Cześć koledzy, proszę o pomoc. Wywala mi się system i czasami zamuli bardzo mocno na około minute po czym się odmula. Nigdy wcześniej tego nie było. System od lutego chodził wyśmienicie i nagle tydzień temu zaczęły się problemy. Dodam ze nie instalowałem nowego oprogramowania ani nic nie zmieniałem w starym.
Tu daje wyniki z minidumpa i oraz innych moich starań:
Mam AMD Phenom X4 965, aktualnie na 3.4 Ghz default a wcześniej 4Ghz bez zmian napięcia.
4 Gb RRAM DDR3 G.Skill F3 1600 Mhz aktualnie na 1333 bo mobo tak wykrywa przy default.
Corsair SSD F60 na biosie 2.0
WD 640GB,
Radeon 6950
Corsair 520W
Asus M4A89TD PRO/USB3 na biosie 2001
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Probably caused by : csrss.exe
BugCheck F4, {3, fffffa8004bc3730, fffffa8004bc3a10, fffff80002fcf8b0}
Sprawdzałem też w cmd integralnośc plików systemowcyh komendą sfc /scannow
i wszystko w 100% w pożądku.
CrystalDiskInfo oraz SSD Life pokazują że wszystko okej na obu dyskach.
Memtest 2 razy przeleciał i 0 błędów.
Temperatury są na poziomach przyzwoitych około 40 stopni.
Windows 7 czysta instalka na ssd. Nie ma na nim partycji. Zmienne systemowe przeniosłem na HDD.
I tak to wszystko latało od lutego do teraz i nagle sie zaczął wywalać...
Wczoraj wywalił się przy kopiowaniu dużej ilości danych przez sieć lokalną. (Przy ~80% kopiowania)
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.12.0002.633 AMD64
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.
Loading Dump File [C:\Windows\Minidump\111911-15256-01.dmp]
Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available
Symbol search path is: *** Invalid ***
****************************************************************************
* Symbol loading may be unreliable without a symbol search path. *
* Use .symfix to have the debugger choose a symbol path. *
* After setting your symbol path, use .reload to refresh symbol locations. *
****************************************************************************
Executable search path is:
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Unable to load image \SystemRoot\system32\ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Windows 7 Kernel Version 7601 (Service Pack 1) MP (4 procs) Free x64
Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS
Built by: 7601.17640.amd64fre.win7sp1_gdr.110622-1506
Machine Name:
Kernel base = 0xfffff800`02c4f000 PsLoadedModuleList = 0xfffff800`02e94670
Debug session time: Sat Nov 19 17:58:35.051 2011 (UTC + 1:00)
System Uptime: 0 days 2:38:15.534
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Unable to load image \SystemRoot\system32\ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Loading Kernel Symbols
...............................................................
................................................................
......................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
.............
*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************
Use !analyze -v to get detailed debugging information.
BugCheck F4, {3, fffffa8004bc3730, fffffa8004bc3a10, fffff80002fcf8b0}
***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis.
unable to get nt!KiCurrentEtwBufferOffset
unable to get nt!KiCurrentEtwBufferBase
*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!_KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!_KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
*************************************************************************
*** ***
*** ***
*** Your debugger is not using the correct symbols ***
*** ***
*** In order for this command to work properly, your symbol path ***
*** must point to .pdb files that have full type information. ***
*** ***
*** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not ***
*** contain the required information. Contact the group that ***
*** provided you with these symbols if you need this command to ***
*** work. ***
*** ***
*** Type referenced: nt!_KPRCB ***
*** ***
*************************************************************************
Probably caused by : csrss.exe
Followup: MachineOwner
---------
WARNING: Whitespace at end of path element
0: kd> .reload
Loading Kernel Symbols
...............................................................
................................................................
......................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
.............
0: kd> !analyze -v
*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************
CRITICAL_OBJECT_TERMINATION (f4)
A process or thread crucial to system operation has unexpectedly exited or been
terminated.
Several processes and threads are necessary for the operation of the
system; when they are terminated (for any reason), the system can no
longer function.
Arguments:
Arg1: 0000000000000003, Process
Arg2: fffffa8004bc3730, Terminating object
Arg3: fffffa8004bc3a10, Process image file name
Arg4: fffff80002fcf8b0, Explanatory message (ascii)
Debugging Details:
------------------
PROCESS_OBJECT: fffffa8004bc3730
IMAGE_NAME: csrss.exe
DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 0
MODULE_NAME: csrss
FAULTING_MODULE: 0000000000000000
PROCESS_NAME: csrss.exe
EXCEPTION_CODE: (NTSTATUS) 0xc0000006 - Instrukcja spod 0x%p odwo
BUGCHECK_STR: 0xF4_IOERR
CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1
DEFAULT_BUCKET_ID: VISTA_DRIVER_FAULT
CURRENT_IRQL: 0
STACK_TEXT:
fffff880`07ed20e8 fffff800`030565e2 : 00000000`000000f4 00000000`00000003 fffffa80`04bc3730 fffffa80`04bc3a10 : nt!KeBugCheckEx
fffff880`07ed20f0 fffff800`0300399b : ffffffff`ffffffff fffffa80`05b1a060 fffffa80`04bc3730 fffffa80`04bc3730 : nt!PspCatchCriticalBreak+0x92
fffff880`07ed2130 fffff800`02f83448 : ffffffff`ffffffff 00000000`00000001 fffffa80`04bc3730 00000000`00000008 : nt! ?? ::NNGAKEGL::`string'+0x176d6
fffff880`07ed2180 fffff800`02ccaed3 : fffffa80`04bc3730 fffff800`c0000006 fffffa80`05b1a060 00000000`02200c40 : nt!NtTerminateProcess+0xf4
fffff880`07ed2200 fffff800`02cc7470 : fffff800`02d1767f fffff880`07ed2b78 fffff880`07ed28d0 fffff880`07ed2c20 : nt!KiSystemServiceCopyEnd+0x13
fffff880`07ed2398 fffff800`02d1767f : fffff880`07ed2b78 fffff880`07ed28d0 fffff880`07ed2c20 00000000`022017e0 : nt!KiServiceLinkage
fffff880`07ed23a0 fffff800`02ccb2c2 : fffff880`07ed2b78 00000000`00013510 fffff880`07ed2c20 00000000`022012b8 : nt! ?? ::FNODOBFM::`string'+0x49874
fffff880`07ed2a40 fffff800`02cc9e3a : 00000000`00000000 000007fe`fd21d8b4 00000000`773b8d01 00000000`00013510 : nt!KiExceptionDispatch+0xc2
fffff880`07ed2c20 00000000`772b9c12 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KiPageFault+0x23a
00000000`02201200 00000000`00000000 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : 0x772b9c12
STACK_COMMAND: kb
FOLLOWUP_NAME: MachineOwner
FAILURE_BUCKET_ID: X64_0xF4_IOERR_IMAGE_csrss.exe
BUCKET_ID: X64_0xF4_IOERR_IMAGE_csrss.exe
Followup: MachineOwner
---------
BSOD, nie mam więcej pomysłów jak sobie poradzić
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 lis 2011, 12:09
- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
BSOD, nie mam więcej pomysłów jak sobie poradzić
Witam, sprawdź najpierw system tym: http://www.hotfix.pl/obsluga-programu-m ... re-a55.htm
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 lis 2011, 12:09
BSOD, nie mam więcej pomysłów jak sobie poradzić
Sprawdziłem, wyszukał mi w dogłębnym skanowaniu jakieś trojany w crackach to wszystko wywaliłem. Zrobiłem też skana spybotem, nodem i adaware. Jest czysto. Jak na razie nie było bsoda. Poczekam i zobacze. Aha i zakręciłem procka na 4ghz i ram na 1600mhz (takie jak podaje producent, bo plyta wykrywa 1333)
- janpas
- Posty: 2118
- Rejestracja: 27 mar 2009, 00:13
- Lokalizacja: ChełmicaDuża
- Kontaktowanie:
BSOD, nie mam więcej pomysłów jak sobie poradzić
Witam
mam chyba złą wiadomość dla ciebie
Corsair Force 3 to dysk który
Ma kontroler z serii Sandforce 22xx
to dysk z pamięciami asynchronous NAND
Oznacza to, że możesz się spodziewać dużej wydajności okupionej spontanicznymi BSOD-ami.
Mimo kolejnych aktualizacji firmware nie poprawiono pod tym względem nic.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Powyżej link do firmware 2,4
z czasem wydajność tych dysków spada dość znacząco, nawet mimo użycia TRIM
taki urok dysków SSD
przeczytaj to poniżej
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
nie dość że drogie to i kłopotliwe po jakimś czasie
proponował bym spróbować instalki na zwykłym hdd
co by wykluczyło moje podejrzenia
mam chyba złą wiadomość dla ciebie
Corsair Force 3 to dysk który
Ma kontroler z serii Sandforce 22xx
to dysk z pamięciami asynchronous NAND
Oznacza to, że możesz się spodziewać dużej wydajności okupionej spontanicznymi BSOD-ami.
Mimo kolejnych aktualizacji firmware nie poprawiono pod tym względem nic.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Powyżej link do firmware 2,4
z czasem wydajność tych dysków spada dość znacząco, nawet mimo użycia TRIM
taki urok dysków SSD
przeczytaj to poniżej
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
nie dość że drogie to i kłopotliwe po jakimś czasie
proponował bym spróbować instalki na zwykłym hdd
co by wykluczyło moje podejrzenia
Grunt to spokój
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 lis 2011, 12:09
BSOD, nie mam więcej pomysłów jak sobie poradzić
Ja mam Force Series ale nie 3
Mam ssd z pierwszej serii. No i przecież działał bez najmniejszego błędu od lutego...

- janpas
- Posty: 2118
- Rejestracja: 27 mar 2009, 00:13
- Lokalizacja: ChełmicaDuża
- Kontaktowanie:
BSOD, nie mam więcej pomysłów jak sobie poradzić
kawyka pisze:Ja mam Force Series ale nie 3Mam ssd z pierwszej serii. No i przecież działał bez najmniejszego błędu od lutego...
proponuje instalke na zwykłym hdd
no działał a teraz może być problem
ten
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Grunt to spokój
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości