Proszę o sprawdzenie logów

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie logów

Post02 lis 2014, 21:31

Wiadomo jaki proces zamula? Czy samo w sobie?
Odinstaluj Avasta na probe.

Zielin322

Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 28 gru 2012, 17:43

Proszę o sprawdzenie logów

Post02 lis 2014, 21:42

Zamula samo w sobie niby dysk nie jest zawalony,a czas włączania jest bardzo długi, a gdy się już włączy trzeba czekać aż się odmuli bo od razu to nie sposób odpalić jakiś program.Był AVG i go odinstalowałem i zainstalowałem Avasta i wydaje mi się ,że jest trochę lepiej.

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie logów

Post02 lis 2014, 21:48

Odinstaluj Avasta i wklej nowe logi z FRST.


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie logów

Post03 lis 2014, 07:55

1. Otwórz notatnik i wklej:
CloseProcesses:
Toolbar: HKCU - No Name - {E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39} - No File
BHO: No Name -> {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
C:\ProgramData\AVAST Software
C:\windows\Tasks\*.job
C:\ProgramData\AVG2012
Task: {09CF316E-7C6E-404D-A060-D5FA4CA003D5} - System32\Tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv => C:\windows\TEMP\{10942B46-1517-4AAB-BB4D-2BDD5384A2FC}.exe
Task: C:\windows\Tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job => C:\windows\TEMP\{10942B46-1517-4AAB-BB4D-2BDD5384A2FC}.exe
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany.
Po restarcie pokazany będzie raport - wstaw mi go.

Zielin322

Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 28 gru 2012, 17:43

Proszę o sprawdzenie logów

Post03 lis 2014, 16:30


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie logów

Post03 lis 2014, 16:53

Dalej zamula? Jakieś poprawy?

Zielin322

Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 28 gru 2012, 17:43

Proszę o sprawdzenie logów

Post03 lis 2014, 18:16

Jasne,że lepiej widać dużą poprawę o wiele szybciej się włącza i nie trzeba czekać na uruchomienie się programów,ale jeszcze antywira nie mam zainstalowanego.

Avast zainstalowany wszystko wydaje się w porządku.Jescze coś kolega proponuje ?

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie logów

Post04 lis 2014, 15:57

Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości