Sprawdzenie logów otl i gmer

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
dann0150

Użytkownik

Post19 lis 2012, 13:57

Witajcie !
Miałem problem z incredibarem , i nie wiem czy sobie już z nim poradziłem czy nie, dlatego dla pewności wrzucam te logi, mam nadzieję, że pomożecie (jestem zupelnie zielony w temacie incredibar itp). A największą nadzieję mam na to, że już się z tym uporałem.
Z góry wielkie dzięki!
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
kominekl

Ekspert
Kontaktowanie:

Post19 lis 2012, 17:14

dann0150 pisze:Witajcie !
Miałem problem z incredibarem , i nie wiem czy sobie już z nim poradziłem czy nie, dlatego dla pewności wrzucam te logi, mam nadzieję, że pomożecie (jestem zupelnie zielony w temacie incredibar itp). A największą nadzieję mam na to, że już się z tym uporałem.
Z góry wielkie dzięki!

Temat zgłaszam do wydzielenia. W międzyczasie edytuj post. Wstaw logi z hostingu na -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników i podaj link i zapoznaj się dokładniej z regulaminem -> bezpieczenstwo/regulamin-bezpiecze-stwa-t19001.html.

Logi.

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

:OTL

IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search bar = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Secondary Start Pages = Reg Error: Value error.
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - HKU\S-1-5-21-1960408961-113007714-839522115-1005\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
IE - HKU\S-1-5-21-1960408961-113007714-839522115-1005\..\SearchScopes\${searchCLSID}: "URL" = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&src={referrer:source?}

:Files
RECYCLER /alldrives

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]