Proszę o sprawdzenie logów z OTL:
Problem jest uruchamianie się samoistnie mojej przeglądarki chrome, i ładowanie strony Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Zapewne mam także inne błędy na które zapewne trzeba będzie zwrócić uwagę.
Na moim PC mam zainstalowany antywirus:
Norton Internet Security
Z góry dziękuję i czekam na wskazówki. Pozdrawiam Varins
OTL.txt
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras.txt
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Adw cleaner raport
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Sprawdzenie Logów "Var"
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Sprawdzenie Logów "Var"
Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
Kliknij w Wykonaj Skrypt
W logach nie ma niczego z "krzemik".
Do >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników wklej:
Naciśnij Look i pokaż raport.
F.
:OTL
[2013-11-18 14:52:19 | 000,000,350 | ---- | M] () -- C:\Windows\tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job
O18 - Protocol\Handler\viprotocol {B658800C-F66E-4EF3-AB85-6C0C227862A9} - C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\ViProtocolInstaller\17.1.2\ViProtocol.dll (AVG Secure Search)
O4 - HKU\S-1-5-21-1800886142-3873824213-1295718428-1000..\Run: [Java] C:\Users\Patryk\AppData\Roaming\Microsoft\jusched.exe ()
O4 - HKU\S-1-5-21-1800886142-3873824213-1295718428-1000..\Run: [RESTART_STICKY_NOTES] C:\Windows\System32\StikyNot.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-1800886142-3873824213-1295718428-1000..\Run: [Epson Stylus SX420W(Sieć)] C:\Windows\system32\spool\DRIVERS\x64\3\E_IATIGCE.EXE /FU "C:\Windows\TEMP\E_SC4B5.tmp" /EF "HKCU" File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-1800886142-3873824213-1295718428-1000..\Run: [ALLUpdate] "D:\Program Files (x86)\ALLPlayer\ALLUpdate.exe" "sleep" File not found
O4 - HKLM..\Run: [vProt] C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\vprot.exe ()
O4 - HKLM..\Run: [mcui_exe] "C:\Program Files\McAfee.com\Agent\mcagent.exe" /runkey File not found
O3 - HKLM\..\Toolbar: (AVG Security Toolbar) - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} - C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\17.1.2.1\AVG Secure Search_toolbar.dll (AVG Secure Search)
O2 - BHO: (AVG Security Toolbar) - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} - C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\17.1.2.1\AVG Secure Search_toolbar.dll (AVG Secure Search)
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@real.com/nsJSRealPlayerPlugin;version=: File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@avg.com/AVG SiteSafety plugin,version=11.0.0.1,application/x-avg-sitesafety-plugin: C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\SiteSafetyInstaller\17.1.2\\npsitesafety.dll ()
IE - HKU\S-1-5-21-1800886142-3873824213-1295718428-1000\..\SearchScopes\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}: "URL" = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{AEAB0BEE-F29E-4B30-8B73-355D8338D107}&mid=abd18b6ecc4647d0b18f5dc0e3218a75-9420c445090c98f24aad4eefe31a0a8586f6c94a&lang=pl&ds=gm011&pr=sa&d=2012-07-30 13:43:19&v=15.2.0.5&pid=avg&sg=0&sap=dsp&q={searchTerms}
DRV:64bit: - [2013-11-11 00:42:11 | 000,046,368 | ---- | M] (AVG Technologies) [Kernel | System | Running] -- C:\Windows\SysNative\drivers\avgtpx64.sys -- (avgtp)
SRV - [2013-11-11 00:42:11 | 001,734,680 | ---- | M] (AVG Secure Search) [Auto | Running] -- C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\17.1.2\ToolbarUpdater.exe -- (vToolbarUpdater17.1.2)
MOD - [2013-11-11 00:42:11 | 002,420,248 | ---- | M] () -- C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\vprot.exe
MOD - [2013-11-11 00:42:11 | 000,519,704 | ---- | M] () -- C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\17.1.2\log4cplusU.dll
MOD - [2013-11-11 00:42:11 | 000,142,360 | ---- | M] () -- C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\SiteSafetyInstaller\17.1.2\SiteSafety.dll
:Reg
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-1800886142-3873824213-1295718428-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}]
:Commands
[emptytemp]
Kliknij w Wykonaj Skrypt
W logach nie ma niczego z "krzemik".
Do >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników wklej:
:filefind
krzemik*.*
:regfind
krzemik
Naciśnij Look i pokaż raport.
F.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 18 lis 2013, 15:39
Sprawdzenie Logów "Var"
Skrypt wykonałem wedle zaleceń, PC uruchomiło ponownie, ale "zgubiłem ów raport"
Jeżeli się to gdzieś zapisuje, mogę poszukać i wkleić.
Oto raport z SystemLook:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wydaje mi się że teraz jest wszystko ok.
Póki co dziękuję za pomoc i czekam na potwierdzenie.
Jeżeli się to gdzieś zapisuje, mogę poszukać i wkleić.
Oto raport z SystemLook:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wydaje mi się że teraz jest wszystko ok.
Póki co dziękuję za pomoc i czekam na potwierdzenie.
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Sprawdzenie Logów "Var"
SystemLook nic nie wykrył z "krzemik", więc ja tu nic więcej nie wymyślę.
Mam nadzieję, że to się już więcej nie będzie pokazywało.
SystemLook - usuń ręcznie.
W Adw-Cleaner kliknij na przycisk Odinstaluj (UNINSTALL)
F.
Mam nadzieję, że to się już więcej nie będzie pokazywało.
SystemLook - usuń ręcznie.
W Adw-Cleaner kliknij na przycisk Odinstaluj (UNINSTALL)
F.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 18 lis 2013, 15:39
Sprawdzenie Logów "Var"
Filutka, Dziękuję za szybką i fachową pomoc.
Już zauważyłem kilka pozytywnych zmian.
Pozdrawiam V.
Już zauważyłem kilka pozytywnych zmian.
Pozdrawiam V.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości