Niezidentyfikowany problem z aplikacją DirectPlay

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Awatar użytkownika
manitu

Użytkownik
Posty: 911
Rejestracja: 26 kwie 2012, 21:23

Niezidentyfikowany problem z aplikacją DirectPlay

Post16 cze 2012, 13:39

Podczas testowania komputera Narzędziem diagnostycznym DirectX i wpisaniu w wierszu polecenia komendy dxdiag natknąłem się na zastanawiający mnie błąd czy też problem : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Nie za bardzo się na tym znam, o czym to może świadczyć, w czym tkwi błąd lub mankament ? W innych zakładkach tego narzędzia wszystko jest w porządku.

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

Niezidentyfikowany problem z aplikacją DirectPlay

Post16 cze 2012, 13:56

Zainstaluj biblioteki DirectX:
=> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Instrukcja instalacji:
=> http://www.hotfix.pl/prawidlowa-instala ... c--a22.htm

Możesz spróbować również z instalatora webowego:
=> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Niezidentyfikowany problem z aplikacją DirectPlay

Post16 cze 2012, 14:10

J/w.
Klikamy dwukrotnie na plik DXSETUP.

Dołożę tylko do tego screena.

kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Po instalacji uruchom ponownie komputer...
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
manitu

Użytkownik
Posty: 911
Rejestracja: 26 kwie 2012, 21:23

Niezidentyfikowany problem z aplikacją DirectPlay

Post16 cze 2012, 18:03

Dobrze uczynię to, ale czy wcześniej powinienem coś usunąć, ponieważ wpisując hasło "directplay" w systemowego asystenta wyszukiwania zwróciło mi jeszcze coś takiego:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

Niezidentyfikowany problem z aplikacją DirectPlay

Post16 cze 2012, 18:32

Na razie nic nie usuwaj.
Podczas instalacji DirectX wymagane składniki zostaną zaktualizowane / zastąpione automatycznie.

Awatar użytkownika
manitu

Użytkownik
Posty: 911
Rejestracja: 26 kwie 2012, 21:23

Niezidentyfikowany problem z aplikacją DirectPlay

Post17 cze 2012, 16:39

No więc zainstalowałem te biblioteki DirectX 9.0c, ale sytuacja tak jak w powyższym screenie nie zmieniła się. Wciąż widać tam komunikat o jakimś błędzie z aplikacją DirectPlay. Co mogę z tym zrobić ?

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

Niezidentyfikowany problem z aplikacją DirectPlay

Post17 cze 2012, 19:20

Czy posiadasz jakąś aplikację lub grę, do której pasowałby skrót FTM ?

Awatar użytkownika
manitu

Użytkownik
Posty: 911
Rejestracja: 26 kwie 2012, 21:23

Niezidentyfikowany problem z aplikacją DirectPlay

Post17 cze 2012, 19:50

Nie mam pojęcia co ten skrót oznacza, a więc nie mam też wiedzy, do której gry czy aplikacji on pasuje.

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

Niezidentyfikowany problem z aplikacją DirectPlay

Post17 cze 2012, 20:11

Najprawdopodobniej któraś z aplikacji sieciowych lub gier sieciowych, którą masz zainstalowaną powoduje konflikt z komponentem DirectPlay.
Jeżeli nie zaobserwowałeś jakiegokolwiek problemu z tym związanego myślę, że nie ma powodu, aby się tym martwić.

Spróbuj jeszcze dokonać naprawy rejestru programem => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
manitu

Użytkownik
Posty: 911
Rejestracja: 26 kwie 2012, 21:23

Niezidentyfikowany problem z aplikacją DirectPlay

Post17 cze 2012, 21:52

Tak się akurat składa, że dzisiaj użyłem programu Eusing Free Registry Cleaner, ale oczywiście mogę ponownie przeskanować i oczyścić nim system. Program uważam za znakomity, bardzo precyzyjny, słowem kompleksowy.
Co do gier sieciowych to nie mam takowych w systemie ale domyślam się, że komponent DirectPlay odnosi się przede wszystkim do gier. Jeśli chodzi o aplikacje - cóż niewykluczone, że jest jakaś ale jaka, która - sam nie wiem. Jeśli jednak sugerujesz, że nie ma się tutaj czym martwić to dobrze pozostańmy przy tym. Reasumując: chyba masz rację, że skoro nie widać z tym problemów a nie widać - tak mi się zdaje, to widocznie coś musi siedzieć w systemie będąc przyczyną. Ale jak to sprawdzić... no może właśnie tym programem ?



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości