Win7 BlueScreen

Wszystko co dotyczy oprogramowania komputerowego
Pirex

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 10 wrz 2013, 10:26

Win7 BlueScreen

Post10 wrz 2013, 11:37

Witam!

Podczas wczytywania się systemu (Win7 64bit) wyświetla mi się BlueScreen "STOP: 0x0000007E". Na szczęście mam możliwość uruchomienia systemu z trybu awaryjnego ale jak wiadomo nie mogę w tym trybie niczego zainstalować/odinstalować. Chciałbym sprawdzić pliki dumb ale nie mam takiej możliwości.

Na komputerze nie było nic aktualizowane a wszystkie sterowniki pochodzą od producentów podzespołów.

Jestem zaskoczony ta sytuacją bo wynikła zupełnie niespodziewanie, system przez cały czas ładnie pracował bez najmniejszych problemów. Choć w sumie wczoraj miała miejsce nietypowa sytuacja. Po 12h gry w Skyrima na modach dających jakość grafiki HD, gdy wyłączyłem grę system był strasznie "zamulony". Czekanie na jakąkolwiek akcje komputera było dosyć długie (np. odświeżanie), uruchamianie aplikacji jeszcze dłuższe. Komputer wyłączyłem tak jak zawsze Start>Zamknij. To jedyna poszlaka która przychodzi mi do głowy.

Sprzęt:

Zasilacz: Modecom Premium 500 ATX
Płyta Gł: ASUS P5QL PRO
Procesor: Intel Core 2 Duo 2,80GHz BOX E7400
Pamięć: Kingstone DDR2 4GB/800MHz
Karta Graf: Gainward Radeon HD 4850 512MB DDR3 256bit PCI-E
Dysk: Samsung HD502HI 500GB 16MB SATA

Komputer ma 4 lata / System jakieś pół roku. Instalowane jedynie programy "z wyższej półki" z pewnych źródeł.


Proszę o jakieś porady i pomoc z problemem.

Pozdrawiam, Pirex

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

Win7 BlueScreen

Post10 wrz 2013, 20:32

Pirex pisze:Na szczęście mam możliwość uruchomienia systemu z trybu awaryjnego ale jak wiadomo nie mogę w tym trybie niczego zainstalować/odinstalować. Chciałbym sprawdzić pliki dumb ale nie mam takiej możliwości.

Spakuj pliki DMP i wrzuć na jakiś serwer, a tutaj podaj link do pobrania.

Pokaż odczyt SMART z programu => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników => zakładka Health

Wykonaj godzinny test pamięci RAM programem Memtest => http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... m-a204.htm

Podaj odczyty temperatur z programu => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (screen okna programu)
Jeżeli będzie problem z tym programem odczytu temperatur dokonaj w BIOS-ie (sekcja PC Health Status lub Hardware Monitor).

Instalowałeś w systemie jakieś nowe oprogramowanie lub zmieniałeś sterowniki przed wystąpieniem problemu ?



  • Reklama

Wróć do „Oprogramowanie”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość