Witam bardzo proszę o sprawdzenie logow otl
Extras - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Otl - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
sprawdzenie logów OTL, spowolniony laptop
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 09 lut 2015, 22:18
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
sprawdzenie logów OTL, spowolniony laptop
Wydzieliłem z innego tematu (podpinka).
Napisz dokładnie z czym masz problem oraz wrzuć dodatkowo logi z
FRST --> bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
Napisz dokładnie z czym masz problem oraz wrzuć dodatkowo logi z
FRST --> bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 09 lut 2015, 22:18
sprawdzenie logów OTL, spowolniony laptop
Hej mam problem z wyskakującymi reklamami i zamulonym laptopem anty wirus nie pomógł proszę o sprawdzenie
Shortcuts- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Frst- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcuts- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Frst- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
sprawdzenie logów OTL, spowolniony laptop
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST.
CloseProcesses:
S3 EraserUtilDrv11410; \??\C:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\EENGINE\EraserUtilDrv11410.sys [X]
S3 vmci; \SystemRoot\System32\drivers\vmci.sys [X]
S3 VMnetAdapter; \SystemRoot\system32\DRIVERS\vmnetadapter.sys [X]
R2 Update Mgr PositiveFinds; C:\Program Files (x86)\Common Files\d2d4a9d3-f3f1-4c52-8d3f-dddc91fe0602\updater.exe [384760 2015-02-10] ()
C:\Program Files (x86)\Common Files\d2d4a9d3-f3f1-4c52-8d3f-dddc91fe0602
R2 Service Mgr PositiveFinds; C:\ProgramData\d2d4a9d3-f3f1-4c52-8d3f-dddc91fe0602\plugincontainer.exe [577272 2015-02-10] ()
C:\ProgramData\d2d4a9d3-f3f1-4c52-8d3f-dddc91fe0602
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [iikflkcanblccfahdhdonehdalibjnif] - No Path
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [iikflkcanblccfahdhdonehdalibjnif] - No Path
BHO-x32: Strong Signal -> {c723a437-2eaf-466d-a95b-3fa0966bf88c} -> C:\Program Files (x86)\Strong Signal\Extensions\c723a437-2eaf-466d-a95b-3fa0966bf88c.dll No File
C:\ProgramData\MakeMarkerFile.exe
C:\Users\EasySurvey\EasySurvey.exe
Task: {00818419-CF97-4145-ADDC-AAA9DCDC27EA} - System32\Tasks\SAgent => C:\Program Files\Samsung\S Agent\CommonAgent.exe [2013-02-13] (Samsung Electronics CO., LTD.)
Task: {3DB3E02A-4E91-4EAD-8677-517A2C442E93} - System32\Tasks\advRecovery => C:\Program Files\Samsung\Recovery\WCScheduler.exe [2013-02-13] (SEC)
Task: {483A2FAA-7E3F-4277-90AE-04C0FF1C9A1D} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\RemovalTools\MRT_HB => C:\WINDOWS\system32\MRT.exe [2015-01-14] (Microsoft Corporation)
Task: {4B232DEC-3067-4331-BEF4-7E7DAF699581} - System32\Tasks\IUM-F1E24CA0-B63E-4F13-A9E3-4ADE3BFF3473 => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Update Manager\bin\iumsvc.exe [2014-02-28] ()
Task: {4C743891-8B73-44C5-AEBB-7E0215F4387E} - System32\Tasks\Norton WSC Integration => C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\Engine\21.6.0.32\WSCStub.exe [2014-09-21] (Symantec Corporation)
Task: {8A0074A4-A345-4DF5-82C8-0DC979DBD8A4} - System32\Tasks\Norton Internet Security\Norton Error Processor => C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\Engine\21.6.0.32\SymErr.exe [2014-01-30] (Symantec Corporation)
Task: {9D3DD900-34CD-47B1-97E3-51ADB955CEA1} - System32\Tasks\IUM-F1E24CA0-B63E-4F13-A9E3-4ADE3BFF3473-Logon => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Update Manager\bin\iumsvc.exe [2014-02-28] ()
Task: {A58B17DD-7BF8-421A-9672-EA3534FA7F17} - System32\Tasks\OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask => Sc.exe start osppsvc
Task: {A8FA6900-D17C-42D3-8112-8A5112271363} - System32\Tasks\Norton Internet Security\Norton Error Analyzer => C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\Engine\21.6.0.32\SymErr.exe [2014-01-30] (Symantec Corporation)
Task: {BCA95E81-0BFB-4AC4-8C4B-BB15BBC3E969} - System32\Tasks\Apple\AppleSoftwareUpdate => C:\Program Files (x86)\Apple Software Update\SoftwareUpdate.exe [2011-06-01] (Apple Inc.)
Task: {C038B168-843E-4A9E-9DDA-2DDB09538839} - System32\Tasks\Settings => C:\Program Files (x86)\Samsung\Settings\sSettings.exe [2013-02-01] (Samsung Electronics CO., LTD.)
Task: {C78C6218-3A55-4295-9CE9-63A376B84023} - System32\Tasks\Adobe Flash Player Updater => C:\WINDOWS\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe [2015-02-05] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {E07B87DB-5236-43A0-A432-10FEC12E8C51} - System32\Tasks\SideSyncAutoRun => C:\Program Files (x86)\Samsung\Side Sync\SideSync.exe [2013-03-09] (Samsung Electronics CO., LTD.)
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job => C:\WINDOWS\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
AlternateDataStreams: C:\Users\Sławek\OneDrive:ms-properties
AlternateDataStreams: C:\Users\Sławek\SkyDrive:ms-properties
Emptytemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 09 lut 2015, 22:18
sprawdzenie logów OTL, spowolniony laptop
Raporty
AdwCleaner - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Fixlog - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Jrt - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Frst - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition -http://wklej.org/id/1638483/
Shortcut - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
AdwCleaner - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Fixlog - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Jrt - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Frst - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition -http://wklej.org/id/1638483/
Shortcut - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
sprawdzenie logów OTL, spowolniony laptop
Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 09 lut 2015, 22:18
sprawdzenie logów OTL, spowolniony laptop
A może mi ktoś w końcu sprawdzi zamieszczone linki a nie podrzuca co chwile jakieś kolejne nowe programy, tylko zajmnię się tym co już sporządziłem i podpowie jakie programy mam wy instalować a nie robić zamieszania z kolejnymi programami
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
sprawdzenie logów OTL, spowolniony laptop
Wszystkie logi zostaly sprawdzone i nie mam zastrzezen, dlatego przechodzimy do ostatniego punktu.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 09 lut 2015, 22:18
sprawdzenie logów OTL, spowolniony laptop
A to chyba że tak, no to działamy dalej
-- 22 lut 2015, 19:29 --
Raport Malwarebytes Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Delfix Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 22 lut 2015, 19:29 --
Raport Malwarebytes Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Delfix Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 09 lut 2015, 22:18
sprawdzenie logów OTL, spowolniony laptop
A reklamy jak wyskakiwały tak wyskakują dalej :/ :/
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
sprawdzenie logów OTL, spowolniony laptop
Jakie? Szczegóły?
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 09 lut 2015, 22:18
sprawdzenie logów OTL, spowolniony laptop
Np . Strong Signal ads
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
sprawdzenie logów OTL, spowolniony laptop
W takim razie wklej mi nowe logi z FRST.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 09 lut 2015, 22:18
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości