Witam, problem dotyczy notorycznego wyłączania się laptopa podczas normalnej pracy np. dzisiaj gdy tylko go włączyłem i nic nie zdążyłem uruchomić wyłączył się 3 razy. Laptop na gwarancji był oddawany 3 razy do naprawy. I co? I nic..
Problem nadal występuje, podsyłam zdjęcie jak wygląda: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Prosze o pomoc
Nękający blue screen.
- seba86mu
- Posty: 9744
- Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
- Lokalizacja: Sosnowiec
Nękający blue screen.
Podaj odczyty temperatur z programu => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (screen okna programu)
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2013, 17:04
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Nękający blue screen.
Z czystej ciekawosci jakie urządzenia masz podpięte pod usb? w menedzerze urządzeń nie ma znaków zapytania itp?
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2013, 17:04
Nękający blue screen.
Pod USB mam podpiętą tylko myszkę, czy chodzi Ci o to? Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- seba86mu
- Posty: 9744
- Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
- Lokalizacja: Sosnowiec
Nękający blue screen.
Yogi22 pisze: Laptop na gwarancji był oddawany 3 razy do naprawy
Jaki były powody naprawy i co było naprawiane ?
Nie robili przypadkiem reballingu BGA ?
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Nękający blue screen.
Podaj dokładny model laptopa oraz ilu masz bitowy system.
Dodatkowo Sprawdz czy w lokalizacji:
C:\Windows\Minidump są jakieś pliki, jeśli tak odczytaj je tym programem:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
i podaj raporty z każdego ze zrzutu (Po otwarciu progam automatycznie zlokalizuje pliki DMP. Zanzacz plik i wybierz:
File -> Save Selected Items
Wklej tutaj raport.
Dodatkowo Sprawdz czy w lokalizacji:
C:\Windows\Minidump są jakieś pliki, jeśli tak odczytaj je tym programem:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
i podaj raporty z każdego ze zrzutu (Po otwarciu progam automatycznie zlokalizuje pliki DMP. Zanzacz plik i wybierz:
File -> Save Selected Items
Wklej tutaj raport.
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2013, 17:04
Nękający blue screen.
Okej, plików jest 6.
Podaje paczkę z nimi i raportem:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Laptop Asus K52F, 64-bit.
Podaje paczkę z nimi i raportem:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Laptop Asus K52F, 64-bit.
Ostatnio zmieniony 29 lip 2013, 13:22 przez Yogi22, łącznie zmieniany 1 raz.
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Nękający blue screen.
Większosc wskazuje na athrx.sys czyli sterownik do karty sieciowej Atheros , zaaktualizuj sterownik i powinno być ok 

Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2013, 17:04
Nękający blue screen.
Jestem troche zielony, jak go zaktualizować? ;d
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Nękający blue screen.
Tu jest sterownik do sieci ale nie jestem pewny czy to od tego atherosa co powoduje błąd:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
możesz dla pewności wejśc w menedzer urządzeń, rozwinac drzewko przy karty sieciowe, następnie odszukać wpis z atheros w nazwie, dać jego właściwosci, następnie zakladka szczegóły i podać tu identyfikator sprzętu.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
możesz dla pewności wejśc w menedzer urządzeń, rozwinac drzewko przy karty sieciowe, następnie odszukać wpis z atheros w nazwie, dać jego właściwosci, następnie zakladka szczegóły i podać tu identyfikator sprzętu.
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2013, 17:04
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Nękający blue screen.
Sprawdz dla pewności aktualną wersje sterownika w zakładce sterownik aby mieć pewnośc ze po instalacji będzie tam nowa wersja, zobacz ten ster:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
w razie problemów ten:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
w razie problemów ten:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2013, 17:04
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Nękający blue screen.
Dobra niby jest ok, jeśli nie ma innych wpisów z atherosem to teraz testuj czy dalej występuje problem z bsodem.
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości