Raporty OTL proszę o sprawdzenie loga

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
marian.l23

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 16 lut 2014, 12:40
Lokalizacja: Gdańsk

Raporty OTL proszę o sprawdzenie loga

Post07 maja 2014, 10:32

Polecenie " uruchom ponownie " nie zawsze zadziała i muszę kończyć działanie
wyłącznikiem po tej czynności nie instalują się aktualizacje .


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Raporty OTL proszę o sprawdzenie loga

Post07 maja 2014, 15:45

Widzę dużo syfu/śmieci.

Zanim ktoś odpowie to wcześniej:

1. Oczyść wszystkie punkty przywracania systemu oprócz ostatniego.
Dysk C --> Właściwości --> Oczyszczanie dysku --> Więcej opcji --> Przywracanie systemu --> Oczyść --> Tak.
(nie usuwa ostatniego punktu)

kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

2. Wyłącz aero oraz zbędne kompozycje:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

3. Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

4. Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Polecam ten program dodatkowo oprócz CCleanera ponieważ lepiej od niego czyści rejestr.

5. Wykonaj gruntowny scandisk :

Obrazek

PPM / prawym przyciskiem myszki / na dysk C -> Właściwości -> Narzędzia -> Sprawdzanie błędów -> Sprawdź
zaznacz wszystko tak jak na screenie -> Rozpocznij -> Tak.
Restart komputera - czekaj...

Wykonaj defragmentację:
http://www.hotfix.pl/darmowe-programy-d ... h-a129.htm
np. za pomocą Auslogics Disk Defrag lub Defraggler.

Po defragmentacji Utwórz nowy punkt przywracania systemu.


Przeskanuj komputer Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Widzę że już chyba masz zainstalowany ?

Zaktualizuj bazę wirusów.
Pełne skanowanie
(nie instaluj wersji PRO tylko Freeware)
W razie wykrycia infekcji usuń zainfekowane pliki.
Usuń zarażone pliki z kwarantanny.
Po skanowaniu wrzuć z niego raport na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Ponownie wrzuć nowe obowiązkowe logi:
OTL.txt i Extras.txt --> http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-otl-a143.htm
TDSSKiller --> http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... r-a341.htm

Logi/raporty wklejasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a na forum podajesz tylko linki do nich.

Jeszcze możesz sprawdzić:
http://www.hotfix.pl/optymalizacja-auto ... s-a128.htm
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
ale to dopiero na koniec po sprawdzeniu logów przez fachowców z tego działu, być może że usuną...
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Raporty OTL proszę o sprawdzenie loga

Post11 maja 2014, 10:14

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
:OTL
O4 - HKU\S-1-5-19..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-20..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
@Alternate Data Stream - 131 bytes -> C:\ProgramData\Temp:373E1720
@Alternate Data Stream - 127 bytes -> C:\ProgramData\Temp:E6187576

:Files
C:\Users\Marian\AppData\Local\70149b02515b3bb20dd492.47983420
C:\windows\tasks\*.job

:Commands
[emptyflash]
[resethosts]
[emptyjava]
[emptytemp]

Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera.

2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt

3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.

4. Wklej nowe logi z OTL.


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Raporty OTL proszę o sprawdzenie loga

Post11 maja 2014, 13:04

Jest czysto.

1. W AdwCleaner wciśnij Odinstaluj. W OTL wciśnij Sprzątanie. Pozostałościami po używanych narzędziach zajmie się Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

2. Zrób pełne skanowanie za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wstaw raport.

marian.l23

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 16 lut 2014, 12:40
Lokalizacja: Gdańsk

Raporty OTL proszę o sprawdzenie loga

Post11 maja 2014, 14:31


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Raporty OTL proszę o sprawdzenie loga

Post11 maja 2014, 14:32

Brak zagrożeń. Powinno być OK.

marian.l23

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 16 lut 2014, 12:40
Lokalizacja: Gdańsk

Raporty OTL proszę o sprawdzenie loga

Post11 maja 2014, 16:29

Dziękuję za pomoc i współprace widać różnice działania komputera na lepsze czas pokaże . Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 11 maja 2014, 16:29 przez djarta, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zamek.



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości