Pojawiający się wraz z pulpitem błąd. Proszę o pomoc.
OTL:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Proszę o sprawdzenie logów
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Proszę o sprawdzenie logów
Pojawiający się wraz z pulpitem błąd.
Wszystko OK ale podaj więcej jaki to jest błąd ?
Pytam dlatego że może jeszcze oprócz sprawdzenia logów potrzebne będzie sprawdzenie:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Proszę o sprawdzenie logów
Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
F.
:OTL
[2014-03-18 16:26:17 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Daniel Korzun\AppData\Roaming\newnext.me
[2014-02-14 21:18:32 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Daniel Korzun\AppData\Roaming\OpenCandy
O4 - HKU\S-1-5-21-2575555431-2993394315-4063534112-1000..\Run: [NextLive] C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe "C:\Users\Daniel Korzun\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll",EntryPoint -m l File not found
O4 - HKLM..\Run: [mobilegeni daemon] C:\Program Files (x86)\Mobogenie\DaemonProcess.exe File not found
:Files
C:\Users\wangzhisong
:Commands
[emptytemp]
Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
F.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości