Niestety wszystko co znalazłem w necie działa tylko na x32
Brakujące pliki to d3dcompiler_46.dll i OpenAl32.dll
Mogłby ktoś pomóc z tym problemem?

Biblioteka Microsoft DirectX 11 SDK jest używana w takich grach komputerowych, jak Grand Theft Auto (GTA) V, Wiedźmin 3: Dziki Gon, Battlefield 4, Dragon Age: Inkwizycja, Dark Souls II: Scholar of the First Sin, Watch Dogs, Dying Light, Lords of the Fallen, Max Payne 3, Metal Gear Solid V oraz Titanfall. Nie czekaj i pobierz (download) DirectX 11 SDK już dziś, aby delektować się najlepszą oprawą audiowizualną w najnowszych tytułach.
Karta graficzna: zgodna z DirectX 9.0c, posiadająca 512 MB VRAM i sprzętowe wsparcie technologii Pixel Shader 3.0 (Nvidia GeForce 8600 lub ATI Radeon HD 2600)
Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX 9.0c
Rejestracja pliku d3dcompiler_46.dll z poziomu wiersza polecenia z podwyższonym poziomem uprawnień (Windows XP, Vista, 7, 8 I 10):
Kliknij przycisk Start.
Wpisz „command” w polu wyszukiwania... NIE NACISKAJ jeszcze ENTER!
Trzymając wciśnięte razem klawisze CTRL+Shift na klawiaturze, naciśnij ENTER.
Zostanie wyświetlone okno dialogowe o udzielenie zgody.
Kliknij Tak.
Wpisz następujące polecenie: regsvr32 /u d3dcompiler_46.dll.
Naciśnij ENTER. Spowoduje to WYREJESTROWANIE pliku.
Wpisz następujące polecenie: regsvr32 /i d3dcompiler_46.dll.
Naciśnij ENTER. Spowoduje to PONOWNĄ REJESTRACJĘ pliku.
Zamknij okno wiersza polecenia.
Uruchom ponownie program związany z błędem d3dcompiler_46.dll.
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 3 gości