Pomocy... nie działa mi dźwięk.
Windows audio nie odpowiada...
Pokazuje mi błąd "punkt końcowy jest duplikatem".
O co z tym chodzi?
Czy ktoś może mi pomóc?
Brak dźwięku "punkt końcowy jest duplikatem" Windows 7
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 kwie 2015, 00:27
Brak dźwięku "punkt końcowy jest duplikatem" Windows 7
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2015, 12:31 przez XMan, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: korekta tytułu tematu oraz pisowni
Powód: korekta tytułu tematu oraz pisowni
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Brak dźwięku "punkt końcowy jest duplikatem" Windows 7
Podaj nazwę płyty głownej z programu cpu-z zakładka mainboard oraz dokładnie jaki masz system czyli win7 32 bit czy 64
Dodatkowo sprawdz czy coś z poradnika Ci pomoże:
http://www.hotfix.pl/naprawa-bledu-nie- ... o-a316.htm
ewentualnie jeśli stało się to od niedawna sprawdz przywracanie systemu do dnia kiedy było oki..
Dodatkowo sprawdz czy coś z poradnika Ci pomoże:
http://www.hotfix.pl/naprawa-bledu-nie- ... o-a316.htm
ewentualnie jeśli stało się to od niedawna sprawdz przywracanie systemu do dnia kiedy było oki..
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Brak dźwięku "punkt końcowy jest duplikatem" Windows 7
Sprawdź jw.
Zainstaluj CPU-Z
i wrzuć screena z zakładki Mainboard.
Wrzuć screeny z:
1. Programy i funkcje (wszystko).
2. Menedżer urządzeń
z rozwiniętym Kontrolery dźwięku wideo i gier.
3. Start --> Panel sterowania --> Dźwięk --> zakładki Odtwarzanie oraz Nagrywanie.
4. Start --> Panel sterowania --> System.
Tworzenie screenu (zrzutu) ekranu. Wrzucanie obrazków na hosting.
PicPick - tworzymy zrzuty ekranu.
Screeny wrzucasz na zewnętrzny serwer a na forum podajesz tylko link do nich lub miniaturkę.
Przykładowo na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
lub: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Taki problem najczęściej występuje jeżeli się posiada zainstalowanego antywirusa AVG
ale niekoniecznie:
problemy/nie-moge-uruchomic-uslugi-audio-t33335.html
Zainstaluj CPU-Z
i wrzuć screena z zakładki Mainboard.
Wrzuć screeny z:
1. Programy i funkcje (wszystko).
2. Menedżer urządzeń
z rozwiniętym Kontrolery dźwięku wideo i gier.
3. Start --> Panel sterowania --> Dźwięk --> zakładki Odtwarzanie oraz Nagrywanie.
4. Start --> Panel sterowania --> System.
Tworzenie screenu (zrzutu) ekranu. Wrzucanie obrazków na hosting.
PicPick - tworzymy zrzuty ekranu.
Screeny wrzucasz na zewnętrzny serwer a na forum podajesz tylko link do nich lub miniaturkę.
Przykładowo na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
lub: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Taki problem najczęściej występuje jeżeli się posiada zainstalowanego antywirusa AVG
ale niekoniecznie:
problemy/nie-moge-uruchomic-uslugi-audio-t33335.html
"błąd 0x000706 punkt końcowy jest duplikatem"Używam AVGXMan pisze:Mógł przenieść do kwarantanny lub usunąć jakiś plik z rejestru uważając
że jest potencjalnie niebezpieczny.
Może pomóc przywrócenie z kwarantanny zablokowanego pliku i restart systemu...
Proponuję to po sprawdzeniu logów oraz po ponownej instalacji sterowników audio.
Wcześniej wrzuć/podaj jakie masz pliki w kwarantannie, jeżeli jeszcze jakieś istnieją
i nie zostały usunięte.Nerdzik pisze:XMan wielkie dzięki.
W kwarantannie miałem parę plików, niektóre z nich były właśnie z dnia, w których przestał mi działać dźwiękniestety nie wiedziałem jak sporządzić raport z AVG z kwarantanną. Przywróciłem te pliki i wszystko działa po staremu.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości