BlueStack App Player i problem po jego aktualizacji.

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Awatar użytkownika
stukot

VIP+
Posty: 16902
Rejestracja: 15 lut 2009, 21:01
Lokalizacja: Szczecin

BlueStack App Player i problem po jego aktualizacji.

Post12 sie 2020, 22:05

Niedawno jak aktualizowałam ręcznie BlueStack App Player, to nie miałam problemów z moim kontem Google, w sklepie Google Play. Jak do aktualizacji dochodziło automatycznie, to sklep Google Play nie widział wszystkich zainstalowanych gier, a jest ich sporo. Wówczas pomagała reinstalacja owego softu i żmudna instalacja ponad stu gier... Dzisiaj zaktualizowałam ręcznie BlueStack App Player i widziane są tylko dwa zainstalowane i zaktualizowane programy: jedna gra oraz Sophos Intercept dla urządzeń mobilnych. Nie widać żadnych aktualizacji, ani w ogóle pozostałych programów i gier. Mogę je uruchamiać, ale nie są widoczne, na liście zainstalowanych. Jak to naprawić, nie reinstalując owego programu? Czy można jakoś zalogować się ponownie na konto Google w tym problematycznym dla mnie programie- uruchamia się parę minut, a nie sekund. (Na laptopie mojej Mamy uruchamia się bardzo szybko.). Proszę o pomoc.

------Połączono posty------

Wczoraj późnym wieczorem, pobrałam najnowszą instalkę BlueStack App Player i ją zainstalowałam. Niestety nadal miałam problem z moim kontem w sklepie Google Play. Poszukałam w necie info i próbowałam się wylogować z tego sklepu, stosując się do porad w tym filmiku:

Kod: Zaznacz cały

https://youtu.be/zSLsetnJp50
, ale BlueStack App Player co chwila się wieszał. Zdecydowałam się więc na radykalny krok... Wpierw normalnie odinstalowałam BlueStack App Player, potem za pomocą Revo Uninstaller Pro odinstalowałam jego drugą instancję, 64-bitową, zainstalowaną błędnie w maju. Następnie ponownie zainstalowałam BlueStack App Player i zalogowałam się na moje konto Google.

Dzisiaj może zaktualizuję BlueStack App Player na laptopie mojej Mamy. Jak będę musiała go przeinstalować, to będzie mniejszy problem, bo tam jest o wiele mniej gier.

------Połączono posty------

Ściągnęłam dziś instalkę BlueStack App Player, na laptopa mojej Mamy i pomyślnie go zaktualizowałam. Nie miałam żadnych problemów z moim kontem Google. Aha, na lapku jest tylko jedna instancja BlueStack App Player, a konto które na nim jest, jest aktywne w programie Nox Player, na mojej dziesiątce, w emulacji systemu 5.0. Czyli czasem nie warto spieszyć się z aktualizacją danego programu, bo zawsze mogą wystąpić jakieś błędy.
Pozdrawiam, Joanna

Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.


  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 10 gości