Witam, mam problem z moim komputerem a mianowicie co jakiś czas wyskakują mi BS'y i nie wiem co na to poradzić. Zwykle ekrany śmierci wyskakują podczas przeglądania internetu lub grania w niektóre gry.
Parametry komputera:
Procesor: AMD FX(tm)-4100 Quad-Core Processor, 3600 MHz
Zasilacz: Corsair CX500 500W
Płyta główna: MSI 760GA-P43 (FX)
RAM: 4GB DDR3
Karta graficzna: Asus Radeon HD 7770 DirectCU 1GB
Kod błędu: 0x00000124
Proszę o pomoc.
Ciągłe bluescreen'y - kod błędu: 0x00000124
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 05 lip 2014, 13:56
Ciągłe bluescreen'y - kod błędu: 0x00000124
Ostatnio zmieniony 05 lip 2014, 16:18 przez XMan, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: korekta tytułu tematu
Powód: korekta tytułu tematu
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Ciągłe bluescreen'y.
Sprawdz czy w lokalizacji:
C:\Windows\Minidump są jakieś pliki, jeśli tak odczytaj je tym programem:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
i podaj raporty z każdego ze zrzutu (Po otwarciu progam automatycznie zlokalizuje pliki DMP. Zanzacz plik i wybierz:
File -> Save Selected Items
Wklej tutaj raport.)
C:\Windows\Minidump są jakieś pliki, jeśli tak odczytaj je tym programem:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
i podaj raporty z każdego ze zrzutu (Po otwarciu progam automatycznie zlokalizuje pliki DMP. Zanzacz plik i wybierz:
File -> Save Selected Items
Wklej tutaj raport.)
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 05 lip 2014, 13:56
Ciągłe bluescreen'y.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Jest ich bardzo dużo więc wrzuciłem na hosting.
Jest ich bardzo dużo więc wrzuciłem na hosting.
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Ciągłe bluescreen'y.
Nic konkretnego.
Na początek podaj smart dysku według tego:
sprzet-komputerowy/odczytanie-smart-programem-hd-tune-t512.html
oraz screen z programu HWMonitor tak aby bylo wszystko widać.
Na początek podaj smart dysku według tego:
sprzet-komputerowy/odczytanie-smart-programem-hd-tune-t512.html
oraz screen z programu HWMonitor tak aby bylo wszystko widać.
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 05 lip 2014, 13:56
Ciągłe bluescreen'y.
HD Tune Pro: ST380215AS Health
ID Current Worst ThresholdData Status
(01) Raw Read Error Rate 118 99 6 175499470 ok
(03) Spin Up Time 98 97 0 0 ok
(04) Start/Stop Count 94 94 20 6553 ok
(05) Reallocated Sector Count 100 100 36 0 ok
(07) Seek Error Rate 87 60 30 624845042 ok
(09) Power On Hours Count 86 86 0 12506 ok
(0A) Spin Retry Count 100 100 97 0 ok
(0C) Power Cycle Count 94 94 20 6521 ok
(BB) Uncorrectable Error Count 100 100 0 0 ok
(BD) Unknown Attribute 100 100 0 0 ok
(BE) Airflow Temperature 49 42 45 924254259 failed
(C2) Temperature 51 58 0 55834574899 ok
(C3) Hardware ECC Recovered 78 71 0 77194666 ok
(C5) Current Pending Sector 100 100 0 0 ok
(C6) Offline Uncorrectable 100 100 0 0 ok
(C7) Interface CRC Error Count 200 200 0 6 attention
(C8) Write Error Rate 100 253 0 0 ok
(CA) Data Address Marker errors 100 253 0 0 ok
Health Status : ok
SS z programu HWMonitor Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
ID Current Worst ThresholdData Status
(01) Raw Read Error Rate 118 99 6 175499470 ok
(03) Spin Up Time 98 97 0 0 ok
(04) Start/Stop Count 94 94 20 6553 ok
(05) Reallocated Sector Count 100 100 36 0 ok
(07) Seek Error Rate 87 60 30 624845042 ok
(09) Power On Hours Count 86 86 0 12506 ok
(0A) Spin Retry Count 100 100 97 0 ok
(0C) Power Cycle Count 94 94 20 6521 ok
(BB) Uncorrectable Error Count 100 100 0 0 ok
(BD) Unknown Attribute 100 100 0 0 ok
(BE) Airflow Temperature 49 42 45 924254259 failed
(C2) Temperature 51 58 0 55834574899 ok
(C3) Hardware ECC Recovered 78 71 0 77194666 ok
(C5) Current Pending Sector 100 100 0 0 ok
(C6) Offline Uncorrectable 100 100 0 0 ok
(C7) Interface CRC Error Count 200 200 0 6 attention
(C8) Write Error Rate 100 253 0 0 ok
(CA) Data Address Marker errors 100 253 0 0 ok
Health Status : ok
SS z programu HWMonitor Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Ciągłe bluescreen'y.
Te temperatury w spoczynku tak? według mnie procek sie grzeje bo dla niego chyba max to 70 stopni ty masz 63 i to w spoczynku, do tego dyski mają wysoką temperaturke, tak więc chyba to jest problemem , masz dobrze wentylowaną obudowe? wszystko oki wyczyszczone?
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 05 lip 2014, 13:56
Ciągłe bluescreen'y.
Nie jest wyczyszczone, ale według mnie to nie jest to. Gram w bf4 na średnich i wszystko jest git a wchodze na hitbox i przez chwile oglądam stream w full i wyskakuje blue, to samo jak gram w south park, dochodzę do jednego miejsca i wyskakuje blue.
- robiwielki
- Posty: 2851
- Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
- Kontaktowanie:
Ciągłe bluescreen'y.
Pamięć RAM możesz sprawdzić memtest86+
Plik do pobrania:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi-programu-memtest86+-sprawdzanie-pamieci-ram-a204.htm
-- 05 lip 2014, 14:04 --
A co do raportu z dysku, to wymień kabel sygnałowy. (C7)
Plik do pobrania:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi-programu-memtest86+-sprawdzanie-pamieci-ram-a204.htm
-- 05 lip 2014, 14:04 --
A co do raportu z dysku, to wymień kabel sygnałowy. (C7)
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Ciągłe bluescreen'y.
Z czystej ciekawości sprawdzałeś zmiane sterowników na inne od grafiki?
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- mity4
- Posty: 774
- Rejestracja: 08 cze 2012, 22:33
- Lokalizacja: Działdowo
Ciągłe bluescreen'y.
Sprzęt pokręcany? Sprawdź pamięć Mem Test ( w trybie boot) i zamieść wyniki na forum.
Sprawdź czy nie masz spuchniętych kondensatorów na płycie głównej.
Sprawdź czy nie masz spuchniętych kondensatorów na płycie głównej.
- robiwielki
- Posty: 2851
- Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
- Kontaktowanie:
Ciągłe bluescreen'y.
Włączamy program "HWMonitor" Tworzenie screenu (zrzutu) ekranu, i wrzucanie obrazków na hosting.
I taki plik można umieszczać na forum za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników i podajesz linka.
Plik do pobrania:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
I taki plik można umieszczać na forum za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników i podajesz linka.
Plik do pobrania:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Ciągłe bluescreen'y.
robiwielki ty czytasz czasem temat
? przeciez screen z HWMonitora juz jest 


Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- robiwielki
- Posty: 2851
- Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
- Kontaktowanie:
Ciągłe bluescreen'y.
a no tak
sorki

Ostatnio zmieniony 05 lip 2014, 16:08 przez robiwielki, łącznie zmieniany 1 raz.
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Ciągłe bluescreen'y - kod błędu: 0x00000124
Kod błędu: 0x00000124
To raczej są problemy z chłodzeniem zwłaszcza procesora lub ze sterownikami do karty graficznej.
Nie jest wyczyszczone
Może być zakurzony komputer/procesor, nieprawidłowe napięcie na procesorze lub potrzebna jest na niego nowa pasta termoprzewodząca.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Temperatura procesora jest niepokojąca.
Sprawdź najpierw czyszczenie komputera/procesora z kurzu oraz:
djkamil09061991 pisze:Z czystej ciekawości sprawdzałeś zmiane sterowników na inne od grafiki?
Zainstalowane sterowniki do płyty głównej Chipset, zainstalowany SP1,
zaktualizowany system przez Windows Update ?
Sprawdzałeś:
http://www.hotfix.pl/resetowanie-bios-u ... ra-a21.htm
Pierwszy lub trzeci sposób.
- robiwielki
- Posty: 2851
- Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
- Kontaktowanie:
Ciągłe bluescreen'y - kod błędu: 0x00000124
Żeby się nie okazało że środek tak wygląda.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
i to powoduje spuchnięte kondensatory.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
i to powoduje spuchnięte kondensatory.
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 224 gości