Zawieszanie się systemu- problem.

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
Kisiel?

Użytkownik

Post24 sty 2013, 10:56

Witam, mam następujący problem- system zawiesza mi się po uruchomieniu, uniemożliwiając podjęcie jakichkolwiek działań oprócz resetu.
Przed formatem dysku głównego zawieszał się natychmiastowo,teraz jednak chwilę mogę na nim popracować (raz jest to godzina, innym razem kilka minut).
Za każdym razem, bez wyjątku, zawieszał się, gdy próbowałem wykonać skan systemu Malwarebytes'em czy OTL'em.
W trybie awaryjnym udało mi się wykonać skan OTL'em i poniżej wklejam logi- obstawiałem początkowo problem z zasilaczem, teraz jednak nie mam pojęcia co się dzieje i jeśli ktoś z Was byłby w stanie pomóc, będę bardzo wdzięczny :)

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Jeśli trzeba podać coś więcej to podam, jestem jednak trochę zielony i prosiłbym o ewentualne instrukcje.

Awatar użytkownika
kominekl

Ekspert
Kontaktowanie:

Post24 sty 2013, 20:34

obstawiałem początkowo problem z zasilaczem

A ja raczej będę obstawiał problemy z dyskiem. Podaj screenshoty z HD Tune -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników z zakładek Health i Error Scan.

Logi.

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

:OTL

O4 - HKLM..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files\Winamp\Winampa.exe" File not found

:Files
RECYCLER /alldrives
C:\WINDOWS\tasks\*.*

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie podajesz log z Autoruns -> http://www.hotfix.pl/optymalizacja-auto ... s-a128.htm.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.

Kisiel?

Użytkownik

Post28 sty 2013, 13:46

Witam, przepraszam, że tak późno- sesja.