Witam,
ostatnio komputer trochę zamula, więc zabrałem się za czyszczenie.
Proszę o sprawdzenie logów:
TDSS: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OTL:
OTL: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST:
FRST: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Pozdrawiam serdecznie
Kontrolne sprawdzenie komputera - prośba o sprawdzenie
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 lip 2014, 20:44
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Kontrolne sprawdzenie komputera - prośba o sprawdzenie
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix).
2. Z tego wątku: Kroki kończące temat wykonaj wszystkie punkty.
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-4292550589-3615731553-3446409107-1000\...\Policies\Explorer: [NoLowDiskSpaceChecks] 1
Task: {278493C1-131D-4AB9-9217-911C08AE83ED} - System32\Tasks\CCleanerSkipUAC => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [2015-11-16] (Piriform Ltd)
Task: {5A40E926-9E86-4B89-9CFD-B12311724371} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UPnP\UPnPHostConfig => config upnphost start= auto
Task: {738C2B7E-B1F1-445C-BCAA-35D1BD472B52} - System32\Tasks\Adobe Flash Player PPAPI Notifier => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashUtil32_20_0_0_267_pepper.exe [2015-12-29] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {8F75A74D-FD2F-4D64-A3CB-0ADB0C5C10A4} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [2015-10-28] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {92426897-4127-41AD-B400-99B7302E4707} - \Opera scheduled Autoupdate 1446668893 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {9725F957-CEC8-468A-80BD-DCAC854EF4EF} - \{CE273769-19FF-4385-BADD-36C9ECE9CDF9} -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {B6ED00E4-630D-4838-9C09-DC9E05910F48} - System32\Tasks\Adobe Flash Player Updater => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe [2015-12-29] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {CA27F06A-C179-4288-BE35-DD887C15FE45} - \{594C11CB-C549-4B17-BD3B-171E2A9F3717} -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {DD9F510C-95F4-499A-90C8-BAC5BC372FF4} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\SoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask => start sppsvc
Task: C:\Windows\Tasks\Adobe Flash Player PPAPI Notifier.job => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashUtil32_20_0_0_267_pepper.exe
Task: C:\Windows\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\NanoServiceMain => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\PSUAService => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\NanoServiceMain => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\PSUAService => ""="Service"
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix).
2. Z tego wątku: Kroki kończące temat wykonaj wszystkie punkty.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 lip 2014, 20:44
Kontrolne sprawdzenie komputera - prośba o sprawdzenie
Fixlog: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Delfix: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Malware: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Czy problem może leżeć po stronie dysku?
Bywały sytuacje że dostawałem bluescreena parę razy dziennie.
Pozdrawiam i dziękuję za dotychczasową pomoc
Delfix: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Malware: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Czy problem może leżeć po stronie dysku?
Bywały sytuacje że dostawałem bluescreena parę razy dziennie.
Pozdrawiam i dziękuję za dotychczasową pomoc
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 lip 2014, 20:44
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Kontrolne sprawdzenie komputera - prośba o sprawdzenie
Dysk zdrowy, temat ląduje w Problemach
- LupeR
- Posty: 2659
- Rejestracja: 06 lis 2012, 01:48
- Lokalizacja: K-g
Kontrolne sprawdzenie komputera - prośba o sprawdzenie
Wydaje mi się że jak na tego lapka to za dużo ciężkich aplikacji AVG + centrum Zen i do tego jeszcze Panda.
Na początek zobaczył bym co można wyłączyć w Autoruns, daj tu log z tego programu według tej instrukcji: http://www.hotfix.pl/optymalizacja-auto ... s-a128.htm
Na początek zobaczył bym co można wyłączyć w Autoruns, daj tu log z tego programu według tej instrukcji: http://www.hotfix.pl/optymalizacja-auto ... s-a128.htm
Czarna lista zasilaczy + lista polecanych --> KLIK
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 lip 2014, 20:44
Kontrolne sprawdzenie komputera - prośba o sprawdzenie
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
AVG nie używałem, niedawno robiłem formata więc nie wiem skąd mogło się wziąć.
Nigdy nie miałem problemów, kiedyś chodził dużo płynniej.
Aktualnie z programów które się uruchamiają i je widzę, (na pasku startowym) jest jedynie Panda.
AVG nie używałem, niedawno robiłem formata więc nie wiem skąd mogło się wziąć.
Nigdy nie miałem problemów, kiedyś chodził dużo płynniej.
Aktualnie z programów które się uruchamiają i je widzę, (na pasku startowym) jest jedynie Panda.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Kontrolne sprawdzenie komputera - prośba o sprawdzenie
Kolejno.
Usuń wszystkie punkty przywracania systemu.
Zapisz/utwórz nowy.
Start --> Panel sterowania --> System --> Zaawansowane --> Wydajność --> Ustawienia --> Efekty wizualne - zaznacz tylko 6 pozycji - Zastosuj - OK.
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów
i sterowników.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wcześniej
CCleaner w Programy --> Google Chrome zaznacz tylko te pozycje:

Jeżeli nie zrobisz tego, nie odznaczysz Historia to możesz mieć kasowane ustawienia
na tej przeglądarce.
Użyj dodatkowo:
Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Sprawdź dysk na obecność błędów.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
PPM (prawym przyciskiem myszki) na dysk C --> Właściwości --> Narzędzia
--> Sprawdzanie błędów --> Sprawdź
zaznacz wszystko tak jak na screenie --> Rozpocznij --> Tak.
Trwa b. długo, nie przerywaj.
Po sprawdzeniu autoruns jeżeli będzie wszystko OK
zapisz/utwórz nowy punkt przywracania systemu.
Usuń wszystkie punkty przywracania systemu.
Zapisz/utwórz nowy.
Start --> Panel sterowania --> System --> Zaawansowane --> Wydajność --> Ustawienia --> Efekty wizualne - zaznacz tylko 6 pozycji - Zastosuj - OK.
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów
i sterowników.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wcześniej
CCleaner w Programy --> Google Chrome zaznacz tylko te pozycje:

Jeżeli nie zrobisz tego, nie odznaczysz Historia to możesz mieć kasowane ustawienia
na tej przeglądarce.
Użyj dodatkowo:
Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Sprawdź dysk na obecność błędów.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
PPM (prawym przyciskiem myszki) na dysk C --> Właściwości --> Narzędzia
--> Sprawdzanie błędów --> Sprawdź
zaznacz wszystko tak jak na screenie --> Rozpocznij --> Tak.
Trwa b. długo, nie przerywaj.
Po sprawdzeniu autoruns jeżeli będzie wszystko OK
zapisz/utwórz nowy punkt przywracania systemu.
- LupeR
- Posty: 2659
- Rejestracja: 06 lis 2012, 01:48
- Lokalizacja: K-g
Kontrolne sprawdzenie komputera - prośba o sprawdzenie
Szyszku pisze:http://www.speedyshare.com/FRe52/SZYSZKU-PC.rar
AVG nie używałem, niedawno robiłem formata więc nie wiem skąd mogło się wziąć.
Coś jednak związanego z AVG siedzi w systemie (kolor). Podobno skojarzone jest to z AVG Zen ale nie wiem do czego to potrzebne, jak by były jakieś problemy to zaznacz z powrotem te dwie pozycje.
Otwórz program Autoruns.
Zakładka Logon:
Odznacz:
=> SysTrayApp
=> AvgUi
=> StartCCC
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components
=> wszystko
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Active Setup\Installed Components
=> wszystko
Zakładka Internet Explorer:
=> Odznacz wszystko (jeżeli nie korzystasz z IE)
Zakładka Scheduled Tasks:
Odznacz wszystko co będzie sie dało.
Zakładka Services:
Odznacz:
=> AdAppMgrSvc
=> AdobeARMservice
=> AdobeFlashPlayerUpdateSvc
=> AMD External Events Utility
=> AMD FUEL Service
=> avgsvc
=> FlexNet Licensing Service 64
=> Microsoft SharePoint Workspace Audit Service
=> ose64
=> osppsvc
=> WMPNetworkSvc
Uruchom ponownie komputer.
Czarna lista zasilaczy + lista polecanych --> KLIK
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 lip 2014, 20:44
Kontrolne sprawdzenie komputera - prośba o sprawdzenie
Odinstalowałem niepotrzebne programy w tym AVG, zastosowałem się do Waszych rad.
Zobaczymy czy będzie lepiej, póki co myślę że temat można zamknąć.
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie
Zobaczymy czy będzie lepiej, póki co myślę że temat można zamknąć.
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie

- LupeR
- Posty: 2659
- Rejestracja: 06 lis 2012, 01:48
- Lokalizacja: K-g
Kontrolne sprawdzenie komputera - prośba o sprawdzenie
Zapomniałem jeszcze o jednym szczególe, masz włączony monitor w CCleaner który zabiera niepotrzebnie zasoby a i tak nic nie wnosi w stosunku do wersji darmowej:
CCleaner -> Opcje -> Monitoring (tu odznacz wszystkie trzy pozycje)
CCleaner -> Opcje -> Monitoring (tu odznacz wszystkie trzy pozycje)
Czarna lista zasilaczy + lista polecanych --> KLIK
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości