Witam, na mojego kolegi laptopie wyskoczył dziś Blue Screen 3x w ciągu 10 minut. Laptop to Toshiba.
Dostał takie coś:
*** STOP 0x0000050 (0xBD569060, 0x00000001, 0x82ABE40C, 0x00000002)
Można jakoś temu zaradzić?
Blue Screen na laptopie kolegi
- longer
- Posty: 218
- Rejestracja: 06 sie 2010, 21:23
- Lokalizacja: Wroclaw
- seba86mu
- Posty: 9744
- Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
- Lokalizacja: Sosnowiec
Blue Screen na laptopie kolegi
Zainstaluj program => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, którym dokonasz odczytu plików DMP.
Po otwarciu program automatycznie zlokalizuje pliki DMP. Zaznacz kolejno pliki i wybierz:
File => Save Selected Items
Wklej tutaj raporty.
Możesz również wkleić screen zmaksymalizowanego ekranu głównego programu.
Podaj odczyty temperatur z programu => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (screen okna programu)
Pokaż odczyt SMART z programu => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników => zakładka Health
Wykonaj godzinny test pamięci RAM programem Memtest => http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... m-a204.htm
Po otwarciu program automatycznie zlokalizuje pliki DMP. Zaznacz kolejno pliki i wybierz:
File => Save Selected Items
Wklej tutaj raporty.
Możesz również wkleić screen zmaksymalizowanego ekranu głównego programu.
Podaj odczyty temperatur z programu => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (screen okna programu)
Pokaż odczyt SMART z programu => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników => zakładka Health
Wykonaj godzinny test pamięci RAM programem Memtest => http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... m-a204.htm
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 6 gości