Polecenie " uruchom ponownie " nie zawsze zadziała i muszę kończyć działanie
wyłącznikiem po tej czynności nie instalują się aktualizacje .
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Raporty OTL proszę o sprawdzenie loga
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 lut 2014, 12:40
- Lokalizacja: Gdańsk
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Raporty OTL proszę o sprawdzenie loga
Widzę dużo syfu/śmieci.
Zanim ktoś odpowie to wcześniej:
1. Oczyść wszystkie punkty przywracania systemu oprócz ostatniego.
Dysk C --> Właściwości --> Oczyszczanie dysku --> Więcej opcji --> Przywracanie systemu --> Oczyść --> Tak.
(nie usuwa ostatniego punktu)
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
2. Wyłącz aero oraz zbędne kompozycje:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
3. Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
4. Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Polecam ten program dodatkowo oprócz CCleanera ponieważ lepiej od niego czyści rejestr.
5. Wykonaj gruntowny scandisk :

PPM / prawym przyciskiem myszki / na dysk C -> Właściwości -> Narzędzia -> Sprawdzanie błędów -> Sprawdź
zaznacz wszystko tak jak na screenie -> Rozpocznij -> Tak.
Restart komputera - czekaj...
Wykonaj defragmentację:
http://www.hotfix.pl/darmowe-programy-d ... h-a129.htm
np. za pomocą Auslogics Disk Defrag lub Defraggler.
Po defragmentacji Utwórz nowy punkt przywracania systemu.
Przeskanuj komputer Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Widzę że już chyba masz zainstalowany ?
Zaktualizuj bazę wirusów.
Pełne skanowanie
(nie instaluj wersji PRO tylko Freeware)
W razie wykrycia infekcji usuń zainfekowane pliki.
Usuń zarażone pliki z kwarantanny.
Po skanowaniu wrzuć z niego raport na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ponownie wrzuć nowe obowiązkowe logi:
OTL.txt i Extras.txt --> http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-otl-a143.htm
TDSSKiller --> http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... r-a341.htm
Logi/raporty wklejasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a na forum podajesz tylko linki do nich.
Jeszcze możesz sprawdzić:
http://www.hotfix.pl/optymalizacja-auto ... s-a128.htm
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
ale to dopiero na koniec po sprawdzeniu logów przez fachowców z tego działu, być może że usuną...
Zanim ktoś odpowie to wcześniej:
1. Oczyść wszystkie punkty przywracania systemu oprócz ostatniego.
Dysk C --> Właściwości --> Oczyszczanie dysku --> Więcej opcji --> Przywracanie systemu --> Oczyść --> Tak.
(nie usuwa ostatniego punktu)
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
2. Wyłącz aero oraz zbędne kompozycje:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
3. Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
4. Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Polecam ten program dodatkowo oprócz CCleanera ponieważ lepiej od niego czyści rejestr.
5. Wykonaj gruntowny scandisk :

PPM / prawym przyciskiem myszki / na dysk C -> Właściwości -> Narzędzia -> Sprawdzanie błędów -> Sprawdź
zaznacz wszystko tak jak na screenie -> Rozpocznij -> Tak.
Restart komputera - czekaj...
Wykonaj defragmentację:
http://www.hotfix.pl/darmowe-programy-d ... h-a129.htm
np. za pomocą Auslogics Disk Defrag lub Defraggler.
Po defragmentacji Utwórz nowy punkt przywracania systemu.
Przeskanuj komputer Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Widzę że już chyba masz zainstalowany ?
Zaktualizuj bazę wirusów.
Pełne skanowanie
(nie instaluj wersji PRO tylko Freeware)
W razie wykrycia infekcji usuń zainfekowane pliki.
Usuń zarażone pliki z kwarantanny.
Po skanowaniu wrzuć z niego raport na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ponownie wrzuć nowe obowiązkowe logi:
OTL.txt i Extras.txt --> http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-otl-a143.htm
TDSSKiller --> http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... r-a341.htm
Logi/raporty wklejasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a na forum podajesz tylko linki do nich.
Jeszcze możesz sprawdzić:
http://www.hotfix.pl/optymalizacja-auto ... s-a128.htm
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
ale to dopiero na koniec po sprawdzeniu logów przez fachowców z tego działu, być może że usuną...
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 lut 2014, 12:40
- Lokalizacja: Gdańsk
Raporty OTL proszę o sprawdzenie loga
Zrobiłem wszystko krok po kroku proszę sprawdzić .
OTL Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Malwarebytes PRO Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
TDSSKiller Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Malwarebytes Free Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OTL Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Malwarebytes PRO Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
TDSSKiller Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Malwarebytes Free Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Raporty OTL proszę o sprawdzenie loga
1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wklej nowe logi z OTL.
:OTL
O4 - HKU\S-1-5-19..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-20..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
@Alternate Data Stream - 131 bytes -> C:\ProgramData\Temp:373E1720
@Alternate Data Stream - 127 bytes -> C:\ProgramData\Temp:E6187576
:Files
C:\Users\Marian\AppData\Local\70149b02515b3bb20dd492.47983420
C:\windows\tasks\*.job
:Commands
[emptyflash]
[resethosts]
[emptyjava]
[emptytemp]
Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wklej nowe logi z OTL.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 lut 2014, 12:40
- Lokalizacja: Gdańsk
Raporty OTL proszę o sprawdzenie loga
Zrobione Proszę o sprawdzenie .
JRT Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
AdwCleaner Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OTL Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
JRT Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
AdwCleaner Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OTL Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Raporty OTL proszę o sprawdzenie loga
Jest czysto.
1. W AdwCleaner wciśnij Odinstaluj. W OTL wciśnij Sprzątanie. Pozostałościami po używanych narzędziach zajmie się Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
2. Zrób pełne skanowanie za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wstaw raport.
1. W AdwCleaner wciśnij Odinstaluj. W OTL wciśnij Sprzątanie. Pozostałościami po używanych narzędziach zajmie się Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
2. Zrób pełne skanowanie za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wstaw raport.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 lut 2014, 12:40
- Lokalizacja: Gdańsk
Raporty OTL proszę o sprawdzenie loga
Zrobione Proszę sprawdzić
DelFix Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Malwarebytes Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
DelFix Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Malwarebytes Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Raporty OTL proszę o sprawdzenie loga
Brak zagrożeń. Powinno być OK.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 lut 2014, 12:40
- Lokalizacja: Gdańsk
Raporty OTL proszę o sprawdzenie loga
Dziękuję za pomoc i współprace widać różnice działania komputera na lepsze czas pokaże . Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 11 maja 2014, 16:29 przez djarta, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zamek.
Powód: Zamek.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości