Blue Screen 0x00000116 (dxgkrnl.sys)

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
0varins0

Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 18 lis 2013, 15:39

Blue Screen 0x00000116 (dxgkrnl.sys)

Post31 sie 2014, 21:05

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Prosze, mam nadzieję że o to chodziło;]

Z ostatniej chwili, po włączeni przeglądarki Mozilla/youtube zostałem tzw poczęstowany niebieski ekranem, tzw. blue screen'em. Chyba zostałostało mi juz tylko jedno wyjscie...;/ :pray: ale to też raczej się nie sprawdzi :think:
Ostatnio zmieniony 31 sie 2014, 21:06 przez 0varins0, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Blue Screen 0x00000116 (dxgkrnl.sys)

Post31 sie 2014, 21:30

robiwielki pisze:Wgraj, lub przeinstaluj biblioteki najnowsze DirectX 9.0c i DirektX 11. :think:


Chyba zostałostało mi juz tylko jedno wyjscie...;/ :pray: ale to też raczej się nie sprawdzi :think:
a co to za wyjście, jest można spytać ??

-- 31 sie 2014, 20:30 --

A jak to nie pomorze, to wyciąg kartę i sprawdź ze niej :)
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

0varins0

Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 18 lis 2013, 15:39

Blue Screen 0x00000116 (dxgkrnl.sys)

Post31 sie 2014, 21:31

żartobliwie, chodziło mi o modły;)
No nic napiszę tak, uruchomiłem REGEDIT ==> W MENU START/URUCHOM następnie usunąłęm z rejestru wszystko co zaczynało się na Direct, ze strony microsoft pobrałem instalator directx i po rozpoczęciu instalacji okazuje się że mam wszystko w direct aktualne. Czy dobrze usunąłem direct, czy jest inna ścieżka deinstalacji/instalacji?

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Blue Screen 0x00000116 (dxgkrnl.sys)

Post31 sie 2014, 21:35

Skoro format nic nie dał, Zmiana sterowników tez nie, dysk oki, temperatury tez, to sprawdz jeszcze ram:
http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... m-a204.htm

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Blue Screen 0x00000116 (dxgkrnl.sys)

Post31 sie 2014, 21:46

A jeśli nie pamięć :think: , to najgorsze czeka :pray:
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 226 gości