Nie mogę ustawić czasu po jakim wiadomość zostanie oznaczona jako przeczytana w Poczcie systemu Windows. Gdy wybiorę zakładkę "Czytanie" widnieje tam czas 5s, gdy próbuję go zmienić czas znika i kliknięcie powoduje włączenie lub wyłaczenie tej funkcji. Dzieje sie tak nawet na świeżo zainstalowanym systemie Vista z Service Pack 2.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Nie działa "Oznacz wiadomość jako przeczytaną".
- hevet
- Posty: 199
- Rejestracja: 21 cze 2009, 17:46
- Everest
- Posty: 152
- Rejestracja: 08 lis 2009, 17:55
Nie działa "Oznacz wiadomość jako przeczytaną".
A jak odznaczysz tę opcję to po przeczytaniu nie zalicza się do przeczytanych/nie ma "guzika" oznacz jako przeczytane?
- hevet
- Posty: 199
- Rejestracja: 21 cze 2009, 17:46
Re: Nie działa "Oznacz wiadomość jako przeczytaną".
Mi nie chodzi, żeby ręcznie oznaczać wiadomości jako przeczytane. Chcę, żeby to robiło się automatycznie po iluś tam sekundach ale nie mogę tego zmienić. O co tu chodzi? Czy u innych też tak się dzieje? Prosiłbym o odpowiedzi związane z moim problemem.
- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
- hevet
- Posty: 199
- Rejestracja: 21 cze 2009, 17:46
Re: Nie działa "Oznacz wiadomość jako przeczytaną".
Czyli to jakiś błąd systemowy. Może jednak istnieje jakieś rozwiązanie tego problemu?
-- mniej niż minutę temu --
Przypadkowo znalazłem rozwiązanie problemu. Wybieramy zakładkę "Czytanie", wciskamy "Tab" co spowoduje podświetlenie czasu, zmieniamy na dowolną wartość. Chociaż takie zjawisko nie powinno mieć miejsca i Microsoft powinien to poprawić.
-- mniej niż minutę temu --
Przypadkowo znalazłem rozwiązanie problemu. Wybieramy zakładkę "Czytanie", wciskamy "Tab" co spowoduje podświetlenie czasu, zmieniamy na dowolną wartość. Chociaż takie zjawisko nie powinno mieć miejsca i Microsoft powinien to poprawić.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: stukot i 1 gość