Komputer się zrestartował, BugCheck 0x0000008E, ntoskrnl.exe

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Komputer się zrestartował, BugCheck 0x0000008E, ntoskrnl.exe

Post10 lip 2009, 12:15

po włączeniu komputera po ekranie zapraszamy sam się zresetował. odczytałem plik z minidump :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

czy to mogła być wina słuchawek bo jedna z nich przestała działać. i mogło być spięcie jakieś?
Ostatnio zmieniony 10 lip 2009, 12:18 przez me@djohnsc, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmieniłem tytuł

Awatar użytkownika
me@djohnsc

Administrator
Posty: 1225
Rejestracja: 22 lis 2008, 19:28
Lokalizacja: Śląsk

Komputer się zrestartował, BugCheck 0x0000008E, ntoskrnl.exe

Post10 lip 2009, 12:28

Kod 0x0000008E => Błędy systemu Windows (kody BSOD)

W menu start->uruchom->wpisz->cmd
Wpisz:
chkdsk /F /R
i pozwól, aby system sprawdził dysk przy następnym uruchomieniu systemu.

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Komputer się zrestartował, BugCheck 0x0000008E, ntoskrnl.exe

Post10 lip 2009, 12:35

zaraz to zrobię. ale te sprawdzanie tylko raz się odbędzie czy przy każdym włączaniu komputera? bo tego bym nie chciał. a ten reset był sam z siebie. nic wcześniej nie instalowałem

Awatar użytkownika
me@djohnsc

Administrator
Posty: 1225
Rejestracja: 22 lis 2008, 19:28
Lokalizacja: Śląsk

Komputer się zrestartował, BugCheck 0x0000008E, ntoskrnl.exe

Post10 lip 2009, 12:37

Powinno tylko raz, ale jakby przy każdym włączaniu tak się działo to daj znać.

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Komputer się zrestartował, BugCheck 0x0000008E, ntoskrnl.exe

Post10 lip 2009, 13:39

dobra zrobiłem ten chkdsk potem uruchomię ponownie kompa i ci powiem czy jest sprawdzanie dysku. ciekawi mnie dlaczego tak było. ani nic nie instalowałem w menedżerze nie ma żadnych wykrzykników. a mogło to być przez te zepsute słuchawki?
Mogę już usunąć ten plik z folderu Minidump?

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21416
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Komputer się zrestartował, BugCheck 0x0000008E, ntoskrnl.exe

Post10 lip 2009, 19:49

a mogło to być przez te zepsute słuchawki?

Mało prawdopodobne

Mogę już usunąć ten plik z folderu Minidump?

Na razie zostaw, może przydać się do dalszej analizy.
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Komputer się zrestartował, BugCheck 0x0000008E, ntoskrnl.exe

Post09 sie 2009, 14:24

miałem zacięcie kompa w grze i musiałem zresetować kompa tu link do minidump Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

o ile dobrze kojarze to chodzi o ster karty graficznej. ale jeśli wszystko już działa to nie muszę przeinstalowywać sterowników?

Awatar użytkownika
me@djohnsc

Administrator
Posty: 1225
Rejestracja: 22 lis 2008, 19:28
Lokalizacja: Śląsk

Komputer się zrestartował, BugCheck 0x0000008E, ntoskrnl.exe

Post09 sie 2009, 14:36

Probably caused by : ati2dvaa.dll

Tak, problem z biblioteką DLL sterownika do karty graficznej. Ja osobiście zalecam albo ponowną instalację, albo pobrać nowe sterowniki, gdyż kod 0x000000EA jest spowodowany błędem sterowników bądź coś nie tak z kartą graficzną -> Błędy systemu Windows (kody BSOD)



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 197 gości