witam w jednym głośniku jest dzwięk (taki jak przed awarią)
jak tego dokonałem:
przy włączeniu laptopa wszedłem w zaawansowane opcje F8
i tam była opcja napraw komputer i z wielu opcji wybrałem diagnozuj sprzęt w poszukiwaniu błędów czy coś w tym stylu po tym teście i ponownym uruchomieniu laptopa dzwięk w jednym głośniku jest
tylko problem w tym że drugi nie działa
dell studio 1537-brak dźwięku po burzy
- majster1601
- Posty: 24
- Rejestracja: 02 lip 2014, 17:30
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
dell studio 1537-brak dźwięku po burzy
Sprawdź jeszcze w opcjach sterowników (przeprowadź test) oraz w opcjach komputera czy masz prawidłowo ustawione głośniki.
Może zamiast stereo masz mono ?
Sprawdź ponowną instalację sterowników do płyty głównej Chipset oraz do karty dźwiękowej.
Może zamiast stereo masz mono ?
Sprawdź ponowną instalację sterowników do płyty głównej Chipset oraz do karty dźwiękowej.
- majster1601
- Posty: 24
- Rejestracja: 02 lip 2014, 17:30
dell studio 1537-brak dźwięku po burzy
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 04 lip 2014, 20:32 --
co z tym zrobić?
-- 04 lip 2014, 21:13 --
a czy da się odinstalować wejście słuchawkowe bo może to ono zakłóca pracę głośników?
-- 04 lip 2014, 20:32 --
co z tym zrobić?
-- 04 lip 2014, 21:13 --
a czy da się odinstalować wejście słuchawkowe bo może to ono zakłóca pracę głośników?
- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
dell studio 1537-brak dźwięku po burzy
Witam, jeśli autor jeszcze pojawi się w temacie, proponuję sprawdzić dźwięk uruchamiają laptop z płyty z linuksem live-cd np Ubuntu. Będzie wiadome czy to awaria sprzętowa czy programowa. Nie trzeba instalować tu linuksa a pozwoli to zweryfikować źródło problemu.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
dell studio 1537-brak dźwięku po burzy
Na ostatnim screenie widać:
Zainstaluj kolejno:
1. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
2. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Sprawdź po ponownym uruchomieniu laptopa...
W razie dalszych problemów tak jak p/w cosik_ktosik pisze.
Brak zainstalowanych sterowników tego urządzenia
Zainstaluj kolejno:
1. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
2. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Sprawdź po ponownym uruchomieniu laptopa...
W razie dalszych problemów tak jak p/w cosik_ktosik pisze.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości