Kłopoty z pamięcią Ram?.

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
borsukzdw

Użytkownik
Kontaktowanie:

Kłopoty z pamięcią Ram?.

Post18 lut 2014, 11:39

Obrazek Obrazek Witam.Mój problem polega na tym,że nie mogę wyłączyć komputera przyciskiem "wyłącz".Po wciśnięciu go normalnie zamyka się system,ale wyskakuje komunikat o błędzie i żeby wyłączyć całkowicie muszę odciąć zasilanie z listwy.Za poradą znajomych przetestowałem pamięć Ram Memtestem 86+,ale po wykonaniu 5-ciu pełnych cykli wyskoczyło-no errors-.Proszę o pomoc w zrozumiałym dla mnie języku komputerowym,gdyż jestem laikiem w tych sprawach i wszystko co próbuję robić na komputerze,robię za poradą osób znających się na tym.Pozdrawiam.

-- 18 lut 2014, 12:39 --

Dowiedziałem się że może to być spowodowane instalacją nie podpisanego sterownika.Sprawdziłem i okazało się,że sterownik 5.12.1.4070 od SOUND MAX INTEGRATED GIGITAL AUDIO nie jest podpisany cyfrowo.Ponoć instalacja takich sterowników powoduje także pojawianie sie tz. "ekranów śmierci" które zaczęły mnie prześladować.Proszę o podanie strony z której można pobrać w/w sterownik,bo te które próbowałem pobrać i zainstalować są niezgodne z czymś tam i wyskakuje ostrzeżenie żeby przerwać instalacje.

'

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator

Kłopoty z pamięcią Ram?.

Post18 lut 2014, 12:16

Ile masz pamięci i jakie ?
Podaj nazwę płyty głównej oraz karty dźwiękowej.
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

borsukzdw

Użytkownik
Kontaktowanie:

Kłopoty z pamięcią Ram?.

Post18 lut 2014, 13:06

Płyta główna-Hewlett-Pascard HP Compaq dc5100 MT(PW099ET).Karta dżwiękowa-Analog Devices 1981(L)@ Intel82801FBICH6-AC'97 Audio Controller [B-1].Pamięć DDR2 SDRAM Kingston 1G-UDIMM.Są dwie kości pamięci,takie same w slot #1 i slot#3.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator

Kłopoty z pamięcią Ram?.

Post18 lut 2014, 13:26