Od niedawna boryka mnie pewien problem z dźwiękiem który jest bardzo irytujący, a mianowicie kiedy gram np w WoW'a to dźwięk mi dość często tak jakoś "trzeszczy" czy "lagguje" nie wiem jak to nazwać dokładnie(fpsy też mi spadają przy tym), ale brzmi to jakby klatki schodziły, o dziwo w LoLu tego problemu nie mam ( w call of Duty 4 również nie), ale czasami jak zmieniam ustawienia mozna uslyszec ten irtujacy dźwięk. Z niektórymi plikami video też tak jest np. z .mp4 gdzie Media Player Classic potrafi odtworzyć dźwięk ( z tym zniekształceniem co w WoWie ) i obrazem(który '' laguje'', a zarazem Winamp dźwięk odczytuje niesamowicie dobrze, ale juz bez obrazu, a natomiast WMP obraz odczytuje, ale bez dźwieku. Inaczej się ma sprawa z .avi WMP odczytuje wszystko dobrze, lecz przy MPC jest to co w przypadku plików .mp4. Na systemie x86 mam również problem z bleuscreenem, może jest to powiązane ze sobą wiec podam jego treść (w wersji x64 nie występował):
Microsoft ® Windows Debugger Version 6.11.0001.404 X86
Copyright © Microsoft Corporation. All rights reserved.
Loading Dump File [C:\Windows\Minidump\021812-30232-01.dmp]
Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available
Symbol search path is: *** Invalid ***
****************************************************************************
* Symbol loading may be unreliable without a symbol search path. *
* Use .symfix to have the debugger choose a symbol path. *
* After setting your symbol path, use .reload to refresh symbol locations. *
****************************************************************************
Executable search path is:
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Unable to load image \SystemRoot\system32\ntkrnlpa.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntkrnlpa.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntkrnlpa.exe
Windows 7 Kernel Version 7601 (Service Pack 1) MP (2 procs) Free x86 compatible
Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS
Built by: 7601.17713.x86fre.win7sp1_gdr.111025-1505
Machine Name:
Kernel base = 0x82a1e000 PsLoadedModuleList = 0x82b674d0
Debug session time: Sat Feb 18 15:48:02.455 2012 (GMT+1)
System Uptime: 0 days 0:00:57.907
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Unable to load image \SystemRoot\system32\ntkrnlpa.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntkrnlpa.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntkrnlpa.exe
Loading Kernel Symbols
...............................................................
................................................................
.....
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
....
Windows 7 Pro x86 jak i x64 (na każdym występował, jedynie win XP nie ma problemów z tym)
Karta Graficzna Geforce 8600 GTS 512MB
Karta dźwiekowa zintegrowana Realtek HD Audio
Płyta głowna GIGABYTE GA-P35-DS3R
Pamięć 2GB
Sterowniki najnowsze. Nawet po formacie to występuje.
Proszę o każdą pomoc w rozwiązaniu tego problemu.