Witajcie.
Potrzebuje pomocy, nigdy nie używałem tego programu i nie mam pojęcia jak odczytać to wszystko.
Problem mam z otwierającymi się stronami, liczę na waszą pomoc, bo w tej sprawie jestem kompletnie zielony.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Sprawdzenie logów
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Sprawdzenie logów
Użyj --> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Będzie wymagane ponowne uruchomienie komputera...
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
Wrzuć nowe obowiązkowe logi
OTL.txt i Extras.txt --> http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-otl-a143.htm
FRST --> bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
Logi/raporty wklejasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a na forum podajesz tylko linki do nich.
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Będzie wymagane ponowne uruchomienie komputera...
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
Wrzuć nowe obowiązkowe logi
OTL.txt i Extras.txt --> http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-otl-a143.htm
FRST --> bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
Logi/raporty wklejasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a na forum podajesz tylko linki do nich.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:15
Sprawdzenie logów
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników to jest adw
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników frst
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników addition
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników shortcut
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników otl
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników extras
chyba wszystko.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników frst
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników addition
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników shortcut
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników otl
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników extras
chyba wszystko.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Sprawdzenie logów
OK
Czekaj teraz cierpliwie za sprawdzeniem logów przez specjalistów z tego działu.

Czekaj teraz cierpliwie za sprawdzeniem logów przez specjalistów z tego działu.
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Sprawdzenie logów
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.
2. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes.
S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
R2 PnkBstrA; C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe [X]
CMD: SC STOP OverwolfUpdater
CMD: SC DELETE OverwolfUpdater
HKLM\...\Policies\Explorer: [NoControlPanel] 0
HKLM-x32\...\Run: [mcui_exe] => "C:\Program Files\McAfee.com\Agent\mcagent.exe" /runkey
C:\Program Files\McAfee.com
C:\Windows\System32\Tasks\Optimize Start Menu Cache Files-S-1-5-21-3566507661-1386376482-3034316597-1002
C:\Users\lukasz\AppData\Local\Temp\drm_dialogs.dll
C:\Users\lukasz\AppData\Local\Temp\drm_dyndata_7390006.dll
C:\Users\lukasz\AppData\Local\Temp\fp_pl_pfs_installer.exe
C:\Users\lukasz\AppData\Local\Temp\InstHelper.exe
C:\Users\lukasz\AppData\Local\Temp\Quarantine.exe
C:\Users\lukasz\AppData\Local\Temp\sonarinst.exe
C:\Users\lukasz\AppData\Local\Temp\ubiD260.tmp.exe
C:\Users\lukasz\AppData\Local\Temp\_is3077.exe
C:\Users\lukasz\AppData\Local\Temp\_is6E75.exe
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\mcpltsvc => ""=""
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mcpltsvc => ""=""
Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run /v "mobilegeni daemon" /f
Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run /v "mcpltui_exe" /f
webporpoise (HKLM\...\webporpoise) (Version: 2014.05.07.231022 - webporpoise) <==== ATTENTION
Reboot:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.
2. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 15:15
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Sprawdzenie logów
Powinno być już OK.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 6 gości