Prosze o sprawdzenie logów

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
matik97

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 07 gru 2014, 13:23

Prosze o sprawdzenie logów

Post07 gru 2014, 13:47

Siema
Mam problem z komputerem chodzi wolno w grach mam bardzo wysokie pingi. Mam niezbyt dobry internet ale kiedyś było lepiej. Proszę o pomoc

OTL: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników


FRST: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prosze o sprawdzenie logów

Post07 gru 2014, 15:12

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:
reg delete HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Network /v Config /f
ipconfig /flushdns
netsh winsock reset all
netsh int 6to4 reset all
netsh int ipv4 reset all
netsh int ipv6 reset all
netsh int httpstunnel reset all
netsh int isatap reset all
netsh int portproxy reset all
netsh int tcp reset all
netsh int teredo reset all
netsh advfirewall reset
netsh int ip reset c:\resetlog.txt
pause

Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.BAT
Otwórz.

2. Otwórz notatnik i wklej:
CloseProcesses:
U3 TlntSvr; No ImagePath
S3 GMSIPCI; \??\J:\INSTALL\GMSIPCI.SYS [X]
S4 IntelIde; No ImagePath
S3 MBAMSwissArmy; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\MBAMSwissArmy.sys [X]
FF StartMenuInternet: FIREFOX.EXE - D:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
BHO: No Name -> {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} -> No File
BHO: No Name -> {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -> No File
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs,Tabs: "" <======= ATTENTION
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope value is missing.
C:\Documents and Settings\Mateusz\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\70149b02515b3bb20dd492.47983420
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\PEVSystemStart => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\procexp90.Sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\nm => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\nm.sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\PEVSystemStart => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\procexp90.Sys => ""="Driver"
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany.
Dołącz fixlog.txt który będzie po restarcie.

Coś się zmieniło?

matik97

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 07 gru 2014, 13:23

Prosze o sprawdzenie logów

Post07 gru 2014, 17:33

Pingi raczej bez zmian, na speedtescie ponad 180.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prosze o sprawdzenie logów

Post07 gru 2014, 18:22

Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prosze o sprawdzenie logów

Post07 gru 2014, 20:15

W systemie czysto, więc to problem hardware / dostawcy internetu.

matik97

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 07 gru 2014, 13:23

Prosze o sprawdzenie logów

Post13 gru 2014, 22:40

ok, Dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 13 gru 2014, 22:40 przez djarta, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zamek



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości