Mam niebieski ekran co 2 h a nawet 2 dni i nie wiem czego jest to przyczyna daje log
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
prosze o pomoc z gory dziekuje
BugCheck A, 0x0000000A, ntoskrnl.exe, niebieski ekran
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 26 mar 2009, 00:46
BugCheck A, 0x0000000A, ntoskrnl.exe, niebieski ekran
Ostatnio zmieniony 26 mar 2009, 00:56 przez cosik_ktosik, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zmodyfikowałem tytuł
Powód: Zmodyfikowałem tytuł
- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
BugCheck A, 0x0000000A, ntoskrnl.exe, niebieski ekran
Ogólnie wiadomo jest tylko jedno, błąd 0x0000000A. Z pewnością plik jądra, czyli ntoskrnl.exe, tego nie powoduje.
Czy posiadasz inne pliki DMP? Jeśli tak spakuj je wszystkie np RARem i wrzuć na jakiś serwer np Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
abyśmy mogli je dokładnie przejrzeć.
Oprócz tego standardowo, jak w takich momentach.
- Sprawdź pamięć programem Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
- Podaj odczyt danych SMART dysku z programu HD Tune, zakładka Health => instrukcja odczytu SMART.
i przede wszystkim, podaj logi z programów HijackThis oraz Combofix
http://forum.hotfix.pl/viewtopic.php?f=42&t=146
Logi wklejasz na Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników lub na Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, a w poście dajesz tylko link do nich.
Czy posiadasz inne pliki DMP? Jeśli tak spakuj je wszystkie np RARem i wrzuć na jakiś serwer np Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
abyśmy mogli je dokładnie przejrzeć.
Oprócz tego standardowo, jak w takich momentach.
- Sprawdź pamięć programem Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
- Podaj odczyt danych SMART dysku z programu HD Tune, zakładka Health => instrukcja odczytu SMART.
i przede wszystkim, podaj logi z programów HijackThis oraz Combofix

Logi wklejasz na Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników lub na Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, a w poście dajesz tylko link do nich.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 26 mar 2009, 00:46
Re: BugCheck A, 0x0000000A, ntoskrnl.exe, niebieski ekran
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników ------- HijackThis
a combofix nie chce sie uruchomic pod vista x64
log S.m.a.r.t Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a combofix nie chce sie uruchomic pod vista x64
log S.m.a.r.t Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
BugCheck A, 0x0000000A, ntoskrnl.exe, niebieski ekran
SMART jest ok.
Na Viście niestety z Combofixem będzie problem.
Przeskanuj system tym:
Malwarebytes' Anti-Malware
Dr.Web CureIt!
Na koniec podaj raporty z nich.
Na Viście niestety z Combofixem będzie problem.
Przeskanuj system tym:
Malwarebytes' Anti-Malware
Dr.Web CureIt!
Na koniec podaj raporty z nich.
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 26 mar 2009, 00:46
Re: BugCheck A, 0x0000000A, ntoskrnl.exe, niebieski ekran
log RSIT (1) Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
log RSIT (2) Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
log Malwarebytes' Anti-Malware 1.34 Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
log Dr.Web CureIt! Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
z gory dziekuje pozdrawiam
log RSIT (2) Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
log Malwarebytes' Anti-Malware 1.34 Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
log Dr.Web CureIt! Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
z gory dziekuje pozdrawiam

- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
BugCheck A, 0x0000000A, ntoskrnl.exe, niebieski ekran
Logi są OK.
Usuń wszystko to co znalazł MBAM i "Doktorek".
=========
K.
Usuń wszystko to co znalazł MBAM i "Doktorek".
=========
K.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 26 mar 2009, 00:46
BugCheck A, 0x0000000A, ntoskrnl.exe, niebieski ekran
usunołem i co dalej ??
- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
BugCheck A, 0x0000000A, ntoskrnl.exe, niebieski ekran
Sprawdź pamięć memtesterm.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 232 gości