Nie działa alt + a/s.

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Awatar użytkownika
migo

Stały bywalec
Posty: 1039
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:11

Nie działa alt + a/s.

Post15 wrz 2015, 12:45

Witam nie mogę używać prawego alt i a/s. Po kliknięciu nic się dosłownie nie dzieje ;/
Domyslam sie o co tu chodzi tylko nie wiem jak wylaczyc skroty klawiszowe.
Ustawilem sobie jakis czas temu ctrl+alt+s, ctrl+alt+a, ctrl+alt+q, ctrl+alt+w.
Pliki usunołem a wada zostala :@
Z góry dzięki za pomoc!

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Nie działa alt + a/s.

Post15 wrz 2015, 14:26

A tak więcej i jaśniej ?
To jest laptop, jaki, nazwa, model ?
W jaki sposób ustawiałeś skróty klawiszowe, za pomocą jakiegoś programu ?
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
migo

Stały bywalec
Posty: 1039
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:11

Nie działa alt + a/s.

Post17 wrz 2015, 08:04

Lenovo y580 - win7 64bit

Obrazek

klawisz skrótu - tam ustawiłem.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Nie działa alt + a/s.

Post17 wrz 2015, 14:23

1. Odinstaluj Malwarebytes Anti-Malware .
2. Zapisz nowy punkt przywracania systemu.
3. Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów
i sterowników.

kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

4. Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

5. Wrzuć loga w tym temacie z:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html

Po analizie autoruns oraz wykonaniu czynności jeżeli będzie wszystko OK
możesz zainstalować ponownie Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy
Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Język PL --> Settings --> General Settings --> Language --> Polish
Zaktualizuj program oraz bazę wirusów.

Usuń wszystkie punkty przywracania systemu - zapisz nowy punkt przywracania systemu.
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości