Czy Easeus Partition Master Home to bezpieczny program?

Wszystko co dotyczy oprogramowania komputerowego
Awatar użytkownika
stukot

VIP+

Post02 kwie 2011, 10:08

Czy Easeus Partition Master Home to bezpieczny program? Chcę przy jego użyciu zmniejszyć partycję D, a potem o te dane zwiększyć partycję C. Tylko nie wiem, jak się do tego zabrać. Dzięki rokko przeniosłam plik stronicowania na partycję D, teraz na dysku C mam 2.44 GB. Jak dla mnie to za mało. Jak tym programem, bez utraty danych i reinstalacji systemu, wpierw zmniejszyć partycję D, a potem o te dane zwiększyć partycję C?

Jestem całkiem zielona w te klocki. :mrgreen:

-- 02 kwi 2011, 02:03 --

Djkamil09061991,dał mi na GG linka do bardzo dobrego poradnika jak zmienić rozmiar poszczególnych partycji przy użyciu programu Easeus Partition Master Home Edition:

Kod: Zaznacz cały

http://programs.pl/forum/showthread.php?20-Zmiana-rozmiaru-partycji-za-pomoc%B1-Easeus-Partition-Master-Home-Edition&p=20
.

I wszystko się udało. :D

Teraz na dysku C mam 8 GB wolnego miejsca.

A na dysku D: 15.9 GB. :)

Jak ja sama chciałam zmienić rozmiar partycji D, to przesuwałam suwak z prawej strony, a trzeba przesuwać ten z lewej. Potem o to nieprzydzielone miejsce zwiększyłam partycję C.

Teraz nareszcie nie muszę się martwić, że po instalacji jakichś aktualizacji stopnieje miejsce na dysku C.

Przedtem odinstalowałam Ashampoo Magical Defrag i HD Control. Jutro znów jest zainstaluję.

Djkamil09061991, dzięki za pomoc. :)

-- 02 kwi 2011, 09:08 --

Aha, dziękuję też rokko, za to, że wczoraj powiedział mi, jak przenieść plik stronicowania i dzięki temu na dysku C miałam wolne 2.44 GB, a nie jak wcześniej mniej niż 1 GB. :D

Mam pytanie. Czy po zmianie rozmiaru partycji muszę reinstalować wszystkie programy do optymalizacji kompów, zwłaszcza te z modułem defragmentacji? :mrgreen:

Chciałabym uniknąć jakichś niespodzianek. ;)
Pozdrawiam, Joanna

Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.

Awatar użytkownika
cosik_ktosik