od ponad tygodnia borykam się z problemem blue screena. Rodzajów błędu jest kilka z tego co zdążyłem zauważyć.
3 dni temu sformatowałem partycję systemową, jednak nie przyniosło to rezultatu. Czasami komp potrafi bez błędu chodzić ponad dobę, a czasami po 5min od uruchomienia widzę niebieski ekran. Niżej zamieszczam raporty błędów.
Z góry dziękuję za pomoc, bo jesteście moją ostatnią deską ratunku

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 1a
BCP1: 0000000000000031
BCP2: FFFFFA8009D66160
BCP3: FFFFF88002DB9000
BCP4: FFFFF8A0038C7830
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\061414-20217-01.dmp
C:\Users\KirliN\AppData\Local\Temp\WER-32885-0.sysdata.xml
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: a
BCP1: FFFFF8800CAED828
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000000
BCP4: FFFFF80002CCEFA0
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\061014-22838-01.dmp
C:\Users\KirliN\AppData\Local\Temp\WER-39390-0.sysdata.xml
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt