Witam, na mojego kolegi laptopie wyskoczył dziś Blue Screen 3x w ciągu 10 minut. Laptop to Toshiba.
Dostał takie coś:
*** STOP 0x0000050 (0xBD569060, 0x00000001, 0x82ABE40C, 0x00000002)
Można jakoś temu zaradzić?
			
									
									
						Blue Screen na laptopie kolegi
- longer
 
- Posty: 218
 - Rejestracja: 06 sie 2010, 21:23
 - Lokalizacja: Wroclaw
 
- seba86mu
 
- Posty: 9744
 - Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
 - Lokalizacja: Sosnowiec
 
Blue Screen na laptopie kolegi
Zainstaluj program => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, którym dokonasz odczytu plików DMP.
Po otwarciu program automatycznie zlokalizuje pliki DMP. Zaznacz kolejno pliki i wybierz:
File => Save Selected Items
Wklej tutaj raporty.
Możesz również wkleić screen zmaksymalizowanego ekranu głównego programu.
Podaj odczyty temperatur z programu => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (screen okna programu)
Pokaż odczyt SMART z programu => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników => zakładka Health
Wykonaj godzinny test pamięci RAM programem Memtest => http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... m-a204.htm
			
									
									
						Po otwarciu program automatycznie zlokalizuje pliki DMP. Zaznacz kolejno pliki i wybierz:
File => Save Selected Items
Wklej tutaj raporty.
Możesz również wkleić screen zmaksymalizowanego ekranu głównego programu.
Podaj odczyty temperatur z programu => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (screen okna programu)
Pokaż odczyt SMART z programu => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników => zakładka Health
Wykonaj godzinny test pamięci RAM programem Memtest => http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... m-a204.htm
- 
				
- Reklama
 
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości
