4 - HKCU..\Run: [APISupport] "C:\Windows\system32\Rundll32.exe" "C:\Users\Szwedzik\AppData\Local\Conduit\APISupport\APISupport.dll",DLLRunAPISupport File not found
O4 - HKLM..\Run: [mobilegeni daemon] C:\Program Files\Mobogenie\DaemonProcess.exe File not found
FF - prefs.js..extensions.enabledAddons: %7Bf9d03c26-0575-497e-821d-f7956d23e0ca%7D:3.1
FF - prefs.js..extensions.enabledAddons: ffxtlbra%40softonic.com:1.6.0
FF - prefs.js..extensions.enabledAddons: %7B972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd%7D:27.0
FF - prefs.js..browser.search.param.yahoo-fr: "chr-greentree_ff&ilc=12&type=714647"
IE - HKCU\..\SearchScopes\{241BE034-B68C-4CAB-BB37-A57B21D46DA8}: "URL" = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}
SRV - [2014-01-02 07:33:40 | 000,499,856 | ---- | M] (Cherished Technololgy LIMITED) [Auto | Running] -- C:\ProgramData\WPM\wprotectmanager.exe -- (Wpm)
SRV - File not found [Auto | Stopped] -- C:\Program Files\Wajam\Updater\WajamUpdaterV3.exe -- (WajamUpdaterV3)
:Files
C:\Users\Szwedzik\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki
C:\Users\Szwedzik\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\idhngdhcfkoamngbedgpaokgjbnpdiji
C:\Users\Szwedzik\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda
C:\Users\Szwedzik\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\qcwkwgyt.default\searchplugins\yahoo.xml
C:\Users\Szwedzik\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\qcwkwgyt.default\searchplugins\buenosearch.xml
C:\Users\Szwedzik\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\qcwkwgyt.default\searchplugins\amazon.xml
C:\Users\Szwedzik\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\qcwkwgyt.default\extensions\ffxtlbra@softonic.com.xpi
C:\ProgramData\WPM
C:\Program Files\Wajam
C:\Windows\tasks\*.job
C:\USERS\SZWEDZIK\APPDATA\LOCAL\CONDUIT
:Commands
[emptyflash]
[emptyjava]
[emptytemp]
Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem.
2. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników i do okna wklej:
Kod: Zaznacz cały
:filefind
BACKGROUNDCONTAINER
:regfind
BACKGROUNDCONTAINER
Klik w Look i przedstaw wynikowy raport.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 lut 2014, 20:30
Proszę o sprawdzenie logów.
Witam
Nowe raporty
skrypt
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
nowy log otl
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
systemlook
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
dziekuje
Nowe raporty
skrypt
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
nowy log otl
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
systemlook
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
dziekuje
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów.
Witam,
źle kopiujesz
SystemLook popraw.
Tak samo skrypt - sprawdź jak jest tutaj i w okienkach. Ponownie wszystko do zrobienia.
źle kopiujesz
No Context: Kod: Zaznacz cały
No Context: :filefind
SystemLook popraw.
Tak samo skrypt - sprawdź jak jest tutaj i w okienkach. Ponownie wszystko do zrobienia.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 lut 2014, 20:30
Proszę o sprawdzenie logów.
Skrypt raport
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Systemlook
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
otl
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Mam nadzieje że tym razem wszystko skopiowałam dobrze.
Pozdrawiam
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Systemlook
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
otl
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Mam nadzieje że tym razem wszystko skopiowałam dobrze.
Pozdrawiam
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów.
SystemLook dalej to samo.
Ale w logach nie widać już nic podejrzanego.
Ten problem występuje?
Ale w logach nie widać już nic podejrzanego.
Problem podczas uruchamiania pliku
C:\USERS\\SZWEDZIK\APPDATA\LOCAL\CONDUIT\BACKGROUNDCONTAINER\BACKGROUNDCONTAINER.dll
NIE MOZNA ODNALEZDZ OKREŚLONEGO MODUŁU
Ten problem występuje?
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 lut 2014, 20:30
Proszę o sprawdzenie logów.
Dokładnie, to jest ten problem.
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów.
Start > uruchom > cmd z uprawnieniami admina i wklej:
schtasks /query /fo list /v > %tmp%\tasks.txt && notepad %tmp%\tasks.txt
enter
I daj zawartosc notatnika ktory wyskoczy
schtasks /query /fo list /v > %tmp%\tasks.txt && notepad %tmp%\tasks.txt
enter
I daj zawartosc notatnika ktory wyskoczy
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 lut 2014, 20:30
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów.
ponownie w cmd wpisz te polecenie:
schtasks /delete /TN "\BackgroundContainer Startup Task" /F
enter
i sprawdź czy dalej to wyskakuje.
schtasks /delete /TN "\BackgroundContainer Startup Task" /F
enter
i sprawdź czy dalej to wyskakuje.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 lut 2014, 20:30
Proszę o sprawdzenie logów.
Problem zniknął!
Dziekuje bardzo za nieoceniona pomoc,sprawnie przeprowadzoną akcje:)
Dziekuje bardzo za nieoceniona pomoc,sprawnie przeprowadzoną akcje:)
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości