Proszę o sprawdzenie:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Proszę o sprawdzenie logów
- trafftu
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 lip 2014, 21:43
Proszę o sprawdzenie logów
Ostatnio zmieniony 13 lip 2014, 08:57 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: wydzieliłem z innego tematu
Powód: wydzieliłem z innego tematu
- mity4
- Posty: 774
- Rejestracja: 08 cze 2012, 22:33
- Lokalizacja: Działdowo
LOGI + parę pytań
najlepiej to zrób własny temat nwm czy tak sprawdzą.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Proszę o sprawdzenie logów
trafftu:
Opisz dokładnie jakie masz problemy.
Kolejno
1. Oczyść wszystkie punkty przywracania systemu oprócz ostatniego.
Dysk C --> Właściwości --> Oczyszczanie dysku --> Więcej opcji --> Przywracanie systemu --> Oczyść --> Tak.
(nie usuwa ostatniego punktu)
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
2. Zainstaluj Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
3. Zaktualizuj system przez Windows Update.
4. Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów
i sterowników.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wcześniej odhacz
w CCleanerze (Google Chrome) --> Programy --> Historia.

Jeżeli nie zrobisz tego to możesz mieć kasowane ustawienia.
Na innych przeglądarkach Historia powinna być zaznaczona.
5. Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
6. Wyłącz aero oraz zbędne kompozycje:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
7. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Scan --> Clean
Szukaj --> Usuń
Będzie wymagane ponowne uruchomienie komputera...
Podaj z niego raport na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wrzuć logi z OTL + Extras:
http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-otl-a143.htm
Do tego jeszcze z FRST --> bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
Logi/raporty wklejasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a na forum podajesz linki do nich.
Czekaj za sprawdzeniem nowych logów przez specjalistów z tego działu.
Dwa antywirusy lub po którymś śmieci
Po zakończeniu tego tematu sprawdź Autoruns:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
Opisz dokładnie jakie masz problemy.
Kolejno
1. Oczyść wszystkie punkty przywracania systemu oprócz ostatniego.
Dysk C --> Właściwości --> Oczyszczanie dysku --> Więcej opcji --> Przywracanie systemu --> Oczyść --> Tak.
(nie usuwa ostatniego punktu)
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
2. Zainstaluj Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
3. Zaktualizuj system przez Windows Update.
4. Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów
i sterowników.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wcześniej odhacz
w CCleanerze (Google Chrome) --> Programy --> Historia.

Jeżeli nie zrobisz tego to możesz mieć kasowane ustawienia.
Na innych przeglądarkach Historia powinna być zaznaczona.
5. Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
6. Wyłącz aero oraz zbędne kompozycje:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
7. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Scan --> Clean
Szukaj --> Usuń
Będzie wymagane ponowne uruchomienie komputera...
Podaj z niego raport na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wrzuć logi z OTL + Extras:
http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-otl-a143.htm
Do tego jeszcze z FRST --> bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
Logi/raporty wklejasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a na forum podajesz linki do nich.
Czekaj za sprawdzeniem nowych logów przez specjalistów z tego działu.
C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\Engine\18.7.2.3\ccSvcHst.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastui.exe
Dwa antywirusy lub po którymś śmieci

Po zakończeniu tego tematu sprawdź Autoruns:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości