Proszę o sprawdzenie logów.

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
szwedzik20

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 06 lut 2014, 20:30

Proszę o sprawdzenie logów.

Post06 lut 2014, 20:41

Ostatnio zmieniony 06 lut 2014, 20:41 przez XMan, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: edycja tytułu tematu, wkleiłem logi na zewnętrzny serwer, przeniosłem temat z działu Problemy --> Bezpieczeństwo

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie logów.

Post06 lut 2014, 20:45

Powód sprawdzania? Może więcej informacji? Może słowo ,,proszę" ?

szwedzik20

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 06 lut 2014, 20:30

Proszę o sprawdzenie logów.

Post06 lut 2014, 21:25

Od jakiegoś czasu podczas urochamiania komputera wyskakuje taki komunikat:
Problem podczas uruchamiania pliku
C:\USERS\\SZWEDZIK\APPDATA\LOCAL\CONDUIT\BACKGROUNDCONTAINER\BACKGROUNDCONTAINER.dll
NIE MOZNA ODNALEZDZ OKREŚLONEGO MODUŁU
Byłam przekonana ze słowo prosze padło ale nie ma sprawy moge poprosic jeszcze raz!Bardzo prosze o pomoc, pierwszy raz korzystam z takiej formy pomocy wiec przepraszam za ewentualne niedociągnicia informacyjne.
Z góry dziekuje za poświecony mi czas

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie logów.

Post06 lut 2014, 22:29

1. Do deinstalacji: V-bates / Mobogenie

2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt

3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować).

4. Wklej nowe logi z OTL.

szwedzik20

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 06 lut 2014, 20:30

Proszę o sprawdzenie logów.

Post07 lut 2014, 00:13

Wykonałam wszystkie instrukcje.
Raporty
AdwCleaner
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
nowe OTL
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dziekuje i pozdrawiam

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie logów.

Post07 lut 2014, 10:37

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
:OTL
O4 - HKCU..\Run: [APISupport] "C:\Windows\system32\Rundll32.exe" "C:\Users\Szwedzik\AppData\Local\Conduit\APISupport\APISupport.dll",DLLRunAPISupport File not found
O4 - HKLM..\Run: [mobilegeni daemon] C:\Program Files\Mobogenie\DaemonProcess.exe File not found
FF - prefs.js..extensions.enabledAddons: %7Bf9d03c26-0575-497e-821d-f7956d23e0ca%7D:3.1
FF - prefs.js..extensions.enabledAddons: ffxtlbra%40softonic.com:1.6.0
FF - prefs.js..extensions.enabledAddons: %7B972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd%7D:27.0
FF - prefs.js..browser.search.param.yahoo-fr: "chr-greentree_ff&ilc=12&type=714647"
IE - HKCU\..\SearchScopes\{241BE034-B68C-4CAB-BB37-A57B21D46DA8}: "URL" = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}
SRV - [2014-01-02 07:33:40 | 000,499,856 | ---- | M] (Cherished Technololgy LIMITED) [Auto | Running] -- C:\ProgramData\WPM\wprotectmanager.exe -- (Wpm)
SRV - File not found [Auto | Stopped] -- C:\Program Files\Wajam\Updater\WajamUpdaterV3.exe -- (WajamUpdaterV3)

:Files
C:\Users\Szwedzik\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki
C:\Users\Szwedzik\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\idhngdhcfkoamngbedgpaokgjbnpdiji
C:\Users\Szwedzik\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda
C:\Users\Szwedzik\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\qcwkwgyt.default\searchplugins\yahoo.xml
C:\Users\Szwedzik\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\qcwkwgyt.default\searchplugins\buenosearch.xml
C:\Users\Szwedzik\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\qcwkwgyt.default\searchplugins\amazon.xml
C:\Users\Szwedzik\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\qcwkwgyt.default\extensions\ffxtlbra@softonic.com.xpi
C:\ProgramData\WPM
C:\Program Files\Wajam
C:\Windows\tasks\*.job
C:\USERS\SZWEDZIK\APPDATA\LOCAL\CONDUIT

:Commands
[emptyflash]
[emptyjava]
[emptytemp]

Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania Skryptem.

2. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników i do okna wklej:

Kod: Zaznacz cały

:filefind
BACKGROUNDCONTAINER

:regfind
BACKGROUNDCONTAINER

Klik w Look i przedstaw wynikowy raport.


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie logów.

Post07 lut 2014, 13:10

Witam,
źle kopiujesz

No Context: Kod: Zaznacz cały

No Context: :filefind

SystemLook popraw.
Tak samo skrypt - sprawdź jak jest tutaj i w okienkach. Ponownie wszystko do zrobienia.

szwedzik20

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 06 lut 2014, 20:30

Proszę o sprawdzenie logów.

Post07 lut 2014, 15:06


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie logów.

Post07 lut 2014, 15:37

SystemLook dalej to samo.
Ale w logach nie widać już nic podejrzanego.

Problem podczas uruchamiania pliku
C:\USERS\\SZWEDZIK\APPDATA\LOCAL\CONDUIT\BACKGROUNDCONTAINER\BACKGROUNDCONTAINER.dll
NIE MOZNA ODNALEZDZ OKREŚLONEGO MODUŁU

Ten problem występuje?

szwedzik20

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 06 lut 2014, 20:30

Proszę o sprawdzenie logów.

Post07 lut 2014, 16:45

Dokładnie, to jest ten problem.

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie logów.

Post07 lut 2014, 18:46

Start > uruchom > cmd z uprawnieniami admina i wklej:

schtasks /query /fo list /v > %tmp%\tasks.txt && notepad %tmp%\tasks.txt
enter
I daj zawartosc notatnika ktory wyskoczy

szwedzik20

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 06 lut 2014, 20:30

Proszę o sprawdzenie logów.

Post07 lut 2014, 21:42


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie logów.

Post07 lut 2014, 22:58

ponownie w cmd wpisz te polecenie:
schtasks /delete /TN "\BackgroundContainer Startup Task" /F
enter

i sprawdź czy dalej to wyskakuje.

szwedzik20

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 06 lut 2014, 20:30

Proszę o sprawdzenie logów.

Post07 lut 2014, 23:13

Problem zniknął!
Dziekuje bardzo za nieoceniona pomoc,sprawnie przeprowadzoną akcje:)



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości