Sprawdzenie logów

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
Awatar użytkownika
mint1991

Globalny Moderator
Posty: 758
Rejestracja: 26 lis 2008, 22:37
Kontaktowanie:

Sprawdzenie logów

Post20 lut 2009, 19:22

kolega miał ostatnio problemy z komputerem. Proszę o sprawdzenie logów z jego komputera:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników i Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników z góry dzięki. :-)
Nigdy Nie Patrz Wstecz I Tak Nie Będzie Tak Jak Było Kiedyś...
Obrazek
Otrzymałeś od nas pomoc? Podoba Ci się to forum? - Poleć nas znajomym.

Teoria - wszystko wiemy, ale nic nie działa.
Praktyka - wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego. :D

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Sprawdzenie logów

Post20 lut 2009, 19:24

Wklej do Notatnika:

Kod: Zaznacz cały

Driver::
ntiomin

Registry::
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{870980b0-dfe4-11dd-8455-001d0fb4f6f8}]

>>Plik>>Zapisz jako... >>> CFScript
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe
--> Obrazek
Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log).Daj ten log, który powstanie w trakcie usuwania.
Jeśli pójdzie dobrze, to: Po restarcie usuń ręcznie folder C:\Qoobox.


=============
K.



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości