Brak reakcji po uruchomieniu systemu

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
kubus94

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 07 maja 2009, 20:03

Brak reakcji po uruchomieniu systemu

Post07 maja 2009, 20:05

Witam!

Mam dość dziwny problem z moim Netbookiem - Asusem EEE 1000H

Czasem po uruchomieniu systemu nie można w ogóle używać. Pojawia się pulpit i laptop jest niby gotowy do pracy - niestety podczas zjechania na pasek start, ze strzałka z myszki zamienia się w klepsydrę. Klikanie w cokolwiek nie przynosi żadnego efektu. Jedynym ratunkiem jest wyłączenie i uruchomienie laptopa jeszcze raz.

Dzieje się tak, dość często - raz na 5, 6 włączeń laptopa. Jest to denerwujące, bo gdy chce usiąść się już do pracy trzeba jeszcze czekać aż system ponownie się uruchomi.

Co jest tego przyczyną? Czy powinienem skontaktować się z serwisem technicznym Asusa?

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Brak reakcji po uruchomieniu systemu

Post07 maja 2009, 20:33

Daj logi z programów ComboFix oraz HijackThis.

Logi wklej na zewnętrzny serwer np. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników lub Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. W treści posta podaj tylko linki do wklejek.

Dodatkowo, daj do analizy dzienniki system oraz aplikacje wg. tej instrukcji. Spakowane dzienniki wrzuć na jakiś hosting np. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Re: Brak reakcji po uruchomieniu systemu

Post07 maja 2009, 23:14

1. Przeskanuj dokładnie komputer programem Malwarebytes' Anti-Malware :
http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... hp?did=164
Przed skanowaniem zaktualizuj.
/ jest za free i PL /.
2. Wykonaj to co p/w radzi @rokko.
3. Przeczyść CCleanerem : http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... hp?did=158
U góry po lewej ,,Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
póżniej ,,Rejestr" Skanuj by znależć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
/ podczas instalacji odchacz ,,Automatyczną aktualizację CCleaner" oraz ,,Dodaj pasek narzędziowy Yahoo" /.
oraz Eusing Free Registry Cleanerem : http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... hp?did=360
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń -> Skanuj rejestr -> Napraw rejestr.
Nie podałeś jaki masz system ale chyba to jest Windows XP :?:
Wykonaj optymalizację systemu : http://www.hotfix.pl/articles.php?article_id=97
Start -> Panel sterowania -> System -> Zaawansowane -> Wydajność -> Ustawienia -> Efekty wizualne - zaznacz tylko
6 pozycji z tego tematu : viewtopic.php?f=34&t=1106
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 218 gości