Witam chciałbym dodać klasy,itemy, ITP.
Sam Próbowałem dodać ale Counter-Strike ich nie widzi.
Proszę o szybkie odpisanie.
Problem z dodaniem klas do Counter-Strike cod mod z Botami
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 27 lut 2012, 21:37
Problem z dodaniem klas do Counter-Strike cod mod z Botami
Ostatnio zmieniony 28 lut 2012, 00:38 przez cosik_ktosik, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ploblem czy problem?
Powód: Ploblem czy problem?
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 27 lip 2011, 22:33
Problem z dodaniem klas do Counter-Strike cod mod z Botami
Witam dziś pokaże wam jak dodać nową klasę do cod moda poradnik jest moim oryginałem więc w razie jakiś błędów proszę o poprawę. W razie jakby poradnik o podobnym temacie znajdował się na forum to proszę o usunięcie tego. Ja nie znalazłem, więc dodam swój
To zaczynamy
1. Dodajemy nową klase
Do edycji plików .sma użyjemy AMXX_Studio_1.4.3_final do pobrania z tąd
Otwieram plik .sma (każdy to chyba umie ;| )
Dochodzimy do wiersza 140 i mamy tam new const nazwy_klasy ja wybrałem wiersz 150
i dodałem klasę o nazwie VVirus (oczywiście można dodać np Kerio.89~ :p )
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
To było łatwe (no może prawie dla każdego;| )
Przechodzimy niżej
2. Opis Klasy
W wierszu 145 mamy znowu new const ale tera jest opis_klas
dodajemy opis naszej klasy
Click this bar to view the original image of 673x506px.
!! Uwaga !!
Opis klasy musi być w tej samej kolejności co nazwy klas (ponieważ np medyk miałby opis VVirusa a tego nie chcemy )
Następnie szukamy linijki nie podam dokładnego wiersza bo to jest różnie
Kod:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
I zamieniamy na
Kod:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo,VVirus };
!! Uwaga !!
Każdą nową klasę dodajemy na samym końcu :]
3. Dodajemy itemy
Przechodzimy do switch(klasa_gracza) a najlepiej do ostatniego case klikamy enter'a i piszemy własnego u mnie jest case VVirus otwieramy
Kod:
{
i piszemy
Kod:
give_item(id, "weapon_m4a1");
Click this bar to view the original image of 800x687px.
4. Dodajemy dodatki :]
Tutaj napisze jak dodawać itemy = miny apteczki rakiety itp.........
1. Miny dla gracza :]
Kod:
ilosc_min_gracza[id] = XX;
2. Dynamity
Kod:
ilosc_dynamitow_gracza[id] = XX;
3.Rakiety
Kod:
ilosc_rakiet_gracza[id] = XX;
4.Apteczki
Kod:
ilosc_apteczek_gracza[id] = XX;
Tam gdzie XX wstawiamy ilość danych gratisów
Click this bar to view the original image of 800x471px.
5. Dodajemy skoki do naszej klasy
tu sobie poskaczemy
Tak powinno być na początku z klasą rambo
Click this bar to view the original image of 800x229px.
Na samym początku if dodajemy do rambo :
Kod:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Tu twoja klasa)
Szukamy niżej znowu rambo i pod tym dodajemy :
Kod:
if(klasa_gracza[id] == Tu twoja klasa)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
Tak powinny wyglądać dokładnie zrobione skoki do naszej klasy
Click this bar to view the original image of 800x248px.
To zaczynamy
1. Dodajemy nową klase
Do edycji plików .sma użyjemy AMXX_Studio_1.4.3_final do pobrania z tąd
Otwieram plik .sma (każdy to chyba umie ;| )
Dochodzimy do wiersza 140 i mamy tam new const nazwy_klasy ja wybrałem wiersz 150
i dodałem klasę o nazwie VVirus (oczywiście można dodać np Kerio.89~ :p )
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
To było łatwe (no może prawie dla każdego;| )
Przechodzimy niżej
2. Opis Klasy
W wierszu 145 mamy znowu new const ale tera jest opis_klas
dodajemy opis naszej klasy
Click this bar to view the original image of 673x506px.
!! Uwaga !!
Opis klasy musi być w tej samej kolejności co nazwy klas (ponieważ np medyk miałby opis VVirusa a tego nie chcemy )
Następnie szukamy linijki nie podam dokładnego wiersza bo to jest różnie
Kod:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
I zamieniamy na
Kod:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo,VVirus };
!! Uwaga !!
Każdą nową klasę dodajemy na samym końcu :]
3. Dodajemy itemy
Przechodzimy do switch(klasa_gracza) a najlepiej do ostatniego case klikamy enter'a i piszemy własnego u mnie jest case VVirus otwieramy
Kod:
{
i piszemy
Kod:
give_item(id, "weapon_m4a1");
Click this bar to view the original image of 800x687px.
4. Dodajemy dodatki :]
Tutaj napisze jak dodawać itemy = miny apteczki rakiety itp.........
1. Miny dla gracza :]
Kod:
ilosc_min_gracza[id] = XX;
2. Dynamity
Kod:
ilosc_dynamitow_gracza[id] = XX;
3.Rakiety
Kod:
ilosc_rakiet_gracza[id] = XX;
4.Apteczki
Kod:
ilosc_apteczek_gracza[id] = XX;
Tam gdzie XX wstawiamy ilość danych gratisów
Click this bar to view the original image of 800x471px.
5. Dodajemy skoki do naszej klasy
tu sobie poskaczemy
Tak powinno być na początku z klasą rambo
Click this bar to view the original image of 800x229px.
Na samym początku if dodajemy do rambo :
Kod:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Tu twoja klasa)
Szukamy niżej znowu rambo i pod tym dodajemy :
Kod:
if(klasa_gracza[id] == Tu twoja klasa)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
Tak powinny wyglądać dokładnie zrobione skoki do naszej klasy
Click this bar to view the original image of 800x248px.
Pozdrawiam kaco7
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 lut 2013, 20:02
Problem z dodaniem klas do Counter-Strike cod mod z Botami
Wszystko super, fajnie, ale jaki plik mamy edytować i gdzie on jest?
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość