Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Nie mam pojęcia co z tym zrobić dalej ?
Proszę o sprawdzenie logów z OTL
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 maja 2014, 12:55
Proszę o sprawdzenie logów z OTL
Ostatnio zmieniony 29 maja 2014, 14:17 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: wrzucone logi, przenoszę temat z działu Problemy --> Bezpieczeństwo
Powód: wrzucone logi, przenoszę temat z działu Problemy --> Bezpieczeństwo
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Proszę o sprawdzenie logów z OTL
Nie mam pojęcia co z tym zrobić dalej ?
Logi zostały prawidłowo wrzucone tylko nie napisałaś w temacie z czym masz problem.
Dobrze będzie jak napiszesz coś więcej, dlaczego prosisz o sprawdzenie logów.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 maja 2014, 12:55
Proszę o sprawdzenie logów z OTL
Mam chyba wirusa bo wyskakują mi okienka z reklamami cały czas, szukałam w internecie jak to rozwiązać i wszędzie pisano żebym użyła programu OTL i zgodnie z instrukcją dosżłam do tego momentu.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Proszę o sprawdzenie logów z OTL
OK
Teraz czekaj cierpliwie za sprawdzeniem logów przez specjalistę tego działu.

Teraz czekaj cierpliwie za sprawdzeniem logów przez specjalistę tego działu.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 maja 2014, 12:55
Proszę o sprawdzenie logów z OTL
Dziękuję Wam bardzo 

- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów z OTL
1. Odinstaluj: Google Toolbar for Internet Explorer / Skype Click to Call / Tiny Download Manager
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Dołącz mi logi z FRST. Dołącz mi też raport z Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Dołącz mi logi z FRST. Dołącz mi też raport z Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 maja 2014, 12:55
Proszę o sprawdzenie logów z OTL
raport z AdwCleaner: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
z JTR Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
z TDSS Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
z FRST : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
czuję się jak haker choć nie mam pojęcia co robię
z JTR Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
z TDSS Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
z FRST : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
czuję się jak haker choć nie mam pojęcia co robię

- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów z OTL
czuję się jak haker choć nie mam pojęcia co robię
Te nasze kochane kobietki ...

AdwCleaner usunął wszystke reklamy i trzeba teraz trochę posprzątać.
1. Otwórz notatnik i wklej:
S3 IntcAzAudAddService; system32\drivers\RTKVHD64.sys [X]
S3 nmwcd; system32\drivers\ccdcmbx64.sys [X]
S3 nmwcdc; system32\drivers\ccdcmbox64.sys [X]
S3 Prot6Flt; system32\DRIVERS\Prot6Flt.sys [X]
S3 RtsUIR; system32\DRIVERS\Rts516xIR.sys [X]
S3 upperdev; system32\DRIVERS\usbser_lowerfltx64.sys [X]
S3 USBCCID; system32\DRIVERS\RtsUCcid.sys [X]
CHR Extension: (toopbuuyero) - C:\Users\Justyna_Tęczar\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ppdgcpaplpighdgjdlkbmkolnhbfocng [2014-03-30]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [nkcpopggjcjkiicpenikeogioednjeac] - C:\Users\Justyna_Tęczar\AppData\Local\Temp\nkcpopggjcjkiicpenikeogioednjeac.crx [2014-03-30]
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
FF SearchPlugin: C:\Users\Justyna_Tęczar\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\nahd6ha2.default\searchplugins\yandex.ru-205228.xml
C:\Users\Justyna_Tęczar\AppData\Local\Temp
FF DefaultSearchEngine: ??????
Toolbar: HKLM - avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File
Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File
SearchScopes: HKCU - {905F5BDF-31E5-48C2-AD28-411B90688BB6} URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&dir=pl-en
SearchScopes: HKCU - {D339A1E5-B501-4CA8-BF31-7DC8079DFFCA} URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&dir=en-pl
BHO: avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File
SearchScopes: HKCU - 254C7CE4684EE71D813C367852CE7BAC URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}
HKU\S-1-5-21-2304928897-3699376079-2872181964-1000\...\Run: [Tiny download manager] => "C:\Users\Justyna_Tęczar\AppData\Local\DM\TinyDM.exe" /M
C:\Users\Justyna_Tęczar\AppData\Local\DM
C:\Windows\SysWOW64\sqlite3.dll
C:\Users\Justyna_Tęczar\AppData\Local\EmieUserList
C:\Users\Justyna_Tęczar\AppData\Local\EmieSiteList
C:\ProgramData\{01BD4FC9-2F86-4706-A62E-774BB7E9D308}
C:\Windows\Tasks\*.job
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:0B9176C0
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:1D32EC29
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:373E1720
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:4CF61E54
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:4D066AD2
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:5D7E5A8F
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:93DE1838
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:AB689DEA
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:ABE89FFE
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:E1F04E8D
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:E3C56885
Task: {1F3D1A6E-4045-4D1E-A391-5E41741F4D9C} - \Hoolapp Init No Task File <==== ATTENTION
Task: {42888092-065E-44B6-92CE-903E503F9125} - \HQ-Video-Pro-1.4-firefoxinstaller No Task File <==== ATTENTION
Task: {6449CD3C-402D-4E91-9FFC-877E7BE99BE1} - \DealPlyUpdate No Task File <==== ATTENTION
Task: {79230190-2104-4CF1-B664-6E51720B71FA} - \HQ-Video-Pro-1.4-enabler No Task File <==== ATTENTION
Task: {86AAA39F-D78E-4B17-99FE-10C41CB4DCE7} - \HQ-Video-Pro-1.4-codedownloader No Task File <==== ATTENTION
Task: {A01AECE4-2902-439C-AA60-14EED94EFA25} - \DSite No Task File <==== ATTENTION
Task: {D6EF1A5E-AB42-4D9E-8915-02348B421EBF} - \Hoolapp For Android No Task File <==== ATTENTION
Task: {E10E23DA-C9C6-4E61-8DFA-BB1BD493885C} - \Program aktualizacji online firmy Egis technology. No Task File <==== ATTENTION
Task: {EF7AE51B-B7BF-4E26-B127-CBA7548BF337} - \EPUpdater No Task File <==== ATTENTION
Task: {FC9BCCFD-7705-498E-82F6-1779EB7EF32E} - \Digital Sites No Task File <==== ATTENTION
Reboot:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.
2. Wstaw nowe logi z FRST.
Czy problem z reklamami już zniknął?
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 maja 2014, 12:55
Proszę o sprawdzenie logów z OTL
czy chodziło o te nowe? (FIXLOG) Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
jak uruchomiłam FRST to pojawił się jakiś error, kliknęłam ok ale nie pamiętam co tam było, a wyskakujące okienka mi się już nie pojawiają <3 tylko został ten problem : jak klikam Play przy oglądaniu serialu to ta strona po chwili zmienia się na jakąś inną
jak uruchomiłam FRST to pojawił się jakiś error, kliknęłam ok ale nie pamiętam co tam było, a wyskakujące okienka mi się już nie pojawiają <3 tylko został ten problem : jak klikam Play przy oglądaniu serialu to ta strona po chwili zmienia się na jakąś inną
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów z OTL
Jeszcze raz wykonaj mój poprzedni post.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 maja 2014, 12:55
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów z OTL
Poprawimy trochę.
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.
2. Wykonaj nowe logi z FRST i je wstaw.
1. Otwórz notatnik i wklej:
FF DefaultSearchEngine: ??????
Toolbar: HKLM - avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File
Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File
SearchScopes: HKCU - {905F5BDF-31E5-48C2-AD28-411B90688BB6} URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&dir=pl-en
SearchScopes: HKCU - {D339A1E5-B501-4CA8-BF31-7DC8079DFFCA} URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&dir=en-pl
BHO: avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File
SearchScopes: HKCU - 254C7CE4684EE71D813C367852CE7BAC URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}
HKU\S-1-5-21-2304928897-3699376079-2872181964-1000\...\Run: [Tiny download manager] => "C:\Users\Justyna_Tęczar\AppData\Local\DM\TinyDM.exe" /M
C:\Users\Justyna_Tęczar\AppData\Local\DM
C:\Windows\SysWOW64\sqlite3.dll
C:\Users\Justyna_Tęczar\AppData\Local\EmieUserList
C:\Users\Justyna_Tęczar\AppData\Local\EmieSiteList
C:\ProgramData\{01BD4FC9-2F86-4706-A62E-774BB7E9D308}
C:\Windows\Tasks\*.job
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:0B9176C0
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:1D32EC29
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:373E1720
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:4CF61E54
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:4D066AD2
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:5D7E5A8F
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:93DE1838
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:AB689DEA
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:ABE89FFE
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:E1F04E8D
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:E3C56885
Task: {1F3D1A6E-4045-4D1E-A391-5E41741F4D9C} - \Hoolapp Init No Task File <==== ATTENTION
Task: {42888092-065E-44B6-92CE-903E503F9125} - \HQ-Video-Pro-1.4-firefoxinstaller No Task File <==== ATTENTION
Task: {6449CD3C-402D-4E91-9FFC-877E7BE99BE1} - \DealPlyUpdate No Task File <==== ATTENTION
Task: {79230190-2104-4CF1-B664-6E51720B71FA} - \HQ-Video-Pro-1.4-enabler No Task File <==== ATTENTION
Task: {86AAA39F-D78E-4B17-99FE-10C41CB4DCE7} - \HQ-Video-Pro-1.4-codedownloader No Task File <==== ATTENTION
Task: {A01AECE4-2902-439C-AA60-14EED94EFA25} - \DSite No Task File <==== ATTENTION
Task: {D6EF1A5E-AB42-4D9E-8915-02348B421EBF} - \Hoolapp For Android No Task File <==== ATTENTION
Task: {E10E23DA-C9C6-4E61-8DFA-BB1BD493885C} - \Program aktualizacji online firmy Egis technology. No Task File <==== ATTENTION
Task: {EF7AE51B-B7BF-4E26-B127-CBA7548BF337} - \EPUpdater No Task File <==== ATTENTION
Task: {FC9BCCFD-7705-498E-82F6-1779EB7EF32E} - \Digital Sites No Task File <==== ATTENTION
Reboot:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.
2. Wykonaj nowe logi z FRST i je wstaw.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 maja 2014, 12:55
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów z OTL
A gdzie nowe logi z FRST?
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 maja 2014, 12:55
Proszę o sprawdzenie logów z OTL
no to jest to, naciskam FIX i wklejam tu notatnik fixlog tak?
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 11 gości