Raporty OTL proszę o sprawdzenie

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
andand

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 09 kwie 2014, 12:16

Raporty OTL proszę o sprawdzenie

Post09 kwie 2014, 12:27


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Raporty OTL proszę o sprawdzenie

Post09 kwie 2014, 20:42

pomoc w rozwiązaniu problemów:

Jakich problemów? My wróżkami nie jesteśmy...

andand

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 09 kwie 2014, 12:16

Raporty OTL proszę o sprawdzenie

Post09 kwie 2014, 20:58

Proszę mnie więc poprawić jak powinienem zwrócić się by uzyskać niezbedne informacje które pomogą usprawnić pracę tego komputera. Jak Ty się zwracasz to kogoś z prośbą np. Do mechanika samochodowego to on też Ci szanowny kolego odpowiedział że nie jest wróżka..jasnowidzem czy też czarnoksieznikiem z krainy oz...?

Awatar użytkownika
stukot

VIP+
Posty: 24269
Rejestracja: 15 lut 2009, 21:01
Lokalizacja: Szczecin

Raporty OTL proszę o sprawdzenie

Post09 kwie 2014, 21:37

Andand, tak się składa, że djarta jest jednym ze speców z działu bezpieczeństwo. Zgodnie z jego regulaminem, jak się podaje jakiekolwiek logi, to należy opisać problem, np. w razie podejrzenia jakiejś infekcji. A więc jego pytanie było zasadne, a Ty podałeś za mało danych, aby ktoś mógł Ci pomóc.

Andand zapoznaj się z regulaminem: bezpieczenstwo/regulamin-bezpiecze-stwa-t19001.html i podaj wymagane dane.
Pozdrawiam, Joanna

Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Raporty OTL proszę o sprawdzenie

Post10 kwie 2014, 07:04

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
:OTL
O20:64bit: - AppInit_DLLs: (C:\PROGRA~2\SupTab\SEARCH~2.DLL) - File not found
O20 - AppInit_DLLs: (C:\PROGRA~2\SupTab\SEARCH~1.DLL) - File not found
O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (Reg Error: Value error.)
O8 - Extra context menu item: Search the Web - C:\Program Files (x86)\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\resources\menuext.html File not found
O8:64bit: - Extra context menu item: Search the Web - C:\Program Files (x86)\SweetIM\Toolbars\Internet Explorer\resources\menuext.html File not found
O4 - HKU\S-1-5-19..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-20..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-1428315582-2512865149-1523596212-1000..\RunOnce: [Report] C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt ()
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-1428315582-2512865149-1523596212-1000\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {53504356-3700-A76A-76A7-7A786E7484D7} - No CLSID value found.
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
CHR - plugin: Error reading preferences file
FF - user.js - File not found
IE - HKU\S-1-5-21-1428315582-2512865149-1523596212-1000\..\SearchScopes\{4D28720D-E47D-4B31-9D4B-592FCA074A78}: "URL" = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&locale=en_NL&apn_ptnrs=8Q&apn_dtid=YYYYYYYYNL&apn_uid=E107957A-415D-4494-A853-09E92CE9B37C&apn_sauid=0C83E331-44EB-4476-B773-138188884117
@Alternate Data Stream - 146 bytes -> C:\ProgramData\Temp:4D066AD2
@Alternate Data Stream - 141 bytes -> C:\ProgramData\Temp:E36F5B57

:Files
C:\Users\Majkowscy\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gcncagkkhfoombgbihckkccmkjemhohl
C:\USERS\MAJKOWSCY\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\VYML6I6V.DEFAULT\EXTENSIONS\8EF36653-7DCD-4C5F-81F5-7870FDA4B7B7@67E486B0-922D-4A2D-9E3F-77394107F67C.COM
C:\found.001
C:\Windows\tasks\*.job
C:\PROGRA~2\SupTab

:Commands
[emptyflash]
[purity]
[emptyjava]
[emptytemp]

Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.

2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt

3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.

4. Wklej nowe logi z OTL.

5. Błędy z dziennika:
Error - 2014-04-09 05:55:54 | Computer Name = Majkowscy1 | Source = Service Control Manager | ID = 7001
Description = Usługa Przeglądarka komputera zależy od usługi Serwer, której nie
można uruchomić z powodu następującego błędu: %%1068

Error - 2014-04-09 03:47:21 | Computer Name = Majkowscy1 | Source = Windows Search Service | ID = 7042

Flaga Windows + R => w pole uruchom wpisujesz services.msc => Znajdź usługę Serwer i zobacz jaki ma ustawiony tryb uruchomienia.
Domyślnie powinno być tak jak u mnie:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Analogicznie robisz z usługą Windows Search. Tylko, że tam przestawiasz jej tryb startowy na WYŁĄCZONY.

andand

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 09 kwie 2014, 12:16

Raporty OTL proszę o sprawdzenie

Post10 kwie 2014, 18:08

ok. rozumiem swój błąd. przepraszam.. w takim razie dostałem " do uleczenia" system win 7 64 bitowy, na którym działał windows essential security, który domniemam był programem typy rouge.. pomimo jego odinstalowania w trybie normalnym caly czas nie dało się pracować przez ciągłe zawieszenie systemu, nic tylko kręcące się kółeczko :)
oprócz tego po wielu wypocinach zainstalowałem nod'a który miał tak jak poprzedni antywirus ciągle pomimo włączeń wyłączoną ochronę w trybie rzeczywistym.. ogolnie udało mi się ustawić już tego nod'a by działała ta ochrona w trybie rzeczywistym, pomimo tego dalej tryb normalny systemu windows po chwili działania zawiesza się, oprócz tego już wcześniej przejechałem kompa anti-malware trochę go obczyscił oraz wcześniej przejechałem go adw-cleanerem wlasnie te dwa programy pomogły w odinstalowaniu windows security essential który nic nie wykrywał i zainstalowałem wyżej wspomnianego nod'a, również w menedżerze urządzeń usunełęm tzw. napędy magicISO co mnie zdziwilo zainstalowaly się ponownie dlatego przeczytawszy regulamin biore się do roboty w tym kontekście >>"Usuwanie sterowników emulatorów napędu "

ogólnie drogą dedukcji jakoś dawałem sobie radę sam.. w tym przypadku jestem wdzięczny za okazaną pomoc.. i zabieram się do Twojej intrukcji djartra. pozdrawiam


raport z adw-cleaner który zrobiłem wczoraj. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości