BugCheck 3B, {c0000005, fffff88006cc616b, fffff8800e570bf0, 0}
Probably caused by : eamonm.sys ( eamonm+1a16b )
SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION (3b)
An exception happened while executing a system service routine.
Arguments:
Arg1: 00000000c0000005, Exception code that caused the bugcheck
Arg2: fffff88006cc616b, Address of the exception record for the exception that caused the bugcheck
Arg3: fffff8800e570bf0, Address of the context record for the exception that caused the bugcheck
Arg4: 0000000000000000, zero.
MODULE_NAME: eamonm
FAULTING_MODULE: fffff80003a04000 nt
DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 520ceb7e
EXCEPTION_CODE: (NTSTATUS) 0xc0000005 - Instrukcja spod 0x%08lx odwo
FAULTING_IP:
eamonm+1a16b
fffff880`06cc616b 8b5708 mov edx,dword ptr [rdi+8]
CONTEXT: fffff8800e570bf0 -- (.cxr 0xfffff8800e570bf0)
rax=fffffa800d2efcb0 rbx=fffffa800d2efcb0 rcx=fffffa800d2efea8
rdx=0000000000000000 rsi=0000000000002800 rdi=0000000000000000
rip=fffff88006cc616b rsp=fffff8800e5715d0 rbp=fffff8800e571b60
r8=0000000000000000 r9=0000000000000000 r10=fffff80003c09588
r11=0000000000000000 r12=0000000000000000 r13=0000000000000000
r14=0000000088770054 r15=0000000000000000
iopl=0 nv up ei pl zr na po nc
cs=0010 ss=0018 ds=002b es=002b fs=0053 gs=002b efl=00010246
eamonm+0x1a16b:
fffff880`06cc616b 8b5708 mov edx,dword ptr [rdi+8] ds:002b:00000000`00000008=????????
Resetting default scope
CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1
DEFAULT_BUCKET_ID: VISTA_DRIVER_FAULT
BUGCHECK_STR: 0x3B
CURRENT_IRQL: 0
LAST_CONTROL_TRANSFER: from 0000000000000000 to fffff88006cc616b
STACK_TEXT:
fffff880`0e5715d0 00000000`00000000 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : eamonm+0x1a16b
FOLLOWUP_IP:
eamonm+1a16b
fffff880`06cc616b 8b5708 mov edx,dword ptr [rdi+8]
SYMBOL_STACK_INDEX: 0
SYMBOL_NAME: eamonm+1a16b
FOLLOWUP_NAME: MachineOwner
IMAGE_NAME: eamonm.sys
STACK_COMMAND: .cxr 0xfffff8800e570bf0 ; kb
BUCKET_ID: WRONG_SYMBOLS
Followup: MachineOwner
BLUESCREEN Windows 7 POMOCY
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
BLUESCREEN Windows 7 POMOCY
Z tego co widze to problemem jest plik programu antywirusowego eset, tak więc przeinstaluj go albo zmień na innego antywirusa i sprawdz czy problem nadal występuje.
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 8 gości