blue screen BCCode: 1a

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
KirliN

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 14 cze 2014, 20:19

blue screen BCCode: 1a

Post14 cze 2014, 20:24

Witam,

od ponad tygodnia borykam się z problemem blue screena. Rodzajów błędu jest kilka z tego co zdążyłem zauważyć.
3 dni temu sformatowałem partycję systemową, jednak nie przyniosło to rezultatu. Czasami komp potrafi bez błędu chodzić ponad dobę, a czasami po 5min od uruchomienia widzę niebieski ekran. Niżej zamieszczam raporty błędów.

Z góry dziękuję za pomoc, bo jesteście moją ostatnią deską ratunku :(


Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 1a
BCP1: 0000000000000031
BCP2: FFFFFA8009D66160
BCP3: FFFFF88002DB9000
BCP4: FFFFF8A0038C7830
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\061414-20217-01.dmp
C:\Users\KirliN\AppData\Local\Temp\WER-32885-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt


Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: a
BCP1: FFFFF8800CAED828
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000000
BCP4: FFFFF80002CCEFA0
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\061014-22838-01.dmp
C:\Users\KirliN\AppData\Local\Temp\WER-39390-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

blue screen

Post14 cze 2014, 20:34

Udostępni plik za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników i podajesz linka.

Pliki znajdują się C:\WINDOWS\Minidump\ np. 051114-17316-01.dmp

-- 14 cze 2014, 19:34 --

ale chyba pamieć, to proszę sprawdzić programem "Memtest86"
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

KirliN

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 14 cze 2014, 20:19

blue screen

Post14 cze 2014, 20:36

Oto cała paczka wszystkich plików z tego katalogu:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

blue screen

Post14 cze 2014, 20:45

a co ostatnio było robione, aktualizacje czy coś podobnego ???
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

KirliN

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 14 cze 2014, 20:19

blue screen

Post14 cze 2014, 20:47

poza aktualizacjami windowsa nic kompletnie nie było intsalowane ani z softu ani z hardu

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

blue screen

Post14 cze 2014, 20:52

A popatrz „Dziennik podglądu zdarzeń” czy coś nie ma na czerwono.
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

blue screen

Post14 cze 2014, 20:52

A popatrz „Dziennik podglądu zdarzeń” czy coś nie ma na czerwono.
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

KirliN

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 14 cze 2014, 20:19

blue screen

Post14 cze 2014, 21:03

jeśli pytasz o czerwone wykrzykniki to znalazłem ich kilkaset, są w tym też krytyczne i kilka żółtych wykrzykników

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

blue screen

Post14 cze 2014, 21:39

a wyślij nam, wiesz jak ???
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
mity4

Stały bywalec
Posty: 774
Rejestracja: 08 cze 2012, 22:33
Lokalizacja: Działdowo

blue screen

Post14 cze 2014, 21:49

dajesz kod POTEM jak nie mozemyt ogarnac problemu podajesz PLIK

podajcie kod bo nie moge tego wg pobrac na co ty to wstawiles ZAL dlatego podaljecie kod przez bluescreenview

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

blue screen

Post14 cze 2014, 21:52

Klikasz prawym klawiszem muszki i wybierasz „Zapisz zdarzenia, jako …”

np.
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
mity4

Stały bywalec
Posty: 774
Rejestracja: 08 cze 2012, 22:33
Lokalizacja: Działdowo

blue screen BCCode: 1a

Post15 cze 2014, 08:30

niestety problemów jest weicej niz jeden

ile masz ramu ? ile slotów jaka płyta gł.
i jaka grafa
dopisz do tego czy masz aktualne stery. do wszystkiego + SP zainstalowany ?
chipsety i te sprawy masz ? oczywiscie sterowniki :P
no i jaki system ile bit ?

zasilaczy jaka marka ? i moc :P trochę tego ejst ale jak wypiszesz to juz będę miał bazę nad czym myśleć

+ to co polecił robiwielki czyli dziennik zdarzeń pokaż SS z niego
Ostatnio zmieniony 15 cze 2014, 10:43 przez mity4, łącznie zmieniany 1 raz.

KirliN

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 14 cze 2014, 20:19

blue screen BCCode: 1a

Post15 cze 2014, 10:38

mity4 pisze:dajesz kod POTEM jak nie mozemyt ogarnac problemu podajesz PLIK

podajcie kod bo nie moge tego wg pobrac na co ty to wstawiles ZAL dlatego podaljecie kod przez bluescreenview

musiałem 3x czytać twój post by go poskładać i zrozumieć - mówiąc twoim językiem ZAL
pliki wrzuciłem tam gdzie mi wskazano, zresztą sam korzystam z speedshare i nie mam problemów, ty masz? - ZAL
jeżeli masz ból d*py przy każdej okazji gdzie możesz komuś pomóc, to po co pomagać i stroić sobie nerwy? - ZAL

ps: generalnie nie używam słowa "ZAL"
ps2: KOD masz w pierwszym poście w wersach BCP 1/2/3/4 proszę Pana

sprzęt:
grafika: GF gtx 650 Ti boost
procek: 4x xeon e3-1220 v2 3.1 GHz
pł. główna: asus p8 h61, chipset h61 express, cpu lga 1155
ram: 2x 4GB (chyba kingston) 1333Mhz
so: 7 home premium x64
hdd: 250gb toshiba, 1tb samsung
zasilacz: deus g1 500w 80b


co do sterów to ani windows, ani nvidia nie wykryła nowszych sterowników

a oto zapisane dzienniki w paczce, zapisałem wszystkie, w których znalazłem jakieś wykrzykniki inne niż niebieskie
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
mity4

Stały bywalec
Posty: 774
Rejestracja: 08 cze 2012, 22:33
Lokalizacja: Działdowo

blue screen BCCode: 1a

Post15 cze 2014, 10:51

nwm o co TB chodzi !
po prostu wczoraj był błąd z servem na który wstawiłeś a że byłem zmęczony po robocie to SRY ! dziś wszytko mi działało dlatego napisałem psty ten wyżej

a wg jakie masz tery ? jaka wersja ? najlepiej z programu everest wyczytasz wszytkie info do tego jeszcze smart dysku też z tego programu jak mozna

-- 15 cze 2014, 10:48 --

KirliN pisze:ps2: KOD masz w pierwszym poście w wersach BCP 1/2/3/4 proszę Pana

to nie jest kod BSODa ! ale dobra

-- 15 cze 2014, 10:51 --

RAM czy mają one taką samą częstotliwość ?
pozmieniaj sloty ramu bo może być coś z wejsciami
ewentualnie odpal kompa na jednej kości kombinując ze slotami bo wina może leżeć też w wadliwym RAMIE

KirliN

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 14 cze 2014, 20:19

blue screen BCCode: 1a

Post15 cze 2014, 11:04

oto cały raport z everesta

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników


edit:
jeżeli wina jest w ramie to muszę mieć pewność, bo wówczas wyślę go na gwarancję, ale jeśli nie będę miał tej pewności to nie chcę się pozbywać na darmo ramu przez ~2 tyg. dlatego wolę się najpierw upewnić



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 8 gości