BlueScreen po zainstalowaniu/uruchomieniu gry Evolve.

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

BlueScreen po zainstalowaniu/uruchomieniu gry Evolve.

Post15 maja 2016, 10:33

A wiec po skończonej aktualizacji, wygląda to tak Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Napraw za pomocą narzędzia Fix it:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Sprawdź ponownie aktualizację przy wyłączonych wszystkich programach, przeglądarkach itp. itd.

Sprawdź dysk na obecność błędów.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

PPM (prawym przyciskiem myszki) na dysk C --> Właściwości --> Narzędzia
--> Sprawdzanie błędów --> Sprawdź
zaznacz wszystko tak jak na screenie --> Rozpocznij --> Tak.
Trwa b. długo, nie przerywaj.

Odnośnie gry to wyszukaj zaznaczone na czerwono, skopiuj i wrzuć oddzielnie jedno i drugie w Code.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Sprawdzałeś uruchomienie gry jako administrator :?:
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
LoCo

Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 12 maja 2016, 18:01

BlueScreen po zainstalowaniu/uruchomieniu gry Evolve.

Post15 maja 2016, 10:45

Nie mogę, właśnie uruchomić jej jako administrator, w ogóle nie mam tego żeby ją uruchomić jako administrator, chciałem już na początku zrobić właśnie to ale nie mam w ogóle tej opcji.Dziś na spokojnie zrobię to co opisałeś myślę że za godzinę się zabiorę do tego.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

BlueScreen po zainstalowaniu/uruchomieniu gry Evolve.

Post15 maja 2016, 11:27

Nie masz Uruchom jako administrator ?

Klik PPM (prawym przyciskiem myszki) na ikonkę lub skrót gry:

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

lub
klik PPM na ikonkę lub skrót gry --> Właściwości --> zakładka Zgodność:

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
LoCo

Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 12 maja 2016, 18:01

BlueScreen po zainstalowaniu/uruchomieniu gry Evolve.

Post15 maja 2016, 12:23

A wiec tak, jeśli sprawdzam dysk odnośnie błędów, pojawia się coś takiego i nie mogę nic zrobić, to znaczy piszę to co piszę i nic chyba, nie sprawdza.
- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
A aktualizacje się zrobiły, całościowo tutaj link poniżej
- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Co do Uruchom jako administrator, i zakładka zgodność, nie mam ich w ogóle:
- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Co do plików o które prosiłeś w Code, nie mam jak ich otworzyć, jak otwieram przez program, notatnik to pojawiają się znaki, nic po za tym, wiec jeśli mogę wrzucę ci na speed'a link do pobrania tego pliczku z gry chodź mi tutaj o to:
- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- Tutaj link do pobrania tego pliku jednego, jednego nie szuka mi w ogóle. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

BlueScreen po zainstalowaniu/uruchomieniu gry Evolve.

Post15 maja 2016, 15:53

Sprawdzanie dysku na obecność błędów można zrobić/wykonać inaczej ale piszesz że się nie znasz za dobrze
więc podaje łatwiejszy sposób ;)

Zaznacz:
Obrazek

Rozpocznij --> Zaplanuj sprawdzanie dysku --> uruchom ponownie komputer.
Obrazek

Czekaj cierpliwie, nie przerywaj do momentu pojawienia się pulpitu.

Resztę zobaczymy później...

EDIT:

Zauważyłem że niepotrzebnie masz zainstalowaną przeglądarkę Avasta SafeZone.

Start --> Panel sterowania --> Programy i funkcje
kliknij PPM na Avasta --> Zmień - odhacz Przeglądarka SafeZone - Zmień.

Obrazek

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
LoCo

Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 12 maja 2016, 18:01

BlueScreen po zainstalowaniu/uruchomieniu gry Evolve.

Post16 maja 2016, 00:17

Okey, zrobione, trochę się robiło wiec nie wiem, zaraz będę sprawdzał czy gra działa.

-- 15 maja 2016, 20:50 --

Niestety, bluescreen nadal występuję, chodź przyznać muszę że na samym początku występował on od razu po włączeniu gry, a aktualnie występuje już po pierwszym wprowadzeniu slajdów i tym podobne.

-- 16 maja 2016, 00:17 --

Właśnie, sprawdzałem opcje "Uruchom jako Administrator", działa mi na każdej aplikacji, oprócz właśnie gier ze steam, kiedy klikam prawym, nie mogę uruchomić jako administrator, ani nie mam zakładki zgodność.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

BlueScreen po zainstalowaniu/uruchomieniu gry Evolve.

Post16 maja 2016, 08:34

Niestety, bluescreen nadal występuję, chodź przyznać muszę że na samym początku występował on od razu po włączeniu gry, a aktualnie występuje już po pierwszym wprowadzeniu slajdów i tym podobne.

Mały postęp :(
Wydaje mi się że bez patchy nic się nie zdziała.
Poczytałem dużo:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
i żadnego nie widzę, szczególnie wydanego wraz z premierą gry tj. Patch 1.3 - 3 GB.
Wszędzie piszą że patche powinny być na stronie producenta gry:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Nie wiem jak tu dalej się wchodzi ponieważ nie znam j. angielskiego :mrgreen:

Nie mam i nie miałem tej gry.
W niektórych są opcje ustawień, w niej nie ma takich opcji ?
Jeżeli są to bym jeszcze sprawdził zmiany na odpowiednie...
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
LoCo

Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 12 maja 2016, 18:01

BlueScreen po zainstalowaniu/uruchomieniu gry Evolve.

Post16 maja 2016, 13:55

Nie mam pojęcia, co robić, aktualnie już pomysły mi się skończyły możliwe jest to że gra ma za duże wymagania do mojego sprzętu?
Co, do strony Evolve, nie widzę tam żadnych patch dot. gry, przynajmniej najnowszych, steam wydaję mi się że pobiera wszystkie, aktualne Patche do gier, nie wydaję mi się jednak żeby winą był właśnie Patch ;/

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

BlueScreen po zainstalowaniu/uruchomieniu gry Evolve.

Post16 maja 2016, 14:32

LoCo pisze:Co, do strony Evolve, nie widzę tam żadnych patch dot. gry, przynajmniej najnowszych, steam wydaję mi się że pobiera wszystkie, aktualne Patche do gier, nie wydaję mi się jednak żeby winą był właśnie Patch ;/

Steam pobiera wszystkie patche itp automatycznie :) Możesz napisać na forum evolve na steam po angielsku może coś doradza albo do supportu. Sprawdz jeszcze spójność plików gry , dajesz w bibliotece steam właściwości na gre potem zakładka pliki lokalne i tam masz.
Ale wydaje mi się że takie uroki tej gry, na jej forum jest dużo tematów o bluescreen a rozwiązań mało:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Więc tylko czekać na patche.

Awatar użytkownika
LoCo

Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 12 maja 2016, 18:01

BlueScreen po zainstalowaniu/uruchomieniu gry Evolve.

Post16 maja 2016, 20:19

Kurcze, no trudno, jak ktoś znajdzie rozwiązanie, to jeśli coś to pisać : )



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości