Jak podłączyć laptop hp 635 z kinem domowym SONY DAV-SB300

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
obserwator

Użytkownik

Post19 wrz 2013, 16:45

Jestem tu po raz pierwszy a zatem witam Wszystkich serdecznie. Mam 55 lat , trzy lata temu przeszedłem niedokrwienny udar mózgu, komputer posiadam od niedawna - w sprawach komputerowych jestem zielony a i myślenie ze względu na chorobę to już nie to. Prawdopodobnie moje problemy nie jednemu z osób tu będących okażą się dziecinnie proste lecz dla mnie jak na razie są nie do przeskoczenia. Koleżanki i koledzy bardzo proszę o pomoc a i o wyrozumiałość więc do rzeczy.
Do kina domowego SONY DAV-SB300 chcę podłączyć laptop hp 635. W komputerze jest zainstalowany Windows Media Player. Jeżeli jest to możliwe to prosił bym o podpowiedz jak to najprościej mogę zrobić - jakim przewodem, być może inny program do odtwarzania muzyki a jeżeli już to jaki ? I tak jak wcześniej napisałem „komputerowych jestem zielony”. Cały czas pracowałem jako kierowca autobusu, z komputerem swoją przygodę zacząłem niedawno więc z terminologią komputerową jestem na bakier, w chwili obecnej pracę przy komputerze uważam jako
pewien sposób rehabilitacji mego umysłu. Więc jeszcze raz proszę o cierpliwość i wyrozumiałość no i do dzieła - do odważnych świat należy. Jak się z tym uporamy będę miał kolejne pytania będę robił to powoli żeby się nie pogubić. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Kontaktowanie:

Post19 wrz 2013, 22:17

Witam Ciebie serdecznie. Z tyłu zestawu Sony są dwa złącza oznaczone jako Audio In. Jedno jest w poziomie oznaczone jako SAT a drugie jako Video. Zobacz proszę czy są wolne. Jak tak to sprawa będzie raczej prosta.

Wystarczy wtedy kabelek Mini-Jack na 2x Cinch. Taki jak ten Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Można go kupić w dowolnym sklepie, gdzie sprzedają jakiś sprzęt audio, często nawet w supermarketach typu Real.