Edytor grafiki, pozwalający na skopiowanie koloru.

Wszystko co jest związane z tworzeniem oraz edycją grafiki komputerowej
koleś git

VIP
Posty: 912
Rejestracja: 05 maja 2009, 15:57
Lokalizacja: Włocławek
Kontaktowanie:

Edytor grafiki, pozwalający na skopiowanie koloru.

Post28 sie 2009, 14:50

Poszukuję edytora grafiki, który umożliwiałby skopiowanie informacji koloru na grafice i pomalowanie tym kolorem (chcę usunąć napis z przycisku).
Pozdrawiam, koleś git

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21179
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Edytor grafiki, pozwalający na skopiowanie koloru.

Post28 sie 2009, 15:05

Darmowy photofiltre i wiele innych.
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

koleś git

VIP
Posty: 912
Rejestracja: 05 maja 2009, 15:57
Lokalizacja: Włocławek
Kontaktowanie:

Edytor grafiki, pozwalający na skopiowanie koloru.

Post28 sie 2009, 18:15

A jak dokładnie tam ten kolor skopiować ?
Pozdrawiam, koleś git

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21179
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Edytor grafiki, pozwalający na skopiowanie koloru.

Post28 sie 2009, 19:07

Jak dobrze pamiętam różdżka pobiera dany kolor.
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

Awatar użytkownika
pascalhp

Użytkownik
Posty: 129
Rejestracja: 06 sty 2009, 22:03
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Edytor grafiki, pozwalający na skopiowanie koloru.

Post28 sie 2009, 19:18

Zrobisz to nawet w paincie, probówką.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13380
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Re: Edytor grafiki, pozwalający na skopiowanie koloru.

Post28 sie 2009, 20:35

Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

koleś git

VIP
Posty: 912
Rejestracja: 05 maja 2009, 15:57
Lokalizacja: Włocławek
Kontaktowanie:

Edytor grafiki, pozwalający na skopiowanie koloru.

Post28 sie 2009, 22:11

Ok, dzięki, nie wiedziałem, że paint to potrafi.
Pozdrawiam, koleś git

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4076
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Edytor grafiki, pozwalający na skopiowanie koloru.

Post28 sie 2009, 22:47

Ja używam Visual Color Picker 2, jest uniwersalny i nic go nie ogranicza, praktycznie z każdego elementu można pobrać kolor.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

Awatar użytkownika
Miedev

Użytkownik
Posty: 68
Rejestracja: 21 mar 2012, 18:58
Lokalizacja: Suwałki

Edytor grafiki, pozwalający na skopiowanie koloru.

Post01 maja 2012, 01:09

Np.Corel PaintShop i narzędzie klonowanie. Praca jest dość żmudna, ale jak się postarasz to efekt końcowy może być rewelacyjny. Podobobnie jest w Photoshopie. :)
Każdy nowy dzień przynosi tutaj nową nadzieje...


Procesor: AMD Athlon(tm)II X2 240 Processor 2.80GHz
Płyty główna: Gigabyte GA-MA74GM-S2H v4.0
Pamięć RAM: 4,00GB
Windows: 7 Ultimate SP 1 x86
GPU: NVIDIA GeForce GT 220
HDD: 1 TB

anncinek

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 03 kwie 2013, 19:16

Edytor grafiki, pozwalający na skopiowanie koloru.

Post04 kwie 2013, 18:28

ColorSpy mało waży i kopiuje z wszystkiego :)

Awatar użytkownika
kotecki86

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 03 lip 2015, 15:32
Lokalizacja: Wrocław

Edytor grafiki, pozwalający na skopiowanie koloru.

Post03 lip 2015, 15:46

W gimpie masz funkcję Pobranie koloru. Ikonka długopisu z kroplą - bardzo czytelne narzędzie :)

feler22

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 05 sie 2015, 13:35
Kontaktowanie:

Edytor grafiki, pozwalający na skopiowanie koloru.

Post05 sie 2015, 13:56

Właściwie chyba każdy program oferuje taką możliwość, dwa najprostsze to będzie paint i gimp ;)



  • Reklama

Wróć do „Grafika”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość