Cześć. Kompletnie nie wiem, co dzieje się z moim komputerem. można powiedzieć, że jestem zielona w temacie. Zawiesił mi się i nie działało żadne polecenie ani ctrl +alt +delete ani nie mogłam uruchomić poleceń po wpisaniu. Wpiswałam regedit i nie działało nic. Próbowałam uruchomić ponownei i też nic. Mój antywirus nic nie znajduje. Zrobiłam skanowanie w OTL i wklejam poniżej.
BARDZO proszę o pomoc. W przyszłym tygodniu wyjeżdżam i potrzebuje zabrać komputer ze sobą. BŁAGAAAM!!!
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Jeszcze dodam, że po tym jak nie mogłam nic uruchomić łącznie z OTL wyłączyłam go przyciskiem i sama ponownie uruchomiłam i wtedy zadziałało. Wpisałam regedit,ale myślę, że szybciej będzie z OTL.
Zawieszanie komputera i brak reakcji na klawiaturę
-
- djarta
- Kontaktowanie:
Zawieszanie komputera i brak reakcji na klawiaturę
1. Odinstaluj: Settings Manager
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Dołącz mi logi z FRST. Dołącz mi też raport z Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt