Znowu jakieś "świństwo" mam.
Proszę o sprawdzenie logów:
Addition -- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST -- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut -- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
W wolnej chwili proszę o sprawdzenie logów
- robiwielki
- Posty: 2851
- Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
- Kontaktowanie:
W wolnej chwili proszę o sprawdzenie logów
Ostatnio zmieniony 01 lip 2015, 15:05 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: korekta tytułu tematu oraz pisowni
Powód: korekta tytułu tematu oraz pisowni
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
W wolnej chwili proszę o sprawdzenie logów
Jakie są problemy ?
- robiwielki
- Posty: 2851
- Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
- Kontaktowanie:
W wolnej chwili proszę o sprawdzenie logów
Jakieś "dziwne" wyszukiwarki są teraz. A już skanowałem programem AdwCleaner i dalej są.
To jak znaj dziecię wolna chwile to zobaczcie te moje logi.
To jak znaj dziecię wolna chwile to zobaczcie te moje logi.
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
W wolnej chwili proszę o sprawdzenie logów
Jakieś "dziwne" wyszukiwarki są teraz. A już skanowałem programem AdwCleaner i dalej są.
Jakie "dziwne" wyszukiwarki są teraz ?
Nie możesz z AdwCleaner jednocześnie wrzucić raport/loga ?
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
W wolnej chwili proszę o sprawdzenie logów
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wyczyść Firefox:
5. Wykonaj i wklej nowe logi z z FRST. Dostarcz mi fixlog.txt który pojawił się po fixie FRST.
CloseProcesses:
S4 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
S4 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
S4 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S3 WiFiPasswordService; C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp\WiFiPasswordService.exe [X]
FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [searchffv2@gmail.com] - C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\spcydwoc.default\extensions\searchffv2@gmail.com
FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [sweetsearch@gmail.com] - C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\spcydwoc.default\extensions\sweetsearch@gmail.com
FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\browser\searchplugins\ddg.xml
C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\spcydwoc.default\Extensions\6a1a03975fde4c8690f6b883c36bc1@7d88519bfe704d8cae3851239.com
FF Homepage: hxxp://www.istartsurf.com/?type=hppp&ts ... XSHCRYXSHX
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
SearchScopes: HKCU - {2023ECEC-E06A-4372-A1C7-0B49F9E0FFF0} URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {658F2290-D2C4-418B-B785-9055483C9AEA} URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {E733165D-CBCF-4FDA-883E-ADEF965B476C} URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}
Handler: ftp - No CLSID Value -
Handler: http - No CLSID Value -
Handler: https - No CLSID Value -
Handler-x32: ftp - No CLSID Value -
Handler-x32: http - No CLSID Value -
Handler-x32: https - No CLSID Value -
2015-07-01 08:35 - 2015-07-01 08:35 - 00000000 ____D () C:\ProgramData\IHProtectUpDate
2015-07-01 08:35 - 2015-07-01 08:35 - 00000000 ____D () C:\Program Files (x86)\MiuiTab
2015-07-01 08:34 - 2015-07-01 08:34 - 00000000 _____ () C:\Windows\prleth.sys
2015-07-01 08:34 - 2015-07-01 08:34 - 00000000 _____ () C:\Windows\hgfs.sys
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\Wdf01000.sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Wdf01000.sys => ""="Driver"
EmptyTemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wyczyść Firefox:
- menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Odśwież program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
- menu Historia > Wyczyść historię przeglądania
5. Wykonaj i wklej nowe logi z z FRST. Dostarcz mi fixlog.txt który pojawił się po fixie FRST.
- robiwielki
- Posty: 2851
- Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
- Kontaktowanie:
W wolnej chwili proszę o sprawdzenie logów
od. 2
AdwCleaner[R4] --- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
AdwCleaner[S3] --- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
od. 3
JRT --- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
od. 4
wykonane
od. 5
Addition -- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST -- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut -- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
i plik fixlog.txt ---- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
I dalej jest stronka
Ale już o wiele lepiej.
AdwCleaner[R4] --- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
AdwCleaner[S3] --- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
od. 3
JRT --- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
od. 4
wykonane

od. 5
Addition -- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST -- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut -- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
i plik fixlog.txt ---- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
I dalej jest stronka
Kod: Zaznacz cały
http://www.istartsurf.com/?type=hppp&ts=1435732484&z=21e223b3f0c97db3c281da1g7zccaefozzjcktmlma&from=squadm&uid=HitachiXHTS541612J9SA00_SB2E82H7CRYXSHCRYXSHX
Ale już o wiele lepiej.

Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
W wolnej chwili proszę o sprawdzenie logów
Owszem jest stronka ale nie wiem czy tutaj reinstalacja dopiero nie pomoże.
Sprawdź jeszcze to:
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
Dalej jest ta stronka?
Sprawdź jeszcze to:
1. Otwórz notatnik i wklej:
Kod: Zaznacz cały
CloseProcesses:
StartMenuInternet: Google Chrome.QKPBTHN2HLAIUQGUVKZESFSOFI - C:\Users\Admin\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe http://www.istartsurf.com/?type=sc&ts=1435732346&z=8d9b8657b61219bd301d2fbg5zcc1wdm3cdo7c3zco&from=squadm&uid=HitachiXHTS541612J9SA00_SB2E82H7CRYXSHCRYXSHX
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
HKU\S-1-5-21-4006853087-3834129438-264508094-1000\...\Policies\Explorer: [NoResolveSearch] 1
HKU\S-1-5-21-4006853087-3834129438-264508094-1000\...\Policies\Explorer: [LinkResolveIgnoreLinkInfo] 1
HKU\S-1-5-21-4006853087-3834129438-264508094-1000\...\Policies\Explorer: [NoLowDiskSpaceChecks] 1
HKLM\...\Policies\Explorer: [NoInternetOpenWith] 1
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
Dalej jest ta stronka?
- robiwielki
- Posty: 2851
- Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
- Kontaktowanie:
W wolnej chwili proszę o sprawdzenie logów
Tak, dalej jest 
Fixlog --- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Fixlog --- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Kod: Zaznacz cały
http://www.istartsurf.com/?type=hppp&ts=1435732484&z=21e223b3f0c97db3c281da1g7zccaefozzjcktmlma&from=squadm&uid=HitachiXHTS541612J9SA00_SB2E82H7CRYXSHCRYXSHX
Ostatnio zmieniony 01 lip 2015, 22:13 przez robiwielki, łącznie zmieniany 1 raz.
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
W wolnej chwili proszę o sprawdzenie logów
Wyczyść Google Chrome:
- Zresetuj synchronizację (o ile włączona): Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
- Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj wszystko co tam jeszcze podejrzanego widzisz.
- Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
- Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Wyszukiwanie > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy niedomyślne śmieci (o ile będą).
- Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.
- robiwielki
- Posty: 2851
- Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
- Kontaktowanie:
W wolnej chwili proszę o sprawdzenie logów
Zrobiłem, i jest ok. Tylko ze muszę np. AdBlock na nowo wgrać, ale to nic. Grunt ze czysto od wszelkiego syfu.
Dzięki wielkie
Dzięki wielkie

Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
W wolnej chwili proszę o sprawdzenie logów
1. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz pełny skan MalwareBytes.
2. Przeprowadź skanowanie za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Jeśli coś znajdzie, nic nie usuwaj, tylko dostarcz raport z wynikami.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz pełny skan MalwareBytes.
2. Przeprowadź skanowanie za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Jeśli coś znajdzie, nic nie usuwaj, tylko dostarcz raport z wynikami.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości