
Warunki wyceny Unreal Engine: Z silnika Unreal Engine można korzystać bezpłatnie w następujących przypadkach:
● Produkcja gier: brak tantiem za pierwszy 1 milion USD światowego przychodu brutto pod warunkiem, że powiadomisz firmę Epic o premierze gry.
● Aplikacje licencjonowane u stron trzecich, które potrzebują kodu Unreal Engine podczas działania i mają mniej niż 1 milion USD ogólnego przychodu brutto.
● Osoby fizyczne i działalności: użytkowanie inne niż powyższe z rocznym przychodem brutto niższym niż 1 milion USD.
● Cele edukacyjne i szkoły
Cennik Unreal Engine dla użytkowników zarabiających więcej niż 1 milion USD: w zależności od wykorzystania Unreal Engine zapłacisz tantiemy lub wykupisz stanowiska.
● Opłaty tantiemowe: dla gier lub aplikacji, które polegają na kodzie silnika podczas działania programu i są licencjonowane u stron trzecich, konieczne będzie zapłacenie 5% tantiem za ogólny światowy przychód brutto powyżej 1 miliona USD, pod warunkiem, że powiadomisz firmę Epic o premierze tytułu w odpowiednim terminie.
● Opłaty stanowiskowe: dla wykorzystań Unreal Engine do innych celów komercyjnych konieczne będzie coroczne wykupienie stanowiska dla każdego użytkownika.
Więcej informacji i możliwość zakupu znajdziesz na stronie licencyjnej.
Poprzez naciśnięcie przycisku AKCEPTUJ oświadczasz, że znasz warunki wyceny i możesz przyjąć licencję Unreal Engine.
Na razie naciskam na: odrzuć, bo nie wiem co powinnam zrobić.
