Włączam muzykę i w zakładce Ekran przeprowadzam test modułu DirectDraw w 3 teście, kiedy okno się maksymalizuje i pojawia się skaczący kwadrat zawsze dźwięk się wyłącza wtedy biorę panel sterowania Dźwięki i urządzenia audio i zaznaczam wycisz i odznacza dźwięk powraca i tak w kółko. Zaznaczę tylko, że podpiąłem drugi dysk z czystym Windowsem Home sp2 i tam dźwięk działa normalnie.
Próbowałem już instalować różne sterowniki C-Media, DirectX, używałem komend sfc/scannow, chkdsk/r, robiłem instalację nakładową i nic to nie dało.
System operacyjny Microsoft Windows XP Home Edition
Dodatek service pack systemu operacyjnego Dodatek Service Pack 3
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Kod: Zaznacz cały
ID płyty głównej 62-0822-001131-00101111-040201-I845$ECS1_P4IBASD RELEASE 08/22/2002
Nazwa płyty głównej ECS P4IBASD
Karta wideo NVIDIA GeForce FX 5700 (128 MB)
Karta dźwiękowa Intel 82801BA ICH2 - AC'97 Audio Controller [B-5]
Urządzenie Identyfikator Opis urządzenia
midi-in.0 0001 0067 MPU-401
midi-out.0 0001 0066 MPU-401
midi-out.1 0001 0066 Syntezator SW Microsoft GS Wave
mixer.0 0001 0068 C-Media Wave Device
wave-in.0 0001 0065 C-Media Wave Device
wave-out.0 0001 0064 C-Media Wave Device
Kod: Zaznacz cały
Pole Wartość
Właściwości urządzenia DirectDraw
Nazwa sterownika DirectDraw display
Opis sterownika DirectDraw Główny sterownik ekranu
Sterownik sprzętowy nv4_disp.dll
Opis urządzenia NVIDIA GeForce FX 5700
Właściwości urządzenia Direct3D
Ilość dostępnej lokalnej pamięci obrazu 125728 KB
Ilość dostępnej zewnętrznej pamięci obrazu (AGP) 56319 KB
Głębokość bitowa renderowania 16, 32
Głębokość bitowa Z-bufora 16, 24
Min. rozmiar tekstury 1 x 1
Maks. rozmiar tekstury 4096 x 4096
Wersja cieniowania wierzchołków 2.0
Wersja cieniowania pikseli 2.0
Własności urządzenia Direct3D
Additive Texture Blending Obsługiwane
AGP Texturing Obsługiwane
Anisotropic Filtering Obsługiwane
Bilinear Filtering Obsługiwane
Cubic Environment Mapping Obsługiwane
Cubic Filtering Nieobsługiwane
Decal-Alpha Texture Blending Obsługiwane
Decal Texture Blending Obsługiwane
Directional Lights Nieobsługiwane
DirectX Texture Compression Obsługiwane
DirectX Volumetric Texture Compression Nieobsługiwane
Dithering Obsługiwane
Dot3 Texture Blending Obsługiwane
Dynamic Textures Obsługiwane
Edge Antialiasing Obsługiwane
Environmental Bump Mapping Obsługiwane
Environmental Bump Mapping + Luminance Obsługiwane
Factor Alpha Blending Obsługiwane
Geometric Hidden-Surface Removal Nieobsługiwane
Guard Band Obsługiwane
Hardware Scene Rasterization Obsługiwane
Hardware Transform & Lighting Obsługiwane
Legacy Depth Bias Nieobsługiwane
Mipmap LOD Bias Adjustments Obsługiwane
Mipmapped Cube Textures Obsługiwane
Mipmapped Volume Textures Obsługiwane
Modulate-Alpha Texture Blending Obsługiwane
Modulate Texture Blending Obsługiwane
Non-Square Textures Obsługiwane
N-Patches Nieobsługiwane
Perspective Texture Correction Obsługiwane
Point Lights Nieobsługiwane
Point Sampling Obsługiwane
Projective Textures Obsługiwane
Quintic Bezier Curves & B-Splines Nieobsługiwane
Range-Based Fog Obsługiwane
Rectangular & Triangular Patches Nieobsługiwane
Rendering In Windowed Mode Obsługiwane
Scissor Test Nieobsługiwane
Slope-Scale Based Depth Bias Nieobsługiwane
Specular Flat Shading Obsługiwane
Specular Gouraud Shading Obsługiwane
Specular Phong Shading Nieobsługiwane
Spherical Mapping Obsługiwane
Spot Lights Nieobsługiwane
Stencil Buffers Obsługiwane
Sub-Pixel Accuracy Obsługiwane
Table Fog Obsługiwane
Texture Alpha Blending Obsługiwane
Texture Clamping Obsługiwane
Texture Mirroring Obsługiwane
Texture Transparency Obsługiwane
Texture Wrapping Obsługiwane
Triangle Culling Nieobsługiwane
Trilinear Filtering Obsługiwane
Two-Sided Stencil Test Nieobsługiwane
Vertex Alpha Blending Obsługiwane
Vertex Fog Obsługiwane
Vertex Tweening Nieobsługiwane
Volume Textures Obsługiwane
W-Based Fog Obsługiwane
W-Buffering Nieobsługiwane
Z-Based Fog Obsługiwane
Z-Bias Obsługiwane
Z-Test Obsługiwane
Obsługiwane kody FourCC
4x16 Obsługiwane
4x32 Obsługiwane
DXT1 Obsługiwane
DXT2 Obsługiwane
DXT3 Obsługiwane
DXT4 Obsługiwane
DXT5 Obsługiwane
IF09 Obsługiwane
IV31 Obsługiwane
IV32 Obsługiwane
NV12 Obsługiwane
NVBF Obsługiwane
NVCS Obsługiwane
NVHS Obsługiwane
NVHU Obsługiwane
RAW8 Obsługiwane
UYVY Obsługiwane
YUY2 Obsługiwane
YV12 Obsługiwane
YVU9 Obsługiwane
Kod: Zaznacz cały
Pole Wartość
Właściwości urządzenia DirectSound
Opis urządzenia Podstawowy sterownik dźwięku
Moduł sterownika
Liczba buforów podstawowych 1
Min. / Maks. szybkość próbkowania buforów dodatkowych 100 / 100000 Hz
Formaty dźwięku bufora podstawowego 8-bitowy(a), 16-bitowy(a), Mono, Stereo
Formaty dźwięku buforów dodatkowych 8-bitowy(a), 16-bitowy(a), Mono, Stereo
Całkowita / wolna liczba buforów dźwięku 17 / 16
Całkowita / wolna liczba buforów dźwięku statycznego 17 / 16
Całkowita / wolna liczba buforów dźwięku strumieniowego 17 / 16
Całkowita / wolna liczba buforów dźwięku 3D 17 / 16
Całkowita / wolna liczba buforów dźwięku statycznego 3D 17 / 16
Całkowita / wolna liczba buforów dźwięku strumieniowego 3D 17 / 16
Własności urządzenia DirectSound
Sterownik uwierzytelniony Tak
Emulowane urządzenie Nie
Dokładna szybkość próbkowania Obsługiwane
DirectSound3D Obsługiwane
Creative EAX 1.0 Obsługiwane
Creative EAX 2.0 Obsługiwane
Creative EAX 3.0 Nieobsługiwane