
Mój kolejny problem wiąże się z internetem.
Mam nowy komputer i w tej chwili (tak jak to było na starym sprzęcie) dalej problem występuje.
Dostawca internetu (radiówka) przełącza na taryfę nocną internet od godziny 21-24 (nie wcześniej i nie później), taryfa nocna tj. 2x szybszy internet nocą niż za dnia.
Problem powtarza się codziennie, w weekendy raczej nie występuje (ponieważ wtedy nie pracują).
Po godzinie 21 mogę spodziewać się rozłączenia z internetem na pewien czas, może to trwać od kilku minut, a rzadko i do rana (aż zaczną pracować).
Po przełączeniu przez dostawcę na taryfę nocną internet zostaje rozłączony (nie zawsze ale najczęściej), potem na nowo się łącze lecz występują "lagi", wszystko wolniej pracuje, a przecież powinno być szybciej....
Znajomy stwierdził, że to problem z "pakietami", które inaczej są dostarczane i nie odbieram wszystkich.
Z tym internetem nigdy nie ma problemów za dnia, normalny ping, brak jakichkolwiek problemów czy też rozłączenia. Zawsze po 21 w dniach roboczych dzieje się jak napisałem powyżej. Kiedy około 6-8 miesięcy temu byłem w firmie i opisałem im problem stwierdzili, że to przez moją kartę sieciową więc kupiłem u nich nową za 10 pln. Nic to nie pomogło. Problem jest identyczny od tamtego czasu. Do tej pory nie przeszkadzało mi to i dlatego dalej nie drążyłem. Teraz jednak potrzebuję internetu domowego ponieważ na tym z PLAY, który jest limitowany mogę zbankrutować ze względu na jego koszty przy ściąganiu danych.
Proszę o pomoc, co mam zrobić, co powiedzieć dostawcy kiedy do niego zadzwonię ?
masterkom.pl - jeśli mogę sobie pozwolić podać link mojego dostawcy internetu. Mam opcję "standard".
(Nie twierdzę na 100%, że wina jest po stronie dostawcy, jednak na każdym komputerze problem jest ten sam.)
-- 12 lis 2011, 01:22 --
edit: Teraz się połączyłem z internetem domowym (radiówka z masterkomu). Zaraz po raz kolejny sprawdzę ping.
-- 12 lis 2011, 01:26 --
Dziś jest w miarę dobrze. Jednak i tak pakiety są "gubione".