Zawirusowany pendrive na którym zniknęłyu foldery
-
witam mam pytanko ostatnio mój pendrive złapał jakiegoś wirusa i folder z najwazniejszymi dokumentami które na nim były zniknął a utworzył się jakiś folder ze skróter który pózniej sie chyba sam skasował co jej w tym najlepsze jeśli usune rzeczy kóre na nim pozostały i przerzuce na inny dysk pendrive wykazuje we właściwościach ze ma prawie całą pamięć zapełnioną jakby utracony folder gdzie sistniał czy te dane można odzyskać jestem laikiem w tych sprawach i nie wiem co zrobić
Ostatnio zmieniony 06 lip 2011, 08:19 przez cosik_ktosik, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawka tytułu
Powód: poprawka tytułu
- deFco247
- Kontaktowanie:
pomoc
- Pobierz OTL z jednego z tych linków:
- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - Uruchom narzędzie dwuklikiem i ustaw jak na tym obrazku: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- Uruchom skan przyciskiem Skanuj/Scan.
- Po zakończonym skanie wklej obydwa raporty na jedną z tych stron: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników lub Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników,
a tutaj wstaw linki do obydwu wklejek.
Z podłączonymi pendrive zaprezentuj raport ze skanowania UsbFix z opcji Deletion.
PS. Na przyszłość nie opatruj wątków tytułami takimi jak "pomoc": Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Spróbuj przeskanować tym jeszcze przed logami:
http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... e-p164.htm
Dane zawsze możesz odzyskać tym:
DMDE

Dane zawsze możesz odzyskać tym:

- kominekl
- Kontaktowanie:
Kamillo
Nie rozgrzebuj starych tematów.
Spróbuj przeskanować tym jeszcze przed logami
Malwarebytes radzi sobie z infekcjami z pendrive`ów z tym, ze muszą one być podłączone to portu. Ponadto USBFix zabezpiecza od razu pamięć przenośną.
Dane zawsze możesz odzyskać tym
To przykład.