Witam. Posiadam laptop Asus G74SX. Od pewnego czasu komputer samoistnie resetuje się. Po resecie wyskakuje okienko, którego fotki podaję niżej:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Postanowiłem skorzystać z poradnika (http://www.hotfix.pl/bluescreen-bsod-sz ... mp-a17.htm) i oto raport z programu WinDbg - Microsoft Debugging Tools x86:
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Unable to load image \SystemRoot\system32\ntoskrnl.exe, Win32 error 2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Loading Kernel Symbols
....................................................................................................................................................................................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
.....
*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************
Use !analyze -v to get detailed debugging information.
BugCheck 18, {0, fffffa8010956060, 2, ffffffffffffffff}
***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis.
*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!_KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!_KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
Unable to load image \SystemRoot\system32\drivers\fltmgr.sys, Win32 error 2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for fltmgr.sys
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for fltmgr.sys
Probably caused by : fltmgr.sys ( fltmgr+2a20d )
Followup: MachineOwner
---------
Korzystając z programów: RegAce System Suite i Glary Utilities wydawało mi się, iż problem został rozwiązany. Niestety... wydawało mi się. Komputer działał całą noc bez resetu, kiedy dziś rano znów nastąpił reset. Tym razem raport z WinDbg - Microsoft Debugging Tools x86 pokazał:
Built by: 7601.17835.amd64fre.win7sp1_gdr.120503-2030
Kernel base = 0xfffff800`0340c000 PsLoadedModuleList = 0xfffff800`03650670
Debug session time: Wed Aug 1 09:03:11.099 2012 (GMT+2)
System Uptime: 0 days 1:25:54.051
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Unable to load image \SystemRoot\system32\ntoskrnl.exe, Win32 error 2
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Loading Kernel Symbols
..........................................................................................................................................................................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
................
*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************
Use !analyze -v to get detailed debugging information.
BugCheck 3B, {c0000005, fffff800037822c6, fffff8800b47dd30, 0}
***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis.
*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!_KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!_KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
Probably caused by : ntoskrnl.exe ( nt+3762c6 )
Followup: MachineOwner
---------
Bardzo proszę o pomoc! Dlaczego naprawiając jednego buga, pojawia się następny?! Z góry dziękuję o jakąkolwiek odpowiedź.
Pozdrawiam Damian.
ASUS G74SX i problem z BlueScreen fltmgr.sys
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 01 sie 2012, 09:08
ASUS G74SX i problem z BlueScreen fltmgr.sys
Ostatnio zmieniony 01 sie 2012, 09:38 przez seba86mu, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Korekta tytułu.
Powód: Korekta tytułu.
- seba86mu
- Posty: 9744
- Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
- Lokalizacja: Sosnowiec
ASUS G74SX i problem z BlueScreen fltmgr.sys
System to Windows 7 ? Ilu bitowy ?
Sprawdź w Dzienniku zdarzeń jakie są błędy:
Start => Panel sterowania => Narzędzia administracyjne => Podgląd zdarzeń
W jakich momentach laptop się resetuje ?
Zaktualizuj sterowniki chipsetu:
=> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Sprawdź w Dzienniku zdarzeń jakie są błędy:
Start => Panel sterowania => Narzędzia administracyjne => Podgląd zdarzeń
W jakich momentach laptop się resetuje ?
Zaktualizuj sterowniki chipsetu:
=> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 01 sie 2012, 09:08
ASUS G74SX i problem z BlueScreen fltmgr.sys
Wielkie dzięki za odpowiedź!
Jeśli chodzi o system to jest to 7 64 bitowa.
Dziennik zdarzeń:
Trudno mi określić kiedy następuje reset. Na pewno nie jest to wtedy kiedy pracuję na nim. Zawsze wtedy gdy zostawiam go włączonego. Minie jakies 20-30 min i reset.
Właśnie pobieram sterowniki i dam znać jak coś się zmieni
EDIT:
Wrzucam jeszcze parę fotek z dziennika zdarzeń:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Jeśli chodzi o system to jest to 7 64 bitowa.
Dziennik zdarzeń:
Kod: Zaznacz cały
http://speedy.sh/tMTxv/5.jpg
Trudno mi określić kiedy następuje reset. Na pewno nie jest to wtedy kiedy pracuję na nim. Zawsze wtedy gdy zostawiam go włączonego. Minie jakies 20-30 min i reset.
Właśnie pobieram sterowniki i dam znać jak coś się zmieni

EDIT:
Wrzucam jeszcze parę fotek z dziennika zdarzeń:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- seba86mu
- Posty: 9744
- Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
- Lokalizacja: Sosnowiec
ASUS G74SX i problem z BlueScreen fltmgr.sys
Veiru pisze:Trudno mi określić kiedy następuje reset. Na pewno nie jest to wtedy kiedy pracuję na nim. Zawsze wtedy gdy zostawiam go włączonego. Minie jakies 20-30 min i reset.
Skoro resety występują po długim czasie bezczynności systemu, to możliwe, że to problem z przejściem w stan wstrzymania / uśpienia.
Czy przez ten okres bezczynności włącza się wygaszacz ekranu ?
Po jakim czasie bezczynności ustawioną masz funkcję uśpienia ?
Pokaż log w postaci pliku arn z programu Autoruns => Optymalizacja autostartu z wykorzystaniem narzędzia Autoruns
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 01 sie 2012, 09:08
ASUS G74SX i problem z BlueScreen fltmgr.sys
Jeśli chodzi o wygaszacz ekranu to pojawia się on bez problemowo. Jak mogę sprawdzić po jakim czasie następuje stan uśpienia?
Wrzucam log z programu Autoruns:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dodam jeszcze, że od mojego ostatniego posta (godzina 10:30) do tej pory laptop nie zresetował się, a stał nie używany. Gdy go zastałem był w stanie uśpienia.
W między czasie zauważyłem iż program ASUS Live Update zaktualizował BIOSA, ja natomiast zaktualizowałem sterowniki tak jak kazałeś. Być może to pomogło?
Wrzucam log z programu Autoruns:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dodam jeszcze, że od mojego ostatniego posta (godzina 10:30) do tej pory laptop nie zresetował się, a stał nie używany. Gdy go zastałem był w stanie uśpienia.
W między czasie zauważyłem iż program ASUS Live Update zaktualizował BIOSA, ja natomiast zaktualizowałem sterowniki tak jak kazałeś. Być może to pomogło?
- seba86mu
- Posty: 9744
- Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
- Lokalizacja: Sosnowiec
ASUS G74SX i problem z BlueScreen fltmgr.sys
Veiru pisze:W między czasie zauważyłem iż program ASUS Live Update zaktualizował BIOSA, ja natomiast zaktualizowałem sterowniki tak jak kazałeś. Być może to pomogło?
Możliwe.
Testuj dalej.
W Autoruns odznacz:
Zakładka Logon:
=> rdpclip
=> AthBtTray
=> AtherosBtStack
=> IntelTBRunOnce
=> Setwallpaper
=> Trend Micro Client Framework
=> ApnUpdater
=> ASUS Screen Saver Protector
=> ASUSWebStorage
=> CLMLServer
=> CPMonitor
=> DataCardMonitor
=> Nuance PDF Reader-reminder
=> SunJavaUpdateSched
=> UpdateLBPShortCut
=> UpdateP2GoShortCut
=> UpdReg Creative UpdReg
=> VAWinAgent
=> AsusVibeLauncher.lnk
=> HW_OPENEYE_OUC_blueconnect
=> Oracle Java
Zakładka Internet Explorer:
=> Odznacz wszystko
Zakładka Scheduled Tasks:
=> Odznacz wszystko
Zakładka Services:
Odznacz wszystko, oprócz:
=> Atheros Bt&Wlan
=> AtherosSvc
=> ATKGFNEXSrv
=> avast! Antivirus
Zakładka Codecs:
Cztery żółte pozycje, czyli:
=> ASUS Color Convert
=> ASUS Color Preview Filter
=> Sonic AAC Decoder
=> Sonic AVC/H.264 Video Decoder
Uruchom ponownie komputer.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 01 sie 2012, 09:08
ASUS G74SX i problem z BlueScreen fltmgr.sys
Gotowe. Więc teraz czekamy? 

- seba86mu
- Posty: 9744
- Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
- Lokalizacja: Sosnowiec
ASUS G74SX i problem z BlueScreen fltmgr.sys
Veiru pisze:Gotowe. Więc teraz czekamy?
Czekamy.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 01 sie 2012, 09:08
ASUS G74SX i problem z BlueScreen fltmgr.sys
Stwierdzam, iż problem został rozwiązany. Po wyłączeniu poszczególnych aplikacji komputer ''chodził'' 2 dni i nie zresetował się ani razu, dla próby włączyłem z powrotem dane aplikacje i w ciągu godziny reset nastąpił dwa razy. Tak więc bardzo bardzo dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości