Witam serdecznie!
Mam poważny problem. Mój komputer wyłączał sie w BF BC2 bardzo rzadko, jednak z czasem co raz częściej i częściej. Wyłącza sie tylko w BFie. Nie wiem wgl co jest przyczyną.
Aha i jeszcze jeden problem. Podczas gry w BFa na kompie przy przesuwaniu ekranu strasznie niepłynnie przesuwał się ekran więc dałem rozdziałkę 1920x1080, ale wszystkie detale niskie, antyaliasing i synch off-dało to dużo lepszy skutek i gra chodzi fajnie jednak już nie ta jakość ;/. Dziwie się czemu tak to chodzi skoro na tym komputerze powinno zapierdzielać.
EDIT: KOMPUTER ZACZĄŁ SIĘ WYŁĄCZAĆ PRZY KAŻDEJ CZYNNOŚCI, SERFUJE SOBIE TERAZ PO INTENECIE i WYŁĄCZA SIĘ, TO NIE RESET, WYŁĄCZENIE.
Mój komputer:
Procesor AMD PHENOM 4x3.2 GHz
Karta graficzna GeForce GT 220 128 bit, 1gb
RAM 4gb
Zasilacz jakiś Modecom 550W więc w zupełności wystarczający moim zdaniem.
Aha i jeśli mam pobrać jakiś programik czy coś to piszcie, bo ja jestem kompletnie zielony jaki program do czego itd.
Proszę o szybką pomoc.
Komputer wyłącza się tylko w Battlefield Bad Company 2
-
- seba86mu
Komputer wyłącza się TYLKO w Battlefield Bad Company 2
czaja1295 pisze:Podczas gry w BFa na kompie przy przesuwaniu ekranu strasznie niepłynnie przesuwał się ekran więc dałem rozdziałkę 1920x1080, ale wszystkie detale niskie, antyaliasing i synch off-dało to dużo lepszy skutek i gra chodzi fajnie jednak już nie ta jakość ;/
[...]
GeForce GT 220 128 bit, 1gb
Niestety na tej karcie graficznej raczej możesz mieć problem z grą na full detalach w Battlefield BC 2.
Pograj kilka minut w BF, wyłącz grę i podaj odczyty temperatur oraz wartości napięć z programu:
=> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (screen okna programu)
Odczyt wartości napięć podaj również z BIOS-u z sekcji PC Health Status lub Hardware Monitor.
Do BIOS-u wejdziesz naciskając klawisz Delete podczas uruchamiania komputera.
Odinstaluj sterownik karty graficznej poprzez Programy i funkcje w Panelu sterowania:
=> NVIDIA Display Driver